Chevrolet Lacetti WTCC R+

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Chevrolet Lacetti WTCC R+

Příspěvek od Goose »

Asi to tu uz bylo,ale moc me to zaujalo a docela bych o tom premyslel jako o nastupci Leganzy...jen kde to sehnat...
Obrázek



Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1799 cm³, vrtání 81,6 mm a zdvih 86 mm, komprese 9,8, čtyřventil, přeplňování mechanicky poháněným kompresorem Delta-Motor, výkon 127 kW (173 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 230 Nm při 4900 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2600 mm, vnější rozměry 4515x1733x1415 mm, hmotnost 1210 kg, maximální rychlost 217 km/h, zrychlení na stovku za 8,0 s.
Prototyp silnějšího provedení sedanu Lacetti, představený roku 2005. Motor dostal kompresor švýcarské společnosti Delta-Motor, podvozek byl snížen o 3 cm, úpravami prošel interiér i exteriér vozu. Na podzimním frankfurtském autosalonu IAA 2005 byla vystavena studie obdobně upraveného kombi Lacetti SW WTCC R+.
Obrázek
Obrázek
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Reklama
 

Uživatelský avatar
mino
Příspěvky: 1471
Registrován: čtv pro 22, 2005 22:41
Bydliště: Rimavská Sobota

Příspěvek od mino »

Niekoho kamoš kúpil HB v tejto úprave, ale je tam len optický balík.
Škoda Roomster TSI
Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

Ano to je ale jen serie WTCC a toto by mela byt R+ je tam i uprava motoru...a dobra...127kw je nadhera... ;) ci ci ci moc moc...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“