Zhasíná motor

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
supeeel
Příspěvky: 10
Registrován: úte lis 27, 2007 15:14
Bydliště: Ostravsko
Kontaktovat uživatele:

Zhasíná motor

Příspěvek od supeeel »

Zdravim, měl bych menší dotaz. U mé Nexii se v poslední době vypíná sám od sebe za jízdy motor. Normálně nastartuju, ale po pár desítkách metrech když zastavuju nebo jen přibržduji tak sám od sebe vypne motor. Pak jde těžko nastartovat. Místy se mi to stane i při rychlosti kolem 90km/h, ale pak po 3sec zase naskoči. Je to celkem nebezpečné. Nesetkal ste se někdo s tím to problémem. Auto mám na plyn, ale dělá to i když jedu na benzín
Reklama
 

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no to je divne.muze to byt cokoli ze zapalovani civka rozdelovac nebo nejaka kostra motoru .
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
supeeel
Příspěvky: 10
Registrován: úte lis 27, 2007 15:14
Bydliště: Ostravsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od supeeel »

TAk ted už to nejde nastarovat vůbec :(. Nevíte někdo o servisech na ostravsku, kde by dělali auta i s plynem?
Nexia sedan GL, Lpg, 1995, zelená metalíza.
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Hadzu ti sviecky iskru? Pravdepodobne startujes na benzin, tak skus nejaku sviecku vybrat a uvidis, ci je mokra od benzinu, a potom skus ci ti to hadze tu iskru (pozor na uraz, az ta pri tom "nekopne" a az ti to nebuchne, sviecku namontuj spat a skus to s inou, aj nejakou starsou, daj ju do toho kabla a priloz ju o blok motora, avsak niekto druhy ti musi pomoct s tym startovanim, aby si to videl). Pravdepodobne bude chyba prave v tom zapalovani (kedze ti to robilo na benz. aj plyn) a ak neni iskra tak vymenit cievku v rozdelovaci, vycko rozdelovaca a palec rozd. . Tym tomu nijako neublizis, neni to drahe a urcite to uz je potreba. Moze tam byt aj ina chyba, ale toto je najviac pravdepodobne a zvladnes to aj sam. Servis by som volil az potom.
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Tento problém má asi 90% plynových aut a to hlavně se systémem BRC.... Jelikož BRC kupuje komponenty od doslova různých výrobců, často se stává, že celý systém pak nepracuje tak, jak by si uživatel představoval. Nicméně netvrdím, že to dělá jen BRC. Já jsem se s tímto problémem potýkal dost dlouho. Řešil jsem to pak už tak, že jsem nastartoval a jel na benzín, dokud se auto nezahřálo, pak to bylo v pohodě... Pokud jsem jel ze začátku na LPG a pak přepl na ben. tak se problémy objevily taky, takže opravdu jet do zahřátí na ben. a pak teprve přepnout na LPG. Jinak mám podezření, že se někde sráží vlhkost, která se časem odpaří a proto to pak jede jak má. Prostě dle mého soudu na 99% zmršená montáž LPG.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Uživatelský avatar
simone
Příspěvky: 1795
Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
Kontaktovat uživatele:

aaa

Příspěvek od simone »

Podobný problem som mal ale asi to nebude tvoj prípad . . Po namiontovaní LPG mi prestal isť jeden valec potom druhý. Odtiahli ma do servisu a zistili že plynári nezaizolovali kable čo prerušuje stryk a ten sa dotýkal motora a spalila sa izolacia a skratovalo to . Je tio sice ojedinela chyba ale....
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
supeeel
Příspěvky: 10
Registrován: úte lis 27, 2007 15:14
Bydliště: Ostravsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od supeeel »

cubafire píše:Tento problém má asi 90% plynových aut a to hlavně se systémem BRC.... Jelikož BRC kupuje komponenty od doslova různých výrobců, často se stává, že celý systém pak nepracuje tak, jak by si uživatel představoval. Nicméně netvrdím, že to dělá jen BRC. Já jsem se s tímto problémem potýkal dost dlouho. Řešil jsem to pak už tak, že jsem nastartoval a jel na benzín, dokud se auto nezahřálo, pak to bylo v pohodě... Pokud jsem jel ze začátku na LPG a pak přepl na ben. tak se problémy objevily taky, takže opravdu jet do zahřátí na ben. a pak teprve přepnout na LPG. Jinak mám podezření, že se někde sráží vlhkost, která se časem odpaří a proto to pak jede jak má. Prostě dle mého soudu na 99% zmršená montáž LPG.
Máš pravdu, to samé mi poradili i v servise na plyn. zatím s tím jezdím týden, ale přestalo to dělat. Chce to jen nechat zahřát motor.
Nexia sedan GL, Lpg, 1995, zelená metalíza.
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Ještě v souvislosti se "simone" mě napadá. VŽDY používej originální kabely Daewoo. Jsou sice dražší, ale světe div se, jsou kvalitnější jak druhovýroba. Jde o to, že LPG má na výfukových svodech asi o 30 stupňů vyšší teplotu a zatím mi to vydržely vždy jen orig. kabely.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“