Aditiva do oleje
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Aditiva do oleje
Zdar Nubiráci(1,6)
Nemáte někdo zkušenosti s aditivy do oleje.Je to k něčemu,jakej je lepší,jak to aplikovat,výsledek atd...?
Nemáte někdo zkušenosti s aditivy do oleje.Je to k něčemu,jakej je lepší,jak to aplikovat,výsledek atd...?
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím s JRD.... myslím, že kvalitní olej má už v sobě vše co motor potřebuje a není potřeba ho nějak vylepšovat nebo prznit. Nějaký přísady se naopak můžou někde usazovat a zhoršit mazání To je stejný jako u těsnících přípravků do chladiče, nejdřív pohoda a pak výměna čerpadla, chladiče a radiatoru topení.............
Oleje bych doporučoval používat takové, co mají předepsanou specifikaci a další příměs je zbytečná.... to je můj názor
Oleje bych doporučoval používat takové, co mají předepsanou specifikaci a další příměs je zbytečná.... to je můj názor
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
No dovol já nie som barbar a utesnovače a jiné nesmysli nechávam lajkúm já totiž sa snažím motoru porozumnet a nie ho ničit já som vždy zastancom kvalitného oleja a nič iné do motoru nepatrý žiadne teflóna a podobne ale pokud to dakdo chce vyskúšať prosím veď aj ja si privyrábam v servise a roboty nie je nikdy vela tak nech sa páčí
To: Peha
Ja jsem od roku 1978 pouzival vzdy SLICK 50. Samozrejme original vyrobek. Pouzil jsem jej v VAZ 2103, 21053 a 2107. Vsechny automobily byly koupene jako nove. Pockal jsem si na ujeti cca 30 000 km a aplikoval uvedeny pripravek. Na kazdem z techto modelu jsem ujel vice jako 170 000 km. Vsechno to byly modely o obsahu 1500 cm3. Prumerna spotreba se u vsech modelu pohybovala v rozmezi 6,2 az 6,8 litru na 100 km celorocne. Pred aplikaci SLICKu 50 to bylo cca o 1 litr vice. Nyni mam Slick aplikovany v modelu NUBIRA I. Mam ji vice jako 8 let. Prumerna rocni spotreba se mne pohybuje v rozmezi 6,6 až 6,8 l/100 km. Zalezi jak ktery rok. Vsechny tankovani si zasadne zaznamenavam do pro tento ucel vyrobeneho poznamkoveho blocku. Tedy uvedene hodnoty jsou spravne a relevantni. Denne jezdim do prace 12 km tam a 12 km nazpet, na chatu jednou tydenne do hor 37 km tam a 37 km zpet + dovolena. U vsech techto automobilu jsem nezaznamenal zadnou (!!!) poruchu, ani nedostatek tykajici se motoru. Tedy dodnes jsem najezdil na SLICKU 50 vice jako 550 000 km pri aplikaci podle navodu vyrobce SLICKu.
Tudiz, se mne zda nevhodne sirit tady nejake nepodlozene famy o tom, ze se ti rozsype motor. Neobhajuji tento pripravek, neobchoduji s nim a ani jinak na nej nejsem navazan. Ale mam predstavu, ze vypisovat nejake bludy jenom na zaklade nepodlozeneho nazoru je prinejmensim nekorektni i kdyz Ty jsi Maestr Daewoo a ja jenom zacatecnik. Nakonec clenove tohoto fora si jiste udelaji usudek sami.
Vsem hezky den a tesim se na dalsi prispevky.
MilosB
Ja jsem od roku 1978 pouzival vzdy SLICK 50. Samozrejme original vyrobek. Pouzil jsem jej v VAZ 2103, 21053 a 2107. Vsechny automobily byly koupene jako nove. Pockal jsem si na ujeti cca 30 000 km a aplikoval uvedeny pripravek. Na kazdem z techto modelu jsem ujel vice jako 170 000 km. Vsechno to byly modely o obsahu 1500 cm3. Prumerna spotreba se u vsech modelu pohybovala v rozmezi 6,2 az 6,8 litru na 100 km celorocne. Pred aplikaci SLICKu 50 to bylo cca o 1 litr vice. Nyni mam Slick aplikovany v modelu NUBIRA I. Mam ji vice jako 8 let. Prumerna rocni spotreba se mne pohybuje v rozmezi 6,6 až 6,8 l/100 km. Zalezi jak ktery rok. Vsechny tankovani si zasadne zaznamenavam do pro tento ucel vyrobeneho poznamkoveho blocku. Tedy uvedene hodnoty jsou spravne a relevantni. Denne jezdim do prace 12 km tam a 12 km nazpet, na chatu jednou tydenne do hor 37 km tam a 37 km zpet + dovolena. U vsech techto automobilu jsem nezaznamenal zadnou (!!!) poruchu, ani nedostatek tykajici se motoru. Tedy dodnes jsem najezdil na SLICKU 50 vice jako 550 000 km pri aplikaci podle navodu vyrobce SLICKu.
Tudiz, se mne zda nevhodne sirit tady nejake nepodlozene famy o tom, ze se ti rozsype motor. Neobhajuji tento pripravek, neobchoduji s nim a ani jinak na nej nejsem navazan. Ale mam predstavu, ze vypisovat nejake bludy jenom na zaklade nepodlozeneho nazoru je prinejmensim nekorektni i kdyz Ty jsi Maestr Daewoo a ja jenom zacatecnik. Nakonec clenove tohoto fora si jiste udelaji usudek sami.
Vsem hezky den a tesim se na dalsi prispevky.
MilosB
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Miloši, Pehu tady známe všichni natolik, abychom věděli, že pro svoje autíčko chce jen to nejlepší....a to jak designově, tak motoricky....a jako servisman podle svých zkušeností ví, co si může dovolit a co ne. Takže spíš bych jeho příspěvky bral jako radu a ne útok...taky bych si nedal do motoru kde co z reklamy, nebo teleshopingu. Ono je taky otázkou, jak moc je přípravek (ve tvém případě SLICK) účinný a jestli se nejdná o placebo efekt....nevím jak moc vytáčíš motor, ale já jezdím povětšinou s Kombi Nubira I 1,6....spotřeba se pohybuje okolo 8,5 litru...otáčky se pohybují z 80% okolo 2800-3000 ot. a tankuji výhradně Shell V-Power 95, případně Shell Natural 95. Kdyby na Kombi byla standartní kola, standartní výfuk a jezdil bych s lehkou nohou na plynu v rámci relativně malých hodnot otáček, tak spotřeby 6,5 litru se dá dosáhnout poměrně snadno. S motorem nikdy nebyl sebemenší problém a dnes má najeto po 7mi letech 102 000 km.
Chci tím říci, že všelijaké přípravky nemusí vždy znamenat rapidní pokles spotřeby a šetření motoru.....spíš si myslím, že max. odstaraní usazené nečistoty z nekvalitního benzínu (v případě "speciálních" přísad do paliva), nebo nula nula efekt v oleji....čistoty a správného chodu motoru lze dosáhnout i v případě tankování opravdu kvalitního benzínu a používáním kvalitního oleje....
Snad to nezní nějak útočně....to bych nerad....jsi taky Daewák a to je hlavní
Chci tím říci, že všelijaké přípravky nemusí vždy znamenat rapidní pokles spotřeby a šetření motoru.....spíš si myslím, že max. odstaraní usazené nečistoty z nekvalitního benzínu (v případě "speciálních" přísad do paliva), nebo nula nula efekt v oleji....čistoty a správného chodu motoru lze dosáhnout i v případě tankování opravdu kvalitního benzínu a používáním kvalitního oleje....
Snad to nezní nějak útočně....to bych nerad....jsi taky Daewák a to je hlavní
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Clapci to nič aj ja beriem kritiku šak som písal že nech sa páčí kludne môžete nalievať čo chcete to boli moje poznatky bohužial aj moje vlastné no a súdnym sporom vyhraná gen.oprava našej hasičskej LIAZky ktorej sa po aplikácii Swedolu zadrel motor ono sa jedná o to že tieto sajrajty ačkoliv jak kvalitné niesú inteligentné a tak upchávajú všetko no naproti tomu na žige tam boli olejové kanáli což naproti tomu nové motory nemajú a tak zo začiatku sa to javý ako dobré ale po čase tlak oleja povie adios no a následky to je snad jasné A hlavne z čoho by sme mali žiť v servise A na koniec kolkokrát som to už písal nikdy nikoho neodhovorávám ale vždy je to len môj názor a keď dakomu pomôže som rád ale nevnucujem ho
Pěkný den
Moje zkušenosti:Hned po převratu když sem tyto přípravky začaly chodit tak jsem si to bloud nalil do 120.Ani ne tři měsíce a motor byl na GO Potom asi v 2001 jsme se vraceli z Německa a asi 60km za Kolínem n.R známý něco zapoměl tak jsme se vraceli.Když viděl že jsem na...ný tak mi koupil ten Slik-50 asi 50 marek.Měl jsem Renaulta 2,9 benzin a po mojich zkušenostech jsem to nepoužil.On měl tenkrát CHryslera Voyager 3l dal to do něj a do třech měsíců motor taky KO.Takže ať si tam dá každý co chce ale já nikdy!!!Asi to neumím aplikovat
Ať nám jezdí a nezlobí
Moje zkušenosti:Hned po převratu když sem tyto přípravky začaly chodit tak jsem si to bloud nalil do 120.Ani ne tři měsíce a motor byl na GO Potom asi v 2001 jsme se vraceli z Německa a asi 60km za Kolínem n.R známý něco zapoměl tak jsme se vraceli.Když viděl že jsem na...ný tak mi koupil ten Slik-50 asi 50 marek.Měl jsem Renaulta 2,9 benzin a po mojich zkušenostech jsem to nepoužil.On měl tenkrát CHryslera Voyager 3l dal to do něj a do třech měsíců motor taky KO.Takže ať si tam dá každý co chce ale já nikdy!!!Asi to neumím aplikovat
Ať nám jezdí a nezlobí
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
NOO...
ja len "pretlmocim" ..co som cital na webe, dost technicky zameranom..
SLICK 50 bol jediny pripravok, zo vsetkych moznych dostupnych, ktory neposkodil po aplikacii motor..
jeho neake dalsie "pozitivne ucinky" na vplyv a zivotnost motora neboli namerane/preukazane.
(samozrejme nehovorme o motore, ktory je plny usadenin, to vieme ze taky sa moze zadret po preplachu)
vsetky tie ostatne teflonove, keramicke, silikonove atd...
bud znehodnotili olej, alebo odrovnavali gumenne tesnenia, ci vytvarali agresivne zluceniny..
ja viem ako skoncila kamosova 120ka, ktora uz ftedy nebola UNO-TUTI..
ale po naliati "nejakeho superpripravku" ..sme robili za dva mesiace generalku..
..a to mi bolo divne, ze jake to ma leskle valce,..a kruzky tak obehane, ze ich hrany boli zaoblenee..
(az kym som necital clanok na skoda-panda)
BTW: MilosB to ci ma niekdo " DAEWOO MASTER", alebo "ZACATECNIK" je udavane iba poctom prispevkov..
ja len "pretlmocim" ..co som cital na webe, dost technicky zameranom..
SLICK 50 bol jediny pripravok, zo vsetkych moznych dostupnych, ktory neposkodil po aplikacii motor..
jeho neake dalsie "pozitivne ucinky" na vplyv a zivotnost motora neboli namerane/preukazane.
(samozrejme nehovorme o motore, ktory je plny usadenin, to vieme ze taky sa moze zadret po preplachu)
vsetky tie ostatne teflonove, keramicke, silikonove atd...
bud znehodnotili olej, alebo odrovnavali gumenne tesnenia, ci vytvarali agresivne zluceniny..
ja viem ako skoncila kamosova 120ka, ktora uz ftedy nebola UNO-TUTI..
ale po naliati "nejakeho superpripravku" ..sme robili za dva mesiace generalku..
..a to mi bolo divne, ze jake to ma leskle valce,..a kruzky tak obehane, ze ich hrany boli zaoblenee..
(az kym som necital clanok na skoda-panda)
BTW: MilosB to ci ma niekdo " DAEWOO MASTER", alebo "ZACATECNIK" je udavane iba poctom prispevkov..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Dobre je to popisane na
http://www.gsxr.wz.cz/olej2.htm
pod nadpisom
Zázračná externí aditiva
Inak, v tomto clanku je dobre popisana problematika motorovych olejov. Zaujimave citanie. Zaciatok je
http://www.gsxr.wz.cz/olej.htm
http://www.gsxr.wz.cz/olej2.htm
pod nadpisom
Zázračná externí aditiva
Inak, v tomto clanku je dobre popisana problematika motorovych olejov. Zaujimave citanie. Zaciatok je
http://www.gsxr.wz.cz/olej.htm
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black