Dobrý den,
mám Nubiru SX 1,6 16V, r.2000 s LPG
Tak před 14 dny se začalo ozívat slabé klepání z motoru. Nejdříve jen při teplém, později i při studeném. Nyní je to silný rachot. Je závislý na otáčkách, čím více otáček, tím více rychleji klepe.
Mám podezření na hydraulické štelování vůle ventilů, pokud ji má...
Je to možné?
Měl jsem sundané víko hlavy a normálně se vůle mezi vačkou v horní poloze a podložkou nad ventilem měří spároměrkama. Tak 0,2-0,3mm.
Já ale naměřil na prvním válci (od rozvodů) cca 1-2mm. Podložka šla s mírným tlakem přimáčknout k ventilu ty cca 1-2mm a po uvolnění se sama vrátila k vačce. Vyzkoušel jsem i jiné podložky, ty ale takovou vůli neměli. Maximálně 0,5mm.
Tak nevím, poradí mi někdo?
Co je třeba udělat pro opravu?
Musí se sundat ojnice...
Díky za každou radu
Klepání v motoru
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
Mě na Oplu rachtali zdvihátka jen než se motor zahřál, potom ztichli, mělo to klasickej zvuk jak diesel, píšeš že to dělá při teplým motoru, tak to může bejt cokoli, třeba i špatnej olej. Palikx jistě poradí i z tý louky kde sedí
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: Klepání v motoru
Jsou tam hydrostavy , takže to co popisuješ je normální , ale spíš bych to viděl , že ti v jednom z těch zdvihacích kalíšků utíká tlak , nebo se nedostatečně natlakuje a nevymezí tu vůli dostatečně , nebo tak něco , nevím jak to napsat .........vcesik píše:Dobrý den,
mám Nubiru SX 1,6 16V, r.2000 s LPG
Tak před 14 dny se začalo ozívat slabé klepání z motoru. Nejdříve jen při teplém, později i při studeném. Nyní je to silný rachot. Je závislý na otáčkách, čím více otáček, tím více rychleji klepe.
Mám podezření na hydraulické štelování vůle ventilů, pokud ji má...
Je to možné?
Měl jsem sundané víko hlavy a normálně se vůle mezi vačkou v horní poloze a podložkou nad ventilem měří spároměrkama. Tak 0,2-0,3mm.
Já ale naměřil na prvním válci (od rozvodů) cca 1-2mm. Podložka šla s mírným tlakem přimáčknout k ventilu ty cca 1-2mm a po uvolnění se sama vrátila k vačce. Vyzkoušel jsem i jiné podložky, ty ale takovou vůli neměli. Maximálně 0,5mm.
Tak nevím, poradí mi někdo?
Co je třeba udělat pro opravu?
Musí se sundat ojnice...
Díky za každou radu
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
vule na zdvihatku by takova byt nemela ale pri zataveni motoru vacka olej castecne vytlaci.ale ditby se to nemelo.hydrostav bude asi KOrozvody muzou taky delat divy.a samo ojnice muze mit vuli na klice.rozebrat a podivat.ale zacal bych tim hydrostavem.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil