Deravý výfuk po 3 rokoch?
Moderátor: Blue Lanos
Deravý výfuk po 3 rokoch?
Zdravím, mate niekto skúsenosti s prederavením výfuku na Daewoo Kalose r.v. 2004 1,4 8V. Vcera sa zacal z mojho Kalosa valit velmi ostry zvuk ako keby bol prederaveny výfuk? po 3 rokoch sa mi to zda vsak velmi skoro. Okrem ineho sa mi pred tym zasvietila kontrolka check, a dufam ze ten drsny zvuk je sposobeny vyfukom a nie Lambda sondou, alebo dokonca katalizatorom.
Mate niekto s takymto problemom skusenosti?
Dakujem
Mate niekto s takymto problemom skusenosti?
Dakujem
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Mně mechoš při servisce chálil vejfuk, jak je panečku dobrej, že prej běžně po 2-3 letech odejdou Já už ho mam 4. rok. Asi to bude tou CHKO kde nesměji v zimě solit.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Já si svůj výfuk pochválím sám, již osmý rok a bez sebemenšího náznaku nějaké anomálie. Ale můj výfuk se má jako v bavlnce. (Podzimní a jarní nátěr)Krtek píše:Mně mechoš při servisce chálil vejfuk, jak je panečku dobrej, že prej běžně po 2-3 letech odejdou Já už ho mam 4. rok. Asi to bude tou CHKO kde nesměji v zimě solit.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
skus pri nastartovanom motore zapchat vyfuk. Hoci rukou v rukavici (aby si sa nespalil). Pokial motor zhasne, vyfuk je OK. Pokial pobezi, hoci aj "tazko", je kdesi diera.
p.s. Pokial este deravy vyfuk nemas, a zapchas vyfuk, moze sa stat, ze si tym dieru vytvoris. Ale pokial by to nevydrzalo, aj tak by si vyfuk za zopar mesiacov musel menit. Rozhodni sa sam.
p.s. Pokial este deravy vyfuk nemas, a zapchas vyfuk, moze sa stat, ze si tym dieru vytvoris. Ale pokial by to nevydrzalo, aj tak by si vyfuk za zopar mesiacov musel menit. Rozhodni sa sam.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
??? Lambda ? Kolko mas najazdene ? Lambda bezne vydrzi 90-150 tkm
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
mam najzdenych 45 tisic km. zda sa mi to taktiez velmi malo na to aby lambda sonda odisla. Pital som sa ci to nie je ERG ventil, ale vehementne mi tvrdili, ze je to Lambda sonda. Pred tym ako ju necham vymenit skusim sa na ten ERG pozriet a precistit, pretoze sa mi nechce vyhodit 4 tsic za Lambda sondu a nakoniec zistim ze je to ERG.
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Senzor měřící množství kyslíku ve výfukových plynech. Tento údaj určuje bohatost spálené směsi. Jedná se o nejdůležitější zpětnovazební údaj pro řídící jednotku motoru. V případě nefunkčnosti sondy, ŘJ přechází na nouzový režim a motor spaluje bohatou směs.LIFELIKE píše:Mohol by mi niekto prosím vysvetliť, čo je to tá lambda sonda a na čo to je?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny