Schytal som to odzadu :-(
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Schytal som to odzadu :-(
Nazdar Nexiaci!
Toto bude asi jeden z mojich poslednych prispevkov. Idem sa totiz rozlucit so svojou prvou. Nexiou. Len neviem kde a za kolko.
Stalo sa to asi takto:
Idem si rano o 6:00 do prace a davam prednost chodcom na prechode (Bratislava, autobusova stanica Nivy), ked tu zrazu pocujem piskot gum za mnou. Neubrzdil... No a ja som to schytal odzadu. Este ze ti chodci neboli predomnou, ale len vo vedlajsom pruhu.
Vzhladom k tomu ze to druhe auto bol nalozeny Fiat Doblo, cize islo o hmotnostmu prevahu min. jednej boxerskej kategorie a ja som tiez stal na brzde, ten zadok na Nexii dostal zabrat trochu viac a nie len naraznik, prikladam link na foto.
Bolo to s policajtmi aj sanitkou (moje poranenie krku).
Chcem sa spytat, kolko za to mozem pyat? A kde je najlepsie ju predat (okolie BA)? Inac je pojazdna, STK do 01/2009, LPG (samozrejme aj s papiermi), alarm, chiptuning, Remus (samozrejme original), klima, el. okna, 1x airbag, su k tomu aj znizene pruziny (zda sa mi ze KONI -60 mm), zimne gumy na diskoch (opieskovane pred necelym rokom). Najviac ma skre, ze som na nej opravoval nejake veci (posuv okna, ...).
http://62.168.116.66/~jpi/Nexia/
Toto bude asi jeden z mojich poslednych prispevkov. Idem sa totiz rozlucit so svojou prvou. Nexiou. Len neviem kde a za kolko.
Stalo sa to asi takto:
Idem si rano o 6:00 do prace a davam prednost chodcom na prechode (Bratislava, autobusova stanica Nivy), ked tu zrazu pocujem piskot gum za mnou. Neubrzdil... No a ja som to schytal odzadu. Este ze ti chodci neboli predomnou, ale len vo vedlajsom pruhu.
Vzhladom k tomu ze to druhe auto bol nalozeny Fiat Doblo, cize islo o hmotnostmu prevahu min. jednej boxerskej kategorie a ja som tiez stal na brzde, ten zadok na Nexii dostal zabrat trochu viac a nie len naraznik, prikladam link na foto.
Bolo to s policajtmi aj sanitkou (moje poranenie krku).
Chcem sa spytat, kolko za to mozem pyat? A kde je najlepsie ju predat (okolie BA)? Inac je pojazdna, STK do 01/2009, LPG (samozrejme aj s papiermi), alarm, chiptuning, Remus (samozrejme original), klima, el. okna, 1x airbag, su k tomu aj znizene pruziny (zda sa mi ze KONI -60 mm), zimne gumy na diskoch (opieskovane pred necelym rokom). Najviac ma skre, ze som na nej opravoval nejake veci (posuv okna, ...).
http://62.168.116.66/~jpi/Nexia/
Kedysi Nexia GTX 16V, Remus, chip, LPG, spotreba 9,0l/100km, 270 000 km, novy Renault Megane GT II (GT znie lepsie ako GrandTour = kombi )
- Reklama
No tak to "potěší". Počkal bych kolik ti dá pojištovna a pak bych to prodal za zůstatkovou cenu. Nemá smysl to prodávat po dílech,prodej to celé,nebo si nech dovézt z venku jinou a předěl ji. V Německu jsou Nexie už od 200eur. Hlavně,že jsi ty v pořádku.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Neházej flintu do žita se říká tady v čechách tohle auto bych asi už neopravoval, vzhledem ke korozi která je na fotkách vidět, je škoda toho plynu, ale ten můžeš dát do jinýho auta. Ale k věci, pojišťovna snad dá na výběr, jestli to dáš do smluvního servisu a oni zaplatěj část opravy ( amortizaci odečtou) , nebo ti vyplatěj nějakou hotovost s tím , že si to opravíš sám. Vzal bych prachy na ruku koupil něco bez papíru , dal do toho plyn a to bourany prodal na díly. Hodně štěstí
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Podobně jsem dopadnul před 13 ti lety s Oplem Kadett D 1,3L.
V lese mezi Novým Strašecím a Rakovníkem zastavili příslušníci dopravu za horizontem a já měl tu smůlu, že jsem byl poslední.
Zezadu to do mě napálil frajer s naloženym Renaultem Trafic a auto o půl metru kratší. Auto jsem měl dva měsíce za 50 000 Kč a pojišťovna po dlouhym smlouvání vyplatila 22 000. Objel jsem Vrakoviště v okolí Prahy a za 10 000 kopil celýho Kadeta. Týden práce s přehazováním použitelných a zachovalejších součástí - přepis barvy a auto sloužilo dalších 5 let. Takže jestli můžu doporučit, sežeň něco z venku za pár tisíc, přehoď co se dá ( plyn...) a máš vystaráno .
V lese mezi Novým Strašecím a Rakovníkem zastavili příslušníci dopravu za horizontem a já měl tu smůlu, že jsem byl poslední.
Zezadu to do mě napálil frajer s naloženym Renaultem Trafic a auto o půl metru kratší. Auto jsem měl dva měsíce za 50 000 Kč a pojišťovna po dlouhym smlouvání vyplatila 22 000. Objel jsem Vrakoviště v okolí Prahy a za 10 000 kopil celýho Kadeta. Týden práce s přehazováním použitelných a zachovalejších součástí - přepis barvy a auto sloužilo dalších 5 let. Takže jestli můžu doporučit, sežeň něco z venku za pár tisíc, přehoď co se dá ( plyn...) a máš vystaráno .
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Ja som takto dopadol 4.7.1985 ešte s wartburgom,tiež som stál na brzde,autobus MHD vyšiel zo zastávky bez smerovky,ja som stihol zabrzdiť,ale trambus (Š706) za mnou už nie.Celý voz bol o pol metra skrátený, 2 mesiace v servise,oprava vyšla NA 8.000 kčs a hrčku na krku,ako pamiatku mám dodnes
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, soucítím s Tebou, vzhledem k tomu, co se mi stalo před 14 dny... Kolegové mají pravdu, že pokud máš čas a náladu, asi nejlepším řešením bude sehnat si jinou Nexii a buď z té nově koupené použít díly na Tvoji bouranou, nebo použít novější díly z Tvojí bourané a předělat je do té nově koupené... Pravděpodobně to bude nejlevnější varianta. Naše auta už nejsou nejnovější, ale alespoň se dají levně nakoupit díly. Hodně štěstí.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Opravovat to nebudem. Je mi mojho prveho auta luto (predsa len mam k nej citovy vztah), ale nemam cas a nervy sa s tym pohrat. A keby som to dal niekomu urobit, stalo by to nehorazne peniaze. Takze idem svoju Nessi predat v tom stave ako je. Ak ma niekto zaujem, ozvite sa. Chcem ju predat ako celok, nie po dieloch (nemam ju kde skladovat).
Stve ma to obzvlast, lebo mam GO motora, nove vyfukove potrubie, chladic, posuv vodicovho okna a co ja viem co este. Skratka v poslednej dobe som do nej trochu investoval. Ked boli pred 2 rokmi v noci teploty pod -20st., na aute som prisiel do prace jediny. Drahe novsie diesle nenastartovali.
A slape ako hodinky.
Stve ma to obzvlast, lebo mam GO motora, nove vyfukove potrubie, chladic, posuv vodicovho okna a co ja viem co este. Skratka v poslednej dobe som do nej trochu investoval. Ked boli pred 2 rokmi v noci teploty pod -20st., na aute som prisiel do prace jediny. Drahe novsie diesle nenastartovali.
A slape ako hodinky.
Kedysi Nexia GTX 16V, Remus, chip, LPG, spotreba 9,0l/100km, 270 000 km, novy Renault Megane GT II (GT znie lepsie ako GrandTour = kombi )
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
ktomu startovani dieslu vam neco napisu protoze mam zkusenosti na rozdavani.
jak nejde nastartovat to nechapu a proc se tpoho tolik lidi boji
kdyz jsou dobry zhavici svicky, zhavici rele funguje jak ma tlaky ne min jak 28bar tak start je pohadka, vlasnim diesla uz nekolik let pak to byl benzin ted zase diesel a pokazdy podotykam POKAZDY jsem nastartoval. problem je v tom ze to nechce jet pri nizkych telpotach kvuli tomu ze neni vyhrivani nafty, na zele to nepojede , pokud auto je vybaveno ohrivanim tak je to bez problemu, nedam dopustit
jak nejde nastartovat to nechapu a proc se tpoho tolik lidi boji
kdyz jsou dobry zhavici svicky, zhavici rele funguje jak ma tlaky ne min jak 28bar tak start je pohadka, vlasnim diesla uz nekolik let pak to byl benzin ted zase diesel a pokazdy podotykam POKAZDY jsem nastartoval. problem je v tom ze to nechce jet pri nizkych telpotach kvuli tomu ze neni vyhrivani nafty, na zele to nepojede , pokud auto je vybaveno ohrivanim tak je to bez problemu, nedam dopustit
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Aby som neisiel daleko, kolega ma Opel Vectra diesel r.v. 1998. Musel prist autobusom. |o|Slavek píše:ktomu startovani dieslu vam neco napisu protoze mam zkusenosti na rozdavani.
jak nejde nastartovat to nechapu a proc se tpoho tolik lidi boji
kdyz jsou dobry zhavici svicky, zhavici rele funguje jak ma tlaky ne min jak 28bar tak start je pohadka, vlasnim diesla uz nekolik let pak to byl benzin ted zase diesel a pokazdy podotykam POKAZDY jsem nastartoval. problem je v tom ze to nechce jet pri nizkych telpotach kvuli tomu ze neni vyhrivani nafty, na zele to nepojede , pokud auto je vybaveno ohrivanim tak je to bez problemu, nedam dopustit
Ak sa nemylim, este zavisi aj na kvalite paliva. Ak sa tam zacnu robit krystaliky vody, tak skoncil. Ale hovorim len co som pocul.
Hmmm, ale paci sa mi, ako debata odskocila od povodnej temy.
Kedysi Nexia GTX 16V, Remus, chip, LPG, spotreba 9,0l/100km, 270 000 km, novy Renault Megane GT II (GT znie lepsie ako GrandTour = kombi )
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..citaj rychlo...bo " This message will destroyed after five seconds"...
EDITED
Aaaaaaa neskoro uz je to fuc....
EDITED
Aaaaaaa neskoro uz je to fuc....
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne pát říj 19, 2007 08:56, celkem upraveno 1 x.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
vítej v klubu kamaráde, stalo se naprosto přesně to samé, ale až na to, že já už čekal až baba dojde s jedničkou zařazenou a na spojce, tudíž mě baba odrazila jak kuličku na billiardu... ale i tak..naštěstí jsme to s tátou spravili za pár kč https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=7598
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Pozor na to vŕŕŕ a šmyk šmyk, od nového roku by mal
na Slovensku začať platiť zákon že každé auto z dovozu
musí absolvovať kontrolu neporušenosti čísel - zístenie
či vozidlo nie je odcudzené. Postupne to potom chcu nakázať
pri každom prepise vozidla.
na Slovensku začať platiť zákon že každé auto z dovozu
musí absolvovať kontrolu neporušenosti čísel - zístenie
či vozidlo nie je odcudzené. Postupne to potom chcu nakázať
pri každom prepise vozidla.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.