co ma dnes potešilo
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
To len preto sem dávam,lebo takúto rýchlosť nemávam! Bežne mám sťahovanie 17 KB/sec
Sice ma to potešilo,ale dlhodobo ma štve to,že sú také veľké výchylky.Samozrejme závisí od toho,kolkí sme pripojení,no ale také rozdiely by nemali byť (mam rychly int. od T-mobile-2GB za 720 Sk...)
P. S. nedalo sa mi to stiahnuť do PC,tak som to musel odfotiť...
Inak- V.Brousku- skúšal si to napr. na DSL strankach odmerať? -pozri ten rozdiel...Čo je vlastne ozajstné...
- Reklama
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
mňa zas nesmierne potešili ukážky všetkých skladieb z nového albumu STATUS QUO,ktorý sa začne predávať 17.9.url http://www.statusquo.co.uk/
,takú hudbičku dokážem počúvať denne minimálne 24 hodín
,takú hudbičku dokážem počúvať denne minimálne 24 hodín
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Otvorilo sa nové fórum a spravil som tam uvítanie pre Vás.
http://skoda.club.szm.com/skoda%20club.htm
http://skoda.club.szm.com/skoda%20club.htm
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Ja osobne mám voči škodovkám neprekonateľnú averziu,nezmenili svoju politiku výroby a predaja za posledných xxx rokov,hlavná filozófia výroby "Co na tom,že je to špatný,hlavně,že je to český,tak hloupý koupí.. " Marketingová stratégia -Slúbovať kombajn a ponúkať hrable"
môžem uviesť aspoň 3 body,prečo opovrhujem značkou Škoda:
v r.1992-5 boli nekriticky zvýhodňovaní,bola 19% daň na dovezené autá,takže mali priam socialisticky privilegované postavenie na trhu,ktoré náležite využili.
Na jeseň 1994 sľubovali úplnú novinku,robili okolo toho väčšie tajnosti ako Mercedes či Volswagen pri uvádzaní noviniek a pritom keď predstavili feldu,no,že by to bol taký radikálny skok oproti Favoritu?? o niečo vyše rok neskôr keď im novinári nafotili Octaviu pri skúškach,tvrdili že ide o nový ROVER...Hlavne,že s logom Škoda na kastli
A vrchol všetkého bola FABIA.Hovorca tej automobilky tvrdil že fabia je moderné auto,o 3 triedy modernejšie ako FElda,tak musí byť aj cena oveľa vyššia..
Áno,také moderné,že ho poháňal ešte trojložiskový OHV motor,ktorý má konštrukčný základ v roku 1964,po necelých 100.000 km sa zmení s benzínoveho na olejový a ten kombík svojim dizajnom...Ono ani o klasický kombík nejde,skôr o predĺžený hatchback,ale pripomína skôr detské gumové autíčko ,ale vrchná časť bočných zadných dverí priam dokonale pripomína Moskviča 426
Navyše,čo sa rozprávam z majiteľmi Fóbiíí,koľko závad a následne výdavkov mali do najazdenia 70.000 km,toľko nepýtajú 3 normálne autá,teda iných značiek.
Odhliadnuc od čiste subjektívneho dojmu,že kúpa,resp,vlastníctvo novej škodovky mi evokuje tú socialistickú vynútenú stádovitosť,tuctovosť...
Ale uznávam,že mnohí to kupuju v zmysle hesla - z núdze cnosť,najmä ojazdené,to bol kedysi aj môj prípad,ale po 120-ke som sa zapovedal,že nikdy viac už nijaká škodovka ,aj keď uznávam,na druhej strane,že môžu mať aj svoje dobré stránky.Ale u mňa je ŠKODA ako auto naveky odpísané.
môžem uviesť aspoň 3 body,prečo opovrhujem značkou Škoda:
v r.1992-5 boli nekriticky zvýhodňovaní,bola 19% daň na dovezené autá,takže mali priam socialisticky privilegované postavenie na trhu,ktoré náležite využili.
Na jeseň 1994 sľubovali úplnú novinku,robili okolo toho väčšie tajnosti ako Mercedes či Volswagen pri uvádzaní noviniek a pritom keď predstavili feldu,no,že by to bol taký radikálny skok oproti Favoritu?? o niečo vyše rok neskôr keď im novinári nafotili Octaviu pri skúškach,tvrdili že ide o nový ROVER...Hlavne,že s logom Škoda na kastli
A vrchol všetkého bola FABIA.Hovorca tej automobilky tvrdil že fabia je moderné auto,o 3 triedy modernejšie ako FElda,tak musí byť aj cena oveľa vyššia..
Áno,také moderné,že ho poháňal ešte trojložiskový OHV motor,ktorý má konštrukčný základ v roku 1964,po necelých 100.000 km sa zmení s benzínoveho na olejový a ten kombík svojim dizajnom...Ono ani o klasický kombík nejde,skôr o predĺžený hatchback,ale pripomína skôr detské gumové autíčko ,ale vrchná časť bočných zadných dverí priam dokonale pripomína Moskviča 426
Navyše,čo sa rozprávam z majiteľmi Fóbiíí,koľko závad a následne výdavkov mali do najazdenia 70.000 km,toľko nepýtajú 3 normálne autá,teda iných značiek.
Odhliadnuc od čiste subjektívneho dojmu,že kúpa,resp,vlastníctvo novej škodovky mi evokuje tú socialistickú vynútenú stádovitosť,tuctovosť...
Ale uznávam,že mnohí to kupuju v zmysle hesla - z núdze cnosť,najmä ojazdené,to bol kedysi aj môj prípad,ale po 120-ke som sa zapovedal,že nikdy viac už nijaká škodovka ,aj keď uznávam,na druhej strane,že môžu mať aj svoje dobré stránky.Ale u mňa je ŠKODA ako auto naveky odpísané.
Naposledy upravil(a) alvin dne stř zář 05, 2007 10:02, celkem upraveno 2 x.
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Alvine, ty jsi můj člověk Sice mám ještě v oblibě Felicii (měli jsme jí a byla hodně v pohodě, ale vydrží tak 3 roky a měla najeto okolo 50 000 km když jsme jí prodávali),ale jinak souhlasím.....Škodovka těží ze zvyku a stádovosti zákazníků....každý si řekne, že si koupí Škodovku, protože je česká a je kvalitní....o té kvalitě, ceně atd. se dá docela s úspěchem pochybovat, takže souhlas s tebou
Hurá, konečně nejsem sám Antiškodovkář
Hurá, konečně nejsem sám Antiškodovkář
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
To teda rozhodně nejsi. Škodovka je mi určitě hodně vzdálená. Byl jsem salonu Chevroletu v Opavě a byl jsem potěšen výběrem i cenami. Takže Škoda .Ivoš píše:Alvine, ty jsi můj člověk Sice mám ještě v oblibě Felicii (měli jsme jí a byla hodně v pohodě, ale vydrží tak 3 roky a měla najeto okolo 50 000 km když jsme jí prodávali),ale jinak souhlasím.....Škodovka těží ze zvyku a stádovosti zákazníků....každý si řekne, že si koupí Škodovku, protože je česká a je kvalitní....o té kvalitě, ceně atd. se dá docela s úspěchem pochybovat, takže souhlas s tebou
Hurá, konečně nejsem sám Antiškodovkář
Leganza 2,2 LPG automat rok 2000, dříve Espero
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Priatelia,a to nechcite vedieť,ako ja volám škodovky,(hlavne Fabie a Octavie),tu píšem "ŠKODA" len zo slušnosti
inak poznám aj ja hodne antiškodovkárov,to sú zväčsa sklamaní bývalí majitelia škodoviek ,alebo aspoň budúcí bývalí
inak poznám aj ja hodne antiškodovkárov,to sú zväčsa sklamaní bývalí majitelia škodoviek ,alebo aspoň budúcí bývalí
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Tady platí jen jedna radost. A to když Škodovku prodáš .alvin píše:Priatelia,a to nechcite vedieť,ako ja volám škodovky,(hlavne Fabie a Octavie),tu píšem "ŠKODA" len zo slušnosti
inak poznám aj ja hodne antiškodovkárov,to sú zväčsa sklamaní bývalí majitelia škodoviek ,alebo aspoň budúcí bývalí
Leganza 2,2 LPG automat rok 2000, dříve Espero
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Tak tahle věta tě usvědčila, alvine... ...jednou jsi měl Š120 a myslíš si, že škodovky jsou pořád takové...jinak bys takovou blbost nemohl říct...ve Feliciích tenhle motor vydrží běžně 400 tisíc aniž by žral olej...navíc od roku 64 se změnilo prakticky všechno...blok, klikovka, hlava, rozvody, materiály, technologie, příprava směsi, zapalování, prostě všechno...alvin píše:trojložiskový OHV motor,ktorý má konštrukčný základ v roku 1964,po necelých 100.000 km sa zmení s benzínoveho na olejový
...takže opět se ukazuje že zoufalé protiškodovkářské výlevy mají na svědomí lidi, kteří ve škodovce jeli naposledy před dvaceti lety...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto