Nevím jak to jinak napsat.

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Bruce
Příspěvky: 5
Registrován: pát pro 22, 2006 14:05
Bydliště: Praha

Nevím jak to jinak napsat.

Příspěvek od Bruce »

Tak ještě jednou,
nastartuju studeného Matýho, má tendenci chcípnout, tak si ho přidržuju aby nechcípl. Když vyjedu ze dvora, máme to tam trošku složitější, už nechcípá. Stačí mu něco kolem minuty a už je vše ok. Dělá to jen studený.
Učíme se celý život.
Reklama
 

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

tak uz jsem to dnes psal jinde nevim co mas za matize ale stava se nam ze u matize 150-novy model odchazi MAP senzor.jiz 2krat jsem ho menil a pomohlo to.cena cca 1800
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
blackjohn
Příspěvky: 559
Registrován: čtv čer 08, 2006 11:29
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od blackjohn »

palikx píše:tak uz jsem to dnes psal jinde nevim co mas za matize ale stava se nam ze u matize 150-novy model odchazi MAP senzor.jiz 2krat jsem ho menil a pomohlo to.cena cca 1800
A kolik má MAP napětí při diagnostice? Já mám při volnoběhu 1,3V, když to držím kolem 3000ot. tak asi 1,1V a při zap. klíčku 4,7V. Právě, že mi to zaškube při přidání plynu, už jsem zkoušel dost věcí, co byly v diskuzi, ještě mi zbývá ten MAP nebo netěsnost v sání.
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“