Teplý nenastartuje
Moderátor: Blue Lanos
Teplý nenastartuje
Zdravím Vás kolegové. Mám tento problém s Matýskem. Po zahřátí motoru na provozní teplotu a vypnutí zapalování již nenastartuji. V praxi to vypadá takto. Mám hlad,vyběhnu z baráku,sednu do Matěje,v pohodě dojedu do 5km vzdáleného Lídlu,jdu si koupit dva rohliky, sednu do Matěje a chci nastartovat, ouha, ani náznak toho že by motor chtěl naskočit, sním v pohodě jeden rohlík, startuju a nic, v klidu dojím i druhý rohlik, start a nic,slabě je cítit benzín,jsem nervózní, tahám za kdejaký kabílky, dávám je nazpět, pokus o start a nic, zamknu Matěje a jdu si pro piškoty, za 15 minut se vrátím, nastartuju a v pohodě dojedu domů. Doma na parkovišti pro jistotu zkouším znovu nastartovat, ...a nic. Za měsíc pozorování Matěje sem zjistil, že začíná startovat pokud mu teplota klesne asi na dvacet procent teploty provozní. Tak a fčíl kolegové mudrujte. Předem vám děkuji za rady které by dokázaly odhalit příčinu chování mého Matěje. Rady, typu zajeť do servisu, neberu. Pročpak asi jím piškoty když mám hlad?
- Reklama
a netrha ti obcas aj ked uz nastartuje?...alebo ked ides tych 15 km?.....som mal podobny problem...tiez ked sa zahrial tak som nenastartoval a za studena to islo v pohode.....zisitl som ze bol vadny zapalovaci modul v rozdelovaci( asi sa v nom nejaka elektronika dokakala a ked sa to zahrialo tak to nefungovalo). Ale neni to lacna zalezitost.
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
jestli nechyta teply matiz muzou to byt svicky opticky snimac v rozdelovaci.chce to zjistit jestli dava benzin i jiskru.po pokusnem startu vyndat svicku jestli neni mokra.a jeste to muze byt cidlo teploty vody.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
...tak tedy kolegové naslouchejte...
pokud vás jednou potká stejná závada jako mě, nemudrujte, netrhejte za kablíky, ale rovnou se zaměřte na rozdělovač. To, co sem viděl po sundání víčka rozdělovače mě posadilo zprudka na p***l. Celý vnitřek víčka byl pokryt jakousi šedobílou, tvrdou, krystalickou hmotou o tlouštce až 1mm. Nejsilnější nánosy této hmoty byly v okolí kolíčků, kde se přenáší jiskra do svíčkových kabelů. Kolíčky byly v této hmotě úplně zality. Když sem se vzpamatoval z údivu, začal sem hmotu nožem odrýpávat a při té příležitosti mi kousek hmoty skočil do huby. No řeknu vám,...fujtajbl. Měl sem pocit že olizuji demižon s kyselinou sírovou. Prostě,neustále sem kroutil hlavou a divil se, jak je toto možný?. Nebudu to prodlužovat,...vše sem pečlivě očistil, složil dohromady, sednul do Matěje, zajel do Lídlu, koupil si deset houstek protože sem pevně věřil tomu že mám ušetříno za poplatky v servisu, příjdu k Matějovi, otočím klíčkem....a brrm...spokojeně odjel.
Tímto chci povzbudit váhající, aby se nebáli nejprve zkusit tuto variantu svépomocné opravy, předtím, než Matěje svěří do servisu se všemi důsledky....
pokud vás jednou potká stejná závada jako mě, nemudrujte, netrhejte za kablíky, ale rovnou se zaměřte na rozdělovač. To, co sem viděl po sundání víčka rozdělovače mě posadilo zprudka na p***l. Celý vnitřek víčka byl pokryt jakousi šedobílou, tvrdou, krystalickou hmotou o tlouštce až 1mm. Nejsilnější nánosy této hmoty byly v okolí kolíčků, kde se přenáší jiskra do svíčkových kabelů. Kolíčky byly v této hmotě úplně zality. Když sem se vzpamatoval z údivu, začal sem hmotu nožem odrýpávat a při té příležitosti mi kousek hmoty skočil do huby. No řeknu vám,...fujtajbl. Měl sem pocit že olizuji demižon s kyselinou sírovou. Prostě,neustále sem kroutil hlavou a divil se, jak je toto možný?. Nebudu to prodlužovat,...vše sem pečlivě očistil, složil dohromady, sednul do Matěje, zajel do Lídlu, koupil si deset houstek protože sem pevně věřil tomu že mám ušetříno za poplatky v servisu, příjdu k Matějovi, otočím klíčkem....a brrm...spokojeně odjel.
Tímto chci povzbudit váhající, aby se nebáli nejprve zkusit tuto variantu svépomocné opravy, předtím, než Matěje svěří do servisu se všemi důsledky....
to znám
Myslím, že ti poradím úplně přesně. Řešil jsem tuto závadu 2 měsíce a příznaky jsou 100% stejné, jak popisuješ. 4x na opravě v servisu Sr.., vyměnili snad všechno a pořád teplý nestartoval. Po ukrutné reklamaci vrátili všechny díly i peníze. U Dojáčka vyměnili nějaký ventil EGR (snad se to tak jmenuje) a byl OK.
Nexia 1.5 hatchback, Matiz Gold
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Re: to znám
----------------------------Claudius píše:Myslím, že ti poradím úplně přesně. Řešil jsem tuto závadu 2 měsíce a příznaky jsou 100% stejné, jak popisuješ. 4x na opravě v servisu Sr.., vyměnili snad všechno a pořád teplý nestartoval. Po ukrutné reklamaci vrátili všechny díly i peníze. U Dojáčka vyměnili nějaký ventil EGR (snad se to tak jmenuje) a byl OK.
To : Claudius a JO70AQ -- on " Robert "je v jádru dobrý kluk a také velký
šprýmař, umí poradit když chce, ale musí se to s ním umět
Nesmíte se nechat odradit zdraví " Vazoun "
-------------------
Člen Matiz clubu reg.č. 20
Matiz SE sv.zel.metlina U 38 -- r.v. 07/2002 najeto 37.200 km prům.spotř.
5.7 -- 6.7/100 km -- STK + Emise do 07/2008
Re: to znám
Tak tototo naozaj nepochopím...Ako je možné,,že jeden AUTORIZOVANÝ servis si s tým nevie rady na prvý šup a človek ,ktorý je všestranný na rozne autá na to príde hneď .keby tomu aspoň trochu rozumeli,mohli aj oni ten ventil vymeniť(za čo by si asi tiež zaplatil) a bolo by to OK a ešte by zarobili na tom až-až...Claudius píše:Myslím, že ti poradím úplně přesně. Řešil jsem tuto závadu 2 měsíce a příznaky jsou 100% stejné, jak popisuješ. 4x na opravě v servisu Sr.., vyměnili snad všechno a pořád teplý nestartoval. Po ukrutné reklamaci vrátili všechny díly i peníze. U Dojáčka vyměnili nějaký ventil EGR (snad se to tak jmenuje) a byl OK.