Problém pri štartovaní

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
JuST
Příspěvky: 26
Registrován: úte lis 08, 2005 13:00
Bydliště: LM-ZV
Kontaktovat uživatele:

Problém pri štartovaní

Příspěvek od JuST »

Mám problém pri štartovaní. Rozpíšem situáciu takto:
Ráno naštartujem v pohode, akonáhle po cca 15 km zastanem autom a vypnem motor. (všetko v poriadku). Nastava problé pri opatovnom naštartovaní, keď naštartujem otačky klesnu na cca 200 a motor zdochne, ale ak chcem nastartovat tak len na druhy krat ale vytacam motor ako v zime na skodovke cca 10-15 sekund pokial naskoci motor. (Zaujimave je ze ked necham auto do obeda stat tak nastartujem v poriadku) ale ak idem do mesta na postu kde odstavim auto a vratim sa s posty tak je zasa problem. A takto to ide dookola.
Chcel by som poradit, kde moze byt problem lebo v servise mi vymenia aj to co je dobre. Dakujem
----------------------------------------------------------
Daewoo ESPERO 1,5 GLX, LPG, Sony CDX-GT200b,
US Blaster 3619 coaxial 6.5", :P
Reklama
 

Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

pokud to bude cidlo tak ti diagnostika to najde, me to pripada jako cidlo teploty vody
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Michal M.
Příspěvky: 99
Registrován: pát kvě 12, 2006 13:22
Bydliště: Bratislava

LPG

Příspěvek od Michal M. »

MAM TIEZ LPG A AKO SOM SA INFORMOVAL U PLYNAROV, TAK JE TOTO VYSLEDOK FYZIKALNEJ VLASTNOSTI PLYNU.
PREDPOKLADAM, ZE NAMAS PRIAME VSTREKOVANIE PLYNU, TAKZE MAS KLASIKU, KDE SA PLYN ZO VZDUCHOM ZMIESAVA V NASAVASOM POTRUBI. A TU JE TEN PROBLEM.
V NASAVACOM POTRUBU OSTANE DOST ZMESI. TEDA PLYNU A VZDUCHU. NO A KED CHCES NASTARTOVAT TAK SA ZMIESA BENZIN A PLYN A ZMES JE PRILIS BOHATA A TAK TO BLBNE. KED DLHSIE STOJIS, TAK PLYN SA POSTUPNE Z NASAVACIEHO POTRUBIA ODPARI, A VTEDY SA STARTUJE NA BENZIN O.K.
TENTO JAV SA U PRIMEHO VSTREKU LPG NEVYSKYTUJE. ALE SAMOZREJME, ZE JE TO DRAHSIE RIESENIE.
TOLKO MOJE POZNATKY.

MISO M.
Daewoo Espero 1.5 16V DOHC (66kW), 1996, LPG (Lovato-LDW01), 230 000 km (15.10.2010)
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Ako pise Michal M. Nie je to bug ale feature :). Proste po zastaveni so zapnutym lpg ostane v plsynovaci dost plynneho aj kvapalneho lpg, ktore sa odpari a pretlaci do sania. PO dlhsom case sa odvetra (odtecie pod auto a do blizko stojaceho kanala :) ) ale po par minutach je cele sanie aj s krabicou so vzduchovym filtrom plne propanbutanu a zmes propanbutanu s benzinom (predpokladam ze startujes na benzin) nie je velmi horlava :). Ja to zatial riesim zamknutim auta dialkovym (vyradim tak benzinove cerpadlo, tak zapojili DO na central predoslemu majitelovi) a "startovanim" na "benzin" cim po par otackach odvetram motor.
jozo
Příspěvky: 10
Registrován: stř lis 08, 2006 23:58
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jozo »

Skus pred odstavenim auta vzdy prepnut na benzin a ist aspon 0.5 km na benzin kym vypnes motor.
Uživatelský avatar
Honza Beneš
Příspěvky: 370
Registrován: sob bře 03, 2007 01:44
Bydliště: Uhelná Příbram

Příspěvek od Honza Beneš »

LPG sice teprve plánuju, ale přesto se zeptám: startovat na plyn nejde ani s ohřátým motorem? Nebo to jde ale nedoporučuje se? Předem dík za odpověď
Espero 1.8 (+LPG)
ex Espero 2.0 (+LPG)
Uživatelský avatar
simone
Příspěvky: 1795
Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
Kontaktovat uživatele:

aaa

Příspěvek od simone »

hmmm to s tým lpg neviem ale ja ho mam a nemam žiadem problem so štartovaním a mam ten system že sa zmiešava v potrubý. podla mna je problem inde. Bežne v meste štartujem po par km a no problem
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

tak kluci v podstate asi mate pravdu a ano tak nejak se to deje.ale 10-15 sec je preci jen dost.me to chytlo tak po 5 sec.
jinak na plyn pokud je vsecko v poradku se da startovat i v zime.v lete nebo u tepleho motoru se muze bez potizi startovat jen na plyn.jen start studeneho motoru je ponekud tezssi.ale na 2-3 pokus to bezi.tot moje nejnovejsi a i starsi zkusenosti s plynem.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
JuST
Příspěvky: 26
Registrován: úte lis 08, 2005 13:00
Bydliště: LM-ZV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JuST »

No dakujem za prispevky, zistujem dalej v com je problem, pretoze toto nikdy nerobilo len teraz v poslednej dobe. Minulé som casto robil kratke trasy a bolo to no problem.
----------------------------------------------------------
Daewoo ESPERO 1,5 GLX, LPG, Sony CDX-GT200b,
US Blaster 3619 coaxial 6.5", :P
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“