"Strata" chladiacej kvapaliny
Moderátor: Blue Lanos
"Strata" chladiacej kvapaliny
Ake mnozstvo chladiacej kvapaliny sa moze asi "stratit" ???
Je normalne ked som behom polroka dolial 3/4 litra? Nevsimol som si, ze by niekde presakovala alebo kvapkala. Vodna pumpa je pol roka stara. Biely dym zatial z vyfuku nejde, tesnenie pod hlavou je zatial suche...
Este jedna otazocka...kedy na espere zapne ventilator na chladici?
DAKUJEM
Je normalne ked som behom polroka dolial 3/4 litra? Nevsimol som si, ze by niekde presakovala alebo kvapkala. Vodna pumpa je pol roka stara. Biely dym zatial z vyfuku nejde, tesnenie pod hlavou je zatial suche...
Este jedna otazocka...kedy na espere zapne ventilator na chladici?
DAKUJEM
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
- Reklama
Těžko říct, 3/4 za pul roku asi ještě nic není, asi záleží na provozních podmínkách. Ale je fakt že když bylo auto OK, tak jsem nedolil ani kapku třeba 2 roky . Pokud nemáš ranní start na 3 válce, tak můžeš být v klidu.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
ranný štart na tri valce to nie je... auto by malo byt ok. je pravda, ze pocas tohto roku, najma od leta dostava to auto dost zabrat za tri mesiace skoro 10 000 km
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
ted sis odpovedel na svoji otazku, hodne jezdis tak se ti odparila.
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
3/4 nie je tak vela aby to muselo unikat cez motor ale je to vela na shladiacu sustavu v poriadku. Ja som rok (15tkm dlhe trasy) nemusel (a ani nemohol, ak nechcem nadrzku naplnit az po hrdlo) doliat ani kvapku. Podla mnozstva by som to tipoval na mensiu netesnost bud v nejakom spoji alebo vo viecku. Ak mas dostatok nemrznucej zlozky v obehu tak netesnost objavis svincikom v prenikajucom spoji. Vo viecku neviem ako zistit problem, jedine vymenit za ine.
Dik, skusim uzaver... uvidim...
ppp - mas na mysli nejake konkretne spoje?
ppp - mas na mysli nejake konkretne spoje?
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Ani nie. Ale mne napriklad tiekli trochu spoje okolo skrtiacej klapky pretoze rurky na nej boli nechutne vyzrate (prvu vymenu nemrzky som predpokladam spravil az ja teda 9rokov od vyroby). Este som mal ulomeny natrubok na gulatej expanzke (ten najtensi) ale to bolo tym ze inteligelitni montaznici lpg ju pichli tam kde pichli a tak ako ju pichli. Nakoniec to skoncilo vytiahnutim natrubku a ospliechanim kapoty a scasti aj skla za jazdy . Ale to je uz o inom. Ono tych spojov nie je az tak cela takze ak nikde nevidno ruzovy alebo biely sajrajt okolo niektoreho spoja tak to asi neunika v spojoch. Mozno len zle tesni viecko na expanzke, potom sa to moze odparit.
Ja som mal podobný problém na oplíkoví /kadett/. Dával som to ku maximu a ono mi to vždy skončilo tesne nad minimom a tam sa to držalo. Nič nedymilo,žiadna kaluž. Takže to mal oplík rád,ako si to vždy nechal sám. Alebo to mohlo byt viečkom,to som nemenil. Slapal ako raketa. Teraz musím dat do poriadku espero. Zase moc koruniek.
daewoo espero 2.0 MPI ;fialová-metal; 68 300 km, ABS, klíma
teraz už KIA Rio 1,4 sedan/SAMBA/
Ostal som verný Korei
teraz už KIA Rio 1,4 sedan/SAMBA/
Ostal som verný Korei
Topol, mas pravdu, je to pod talkom, ja osobne si myslim, ze to bolo cez viecko. No v lete som to mal par krat otvorene ked som sa chystal na cestu, aby som skontroloval a otvaral som to vacsinou za horuca, cize urcite daco vyfucalo. Budem to teraz pozornejsie sledovat.
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Neviete este niekto kedy zopne ventilator na chladici?
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Na espere spina najprv termostaticky spinac na chladici ak je namontovany. Ja som ho nemal lenze mam to auto ma uz treti chladic. Teplotu neviem je v servisnom manuale. Ale tusim rovnaka ako u skodovky teda 92st ale to len tipujem. To spina oba ventilatory (ak je pritomna klima) a len cez predradny odpor a teda pomalsie.
Pri zapnuti klimatizacie sa spustia oba vektraky naplno.
A este pri presiahnuti istej teploty (nieco vyse 100 tusim, tiez je to napisane v manuali) meranej na cidle na motore zapina RJ oba vetraky naplno.
Pri zapnuti klimatizacie sa spustia oba vektraky naplno.
A este pri presiahnuti istej teploty (nieco vyse 100 tusim, tiez je to napisane v manuali) meranej na cidle na motore zapina RJ oba vetraky naplno.