nesi umřela

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

richard ma pravdu ale jde o to ze pri roztahovani dostane klikovka mnohem vetsi naraz nez od starteru,proto vyssi kvalt a optrne spojka.o kat bych se nebal to musi byt hodne benzinu aby ho to znicilo.
jinak k problemu -uz to tu nekdo napsal zacit od baterky.tim ze vsecko zhaslo vypada na to ze nema proud ale jen slabych 12v.to ze to chcipa na volnobeh bude opravdu dano nizkym napetim a spatnym buzenim,pripadne ten altik proste nedobiji.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..noo..
ale ste sa seci rozbehli..
..
takze ..DOBIJANIE..
..]REBRO[vi som opravoval altik, a ten daval iba 10.8V..a kontrolka dobijania nesvietila..
..ale ani startovat neslo..iba roztlacit a roztiahnut ..(specificka zavada)...
..
taktiez ECU jednotka prestane funovat pod 9 Voltov..
berme v uvahu, ze "na prazdno" ma baterka na voltmetry 11,2V, ..
ale v momente ked sa zapne starter to uz moze byt iba 8.2V..
(REBROv pripad..)
..cize fakt skontrolovat kontakty na baterke, baterku, skusit dat dobit..
..prip. reklamacia baterky.. a potom dalej skusat dobijanie altika....

..PILOT ma 8V nexiu, takze roztahovanie nieje problem, "nestretne sa to"
..len "s rozvodovym remenom"..to chce cit na spojke..
andyho01 som tak musel roztahovat, lebo motor bol uz tak prechlastany a baterka tak slaba od startovania,..
ze to uz ani inac neslo..a ani zo startovacimi kablami..
..u 16V motoru je to riziko, ze ked niekto nema "cit a sluch" na spojke, tak tie rozvody preskocia..
..katalizatoru to neuskodiii, sak aj ked "to ide na sytic", tak tam "je toho benzinu privela"..

NEDOPORUCUJE SA ROZTAJHOVAT MOTORY z ECU JEDNOTKOU, AK JE UPLNE VYBITA BATERIA..
..?preco? ..lebo ECU bez elektriky nepojde..a neni sanca ze by to chytlo..
..
takze /sa stale divim, ze sa mi toto secko xe vysvetlovat/..

...TO pilot..
..to ze ti to drzalo iba na vysokych otackach, je tym, ..
..ze alternator je schopny "co to" naindukovat aj z takzvaneho "zbytkoveho magnetizmu"...
ale "v praxi" to znamena vysoke toacky, a nie prilis velky odber..
(ECU jednoltka nespustii dobijanie, kedze "nefunguje" pri "tych" 8.2Volta..napr..)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
pilot
Příspěvky: 163
Registrován: ned úno 05, 2006 11:27
Bydliště: Ostrava - Poruba

Příspěvek od pilot »

VŠEM VÁM MOC DĚKUJU ZA RADY K TÉMATU AUTÍ JE OPRAVENO A JEZDÍ DÁL. BYLY ŠPATNÉ ČLÁNKY V BATERII ZŘEJMĚ JAK JSEM JEL DO GARÁŽÍ V CINESTÁRU TAK POVOLILY ALE JÁ JEŠTĚ DOJEL. A PO FILMU UŽ NEŠLO NIC. JEŠTĚ JEDNOU VŠEM DĚKUJI ZA POMOC. ROMAN A BRZY NAVIDĚNOU
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“