Tak ještě jednou,
nastartuju studeného Matýho, má tendenci chcípnout, tak si ho přidržuju aby nechcípl. Když vyjedu ze dvora, máme to tam trošku složitější, už nechcípá. Stačí mu něco kolem minuty a už je vše ok. Dělá to jen studený.
Nevím jak to jinak napsat.
Moderátor: Blue Lanos
Nevím jak to jinak napsat.
Učíme se celý život.
- Reklama
tak uz jsem to dnes psal jinde nevim co mas za matize ale stava se nam ze u matize 150-novy model odchazi MAP senzor.jiz 2krat jsem ho menil a pomohlo to.cena cca 1800
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
A kolik má MAP napětí při diagnostice? Já mám při volnoběhu 1,3V, když to držím kolem 3000ot. tak asi 1,1V a při zap. klíčku 4,7V. Právě, že mi to zaškube při přidání plynu, už jsem zkoušel dost věcí, co byly v diskuzi, ještě mi zbývá ten MAP nebo netěsnost v sání.palikx píše:tak uz jsem to dnes psal jinde nevim co mas za matize ale stava se nam ze u matize 150-novy model odchazi MAP senzor.jiz 2krat jsem ho menil a pomohlo to.cena cca 1800
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm