chcem sa opýtať či je to normálny jav ked sa mi zohreje motor a tesne predtým ako mi zopne ventilátor som skúsil otvoriť vyrovnávaciu nádržku
ale začalo mi tlačiť vodu vonky ale motor sa neprehrieva ručička teplomera mi neprekročí cez prvú rysku a do polky sa mi ešte nikdy nedostala ale ked zopne ventilátor a motor kus ochladí tak je to v pohode tesnenie pod hlavou aj termostat je skoro ročné a nabehal som od vtedy asi približne 7000 km som si to všimol ked mám zapnutú klímu a a mám ešte jednu otázku klíma ked jazdím po meste sa mi zdá že menej chladí ako ked jazdím mimo mesta tak je to už celkom v pohode to je pri 30 stupňouvých teplotách díky
Motor + klíma
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor + klíma
díky za radu lebo rád chodím do servisov lebo oni ti povedia hned že treba vimeniť to a to a nakoniec netreba robiť vôbec nič
Tedy popravdě řečeno při běžícím motoru a ještě ohřátém otvírat vyrovnávací nádržku je docela odvaha, pokud se to povede, umí to pěkně opařit.
Ale k problémku. Na rychlost ohřátí motoru má vliv jen jedna jediná věc. Termostat. Pokud se neohřívá motr na provozní teplotu, je špatný termostat. Mohu zaručit, že pokud jej koupíte nový, z 20-30% je vadný. Je to prostě výrobek, který musí být štstí. Doporučuji vyndat a podívat se zda není pootevřený, ale u Espera tento pokus moc nefunguje, lidi jej vidí zavřený, ale už jim nikdo nevysvětlil, že je dvoujádrový, to znamená že má dva okruhy a ten druhý není vidět. Pokud ten nefunguje, auto se neohřeje.
Takže pokud se motor neohřívá, vyměnit termostat, nic jiného tam není. I kdyby ventilátory běžely pořád od nastartování, motor se nezávisle ohřeje, protože než jde do chaldiče, ohřívá se nejprve první okruh a ten není nijak propojen s chladičem.Musí se ohřát a potom jde do chladiče. A to práve zajišťuje termostat. Espero se neohřeje s vadným termostatem ani v 40 stupńovém vedru.
Ale k problémku. Na rychlost ohřátí motoru má vliv jen jedna jediná věc. Termostat. Pokud se neohřívá motr na provozní teplotu, je špatný termostat. Mohu zaručit, že pokud jej koupíte nový, z 20-30% je vadný. Je to prostě výrobek, který musí být štstí. Doporučuji vyndat a podívat se zda není pootevřený, ale u Espera tento pokus moc nefunguje, lidi jej vidí zavřený, ale už jim nikdo nevysvětlil, že je dvoujádrový, to znamená že má dva okruhy a ten druhý není vidět. Pokud ten nefunguje, auto se neohřeje.
Takže pokud se motor neohřívá, vyměnit termostat, nic jiného tam není. I kdyby ventilátory běžely pořád od nastartování, motor se nezávisle ohřeje, protože než jde do chaldiče, ohřívá se nejprve první okruh a ten není nijak propojen s chladičem.Musí se ohřát a potom jde do chladiče. A to práve zajišťuje termostat. Espero se neohřeje s vadným termostatem ani v 40 stupńovém vedru.