ledva štartuje na 2 alebo valce

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

JRD - jak funguje ten regulator???? je tam jenom klapka??? otevira se tlakem nebo nejak jinak??? vim ze na karburatorech se otevirali lankem spolu s plynem
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

No ked je podtlak na sani.. (najvacsi je pri zatvorenej klapke) tak je podvihnuta membrana..
a benzin cirkuluje nas5 do nadrze..

ked podtlak v sani klesa,..tak membrana sa priviera, alebo sa zavre uplne (pri plne otvorenej klapke)
..cize cerpalo furt pumpuje rovnako = naplno,..
ale motor nebere stale rovnako vela benzinu..taqze je to takto regulovane..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Prečo som si myslel že to klasický pretlakový ventil, Teda že pri
natlakovaní benzínu na určitú hodnotu prepustí naspäť do nádrže,
a tým udržuje konštatnú hodnotu tlaku benzínu v lište pre strekovače.
Čosi podobné ako pretlakový olejový ventil na škodovkách.
To váže ja ovládaný podtlakom sania ???
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“