Ach ten check
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Náhodou má JRD Mclaren pravdu. My ešte stále vlastníme aj škodovku. A tej nikdy nič nie je. Dolievame benzín, občas olej a jazdí to. Vŕzga tam všetko (nielen pedál), puká tiež všetko (nielen výfuk), ale nikomu to nevadí. Čo bohužiaľ Kalos nemá také šťastie
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř srp 16, 2006 20:20
- Bydliště: prešov
- Kontaktovat uživatele:
Byl jsem teď taky nucen řešit "check". Motor za studena nedržel otáčky, ozývalo se slabé "střílení" z výfuku, měl jsem problém vyjet kopec i na jedničku, při dvojce se motor dusil. Kontrolka "check" nejdřív nesvítila, během jízdy začala blikat.
Druhý den jsem auto vezl do servisu - "check" se rozsvítil trvale. Podle diagnostiky byl problém s nedokonalým spalováním. Prý se zřejmě nedovírají ventily a je špatný tlak ve válcích. Takže zřejmě to, o čem nedávno psal Rastos - tj. usazený karbon na sedlech ventilů.
V servisu mi řekli, že bude potřeba změřit tlak ve válcích, když bude motor studený, protože po jízdě do servisu (cca 30 km) se závada už tak výrazně neprojevovala. Domluvil jsem se, že auto přistavím cca za dva dny (až se mi to bude hodit) a oni za studena změří ten tlak, aby měli jednoznačný podklad pro dovozce a uplatnění záruční opravy. Tak jsem odjel domů a Kalos se asi zalekl, protože od té doby se problém neprojevil. Momentálně jsme domluvení, že měření uděláme, pokud se problém zase objeví.
Hodil jsem v servisu řeč s jedním technikem, který mi doporučil přísadu do benzínu (160,- Kč za 350 ml - do 40 až 50 l benzínu), která by měla pročistit vstřiky a ventily - prý to běžně používají i do opelů. Před tankováním jsem nalil do nádrže a "čistím" - zjistil jsem, že na trojku táhne Kalos jako ďas rychlostí 30 až 140 km/h
Druhý den jsem auto vezl do servisu - "check" se rozsvítil trvale. Podle diagnostiky byl problém s nedokonalým spalováním. Prý se zřejmě nedovírají ventily a je špatný tlak ve válcích. Takže zřejmě to, o čem nedávno psal Rastos - tj. usazený karbon na sedlech ventilů.
V servisu mi řekli, že bude potřeba změřit tlak ve válcích, když bude motor studený, protože po jízdě do servisu (cca 30 km) se závada už tak výrazně neprojevovala. Domluvil jsem se, že auto přistavím cca za dva dny (až se mi to bude hodit) a oni za studena změří ten tlak, aby měli jednoznačný podklad pro dovozce a uplatnění záruční opravy. Tak jsem odjel domů a Kalos se asi zalekl, protože od té doby se problém neprojevil. Momentálně jsme domluvení, že měření uděláme, pokud se problém zase objeví.
Hodil jsem v servisu řeč s jedním technikem, který mi doporučil přísadu do benzínu (160,- Kč za 350 ml - do 40 až 50 l benzínu), která by měla pročistit vstřiky a ventily - prý to běžně používají i do opelů. Před tankováním jsem nalil do nádrže a "čistím" - zjistil jsem, že na trojku táhne Kalos jako ďas rychlostí 30 až 140 km/h
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
Já jsem už obal vyhodil, ale koupil jsem to normálně v autorizovaném servisu Opel/Chevrolet. Bohužel si nepamatuji značku a na dokladu je napsáno jen "Injector Cleaner". V návodu bylo, že je vhodné "léčebnou" kúru opakovat cca 1x za 5.000 km. Předpokládám, že někdo tady v konferenci bude vědět, co to bylo. Nebo si na webu vyhledej "injector cleaner" - je tam spousta odkazů na podobná aditiva.Jeník píše:mohl by jsi blíže specifikovat o jakou přísadu jde? Zatím bez Checku, ale prevence by přišla vhod.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
To já pamatuji benzin za 2,10 Kčs. Do Pionýra za 10 Kčs a byla plná nádrž.mino píše:Krásne staré nostalgické spomienky. Rožky po 40 hal, mlieko 1,2 benzín po 8 korún. Ach jaj.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Me porad nic
15000km a poradnic sice se mu po ranu moc nechce jezdit ale jinak je to v poho, porad nic...uz me napadlo se podivat, jestli tam mam vsechny pojistky
-
- Příspěvky: 108
- Registrován: sob úno 03, 2007 13:17
- Bydliště: Teplice
kalos
Ahoj vím že to sem nepatří,ale někde jsem to už četl...když za studena startuju tak asi deset vteřin nebo než se rozjedu trochu rachotí motor a nebo spojka,ložisko.Není to tak hrozný dělá my to už dlouho,ale mám před prohlídkou tak mě to zajímá jestli to mám říct.dělá to jen když startuju se spojkou a když ji hned po nastartování povolím,když nepoužiju spojku tak to nedělá je pokoj.Není to tak hrozný,ale zajímá mě to co to je. Ahoj Marek střibrný sed 1.4 Kalos
Re: kalos
Marek Petružela píše:Ahoj vím že to sem nepatří,ale někde jsem to už četl...když za studena startuju tak asi deset vteřin nebo než se rozjedu trochu rachotí motor a nebo spojka,ložisko Ahoj Marek střibrný sed 1.4 Kalos
A v zime ti to bude robiť viac(?).Skús preštudovať tieto pokecy:
https://www.chevroletclub.cz//viewtopic.ph ... sko+spojky
Myslím si,že sa presne tomuto problému venujeme na tejto stránke...je tam toho dosť ,takže ti prezradím záver----JE TO VRODENA VADA,no niekto má šťastie a nerobí mu to .Uvidíš-skús čítať
-
- Příspěvky: 108
- Registrován: sob úno 03, 2007 13:17
- Bydliště: Teplice
Muco já děkuji, vše jsem přečetl a bylo my tě teda dost líto,tak teď nevím jestli mám udělat to samé co ty,nechat to reklamovat,když to bude pořád dělat.Je fakt že když pohnu v neutrálu pákou vpřed a zad dělá to také.Za týden jdu na prohlídku po druhé a tak jim to aspoň řeknu a uvidím co oni na to.Díky ahoj marek