Zadní pružiny
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
rám
...to Ivoš - seš si jistej, " nikdy to nebude moje vina "...nikdy bych ti to nepřál, ale to bych si nedovolil tvrdit...zcela jasnou situaci dokáže dobrý právník zcela obrátit...taky v tom vidím bezohlednost, představ si svoje dítě s dislokovanou - roztříštěnou zlomeninou s následky na celý život...dnes, když součástí hodnocení aut je i vyhodnocení střetu s chodcem, to snad nemyslíš vážně...anebo...
Mějte se fajn...
Mějte se fajn...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Reklama
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Myslím to vážně. A svoje děti povedu k tomu (stejně jako jsem to byl naučen já), že než vstoupím do vozovky, tak se rozhlédnu na obě strany a začnu přecházet JEN TEHDY, pokud bude auto před přechodem stát, nebo bude daleko. A co se týká chodců, kteří chodí podél silnice, tak já pokud jede auto nějak rychle nebo hodně při kraji, tak raději udělám krok do příkopu, aby měl naprosté volno na vozovce.
Pokud bych měl spekulovat na náhodami typu: budu stát na přechodu a najede do mě auto, nebo půjdu podél silnice a pojede tam opilec a srazí mě.....tohle všechno se bohužel může stát, ale s tím se člověk musí naučit žít. Tak to je a tak to bude.
Takže svůj názor neměním a i kdybych měl obrněný pásák, tak pokud bude zachována ohleduplnost mezi chodcem a řidičem a naopak, tak je to v pořádku...a chdci, kteří jsou neukáznění? Pánbůh jim pomáhem,aby aspoň přežili.
Pokud bych měl spekulovat na náhodami typu: budu stát na přechodu a najede do mě auto, nebo půjdu podél silnice a pojede tam opilec a srazí mě.....tohle všechno se bohužel může stát, ale s tím se člověk musí naučit žít. Tak to je a tak to bude.
Takže svůj názor neměním a i kdybych měl obrněný pásák, tak pokud bude zachována ohleduplnost mezi chodcem a řidičem a naopak, tak je to v pořádku...a chdci, kteří jsou neukáznění? Pánbůh jim pomáhem,aby aspoň přežili.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
To Serpico: stat sa moze vsetko a je jedno ci si na vine alebo nie, chodca som sice este nezrazil, ale byciklistu som uz mal na prednej kapote este na skodovke.... a nieje to prijemny pocit to mas pravdu
A co potom na jeepoch co to maju na ochranu v terene stym by potom po cestach nemali jazdit, nech to zakazu celkovo ked je to az take zivotu nebezpecne...
Nerozmyslam nad tym preto aby som vsetkych uhrnal z cesty...
A co potom na jeepoch co to maju na ochranu v terene stym by potom po cestach nemali jazdit, nech to zakazu celkovo ked je to az take zivotu nebezpecne...
Nerozmyslam nad tym preto aby som vsetkych uhrnal z cesty...
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
rám
....to Ivoš uznávám, rám může být dobrý při střetu - třeba s divokým prasetem ( ale i v tomto případě bych udělal všechno proto abych se vyhnul, nakonec jakýkoliv živý tvor je rád na světě...), no a pokud jsou u tebe chodci na této úrovni nemám co dodat.....
to lubinov mluví s tebe praxe - taxi - a asi si uvědomuješ jak málo stačí...no nicméně legislativa řeší schvalování motorových vozidel a dost pochybuji o atestech všelijakých rámů....pak by crasch testy byly k ničemu...a vývojová činnost automobilek také, nakonec " modní trend " terénních vozidel s rámy pro safari a podmínky na safari se jaksi neslučují s provozem na silnicích - horší jízdní vlastnosti, vyšší spotřeba a horší následky kolizí, chybí absorpční zóny atd. - připouštím toto je můj subjektivní názor...
Mějte se fajn
to lubinov mluví s tebe praxe - taxi - a asi si uvědomuješ jak málo stačí...no nicméně legislativa řeší schvalování motorových vozidel a dost pochybuji o atestech všelijakých rámů....pak by crasch testy byly k ničemu...a vývojová činnost automobilek také, nakonec " modní trend " terénních vozidel s rámy pro safari a podmínky na safari se jaksi neslučují s provozem na silnicích - horší jízdní vlastnosti, vyšší spotřeba a horší následky kolizí, chybí absorpční zóny atd. - připouštím toto je můj subjektivní názor...
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
pružiny
....no Tomac já bych tam podložky nedával ale dal bych větší průměr péra při stejné délce - jsou různé síly, jak už jsem jednou psal...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: rám
A ty si myslíš, že bych to just do chodce napálil??? Já řeším situaci, kdy už nemůžu střetu zabránit (brždění, úhybný manévr atd.).Serpico píše:....to Ivoš uznávám, rám může být dobrý při střetu - třeba s divokým prasetem ( ale i v tomto případě bych udělal všechno proto abych se vyhnul, nakonec jakýkoliv živý tvor je rád na světě...), no a pokud jsou u tebe chodci na této úrovni nemám co dodat.....
to lubinov mluví s tebe praxe - taxi - a asi si uvědomuješ jak málo stačí...no nicméně legislativa řeší schvalování motorových vozidel a dost pochybuji o atestech všelijakých rámů....pak by crasch testy byly k ničemu...a vývojová činnost automobilek také, nakonec " modní trend " terénních vozidel s rámy pro safari a podmínky na safari se jaksi neslučují s provozem na silnicích - horší jízdní vlastnosti, vyšší spotřeba a horší následky kolizí, chybí absorpční zóny atd. - připouštím toto je můj subjektivní názor...
Mějte se fajn
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Tak kluci podložky jsou na autě , plánuju sem hodit fotoseriál , ale budete muset vydržet , nemám moc času , snad po víkendu a asi to dám jako celé nové téma , bude toho dost a tady se řeší přechody pro chodce . Ještě zbývá nastrojit kufr , akorát ,že u toho ještě dělám zásuvku na 12 V do boku kufru pro autoledničku a to všechno jen po chvilkách .....
Výsledek je ale parádní , budete asi dost překvapení , vypadá to fakt decentně , žádnej ofroad , na podložkách se ještě ubíralo na konečnou tlouštku 22 mm.
Jinak k těm pérům , nedával bych asi jiné , tvrdší , mohlo by to pak uskakovat , navíc mě vyhovuje měkkost Nubiry , podložkou pod uložení tlumiče se nezmění nic z charakteru pérování , ani jízdní vlastnosti , jen optický efekt ( pokud pominu , že nebudu škrtat zástěrkama o obrubníky při najíždění na zahradu).
Výsledek je ale parádní , budete asi dost překvapení , vypadá to fakt decentně , žádnej ofroad , na podložkách se ještě ubíralo na konečnou tlouštku 22 mm.
Jinak k těm pérům , nedával bych asi jiné , tvrdší , mohlo by to pak uskakovat , navíc mě vyhovuje měkkost Nubiry , podložkou pod uložení tlumiče se nezmění nic z charakteru pérování , ani jízdní vlastnosti , jen optický efekt ( pokud pominu , že nebudu škrtat zástěrkama o obrubníky při najíždění na zahradu).
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
jasne ja je potrebuju taky doufam ze mas nejaky rozmery a posles sem minimalne technicky vykres.zadam tatovi aby mi je vyrobil.ale pak budu muset najit nejakyho cernocha na odstrojeni kufru.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Ivoši, bol som podobný ako ty, a potom prišli deti.
Keď budeš mať vlastné a spoznáš čo to je strach, tak pochopíš.
Daj so tam odrazu na predok parohy z býka aby si prípadne
človeka napichol a nestratil ho.
Keď budeš mať vlastné a spoznáš čo to je strach, tak pochopíš.
Daj so tam odrazu na predok parohy z býka aby si prípadne
človeka napichol a nestratil ho.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
To neni spatny napad aspon by nezustalo tolik bordelu na ceste!!!
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG