Servo vol.II

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
kloki
Příspěvky: 24
Registrován: sob srp 27, 2005 13:20
Bydliště: Sereď

Servo vol.II

Příspěvek od kloki »

Ospravedlňujem sa že sa opakujem s názvom témy ale mám závažnú otázku. Lega funguje ako hodinky ale asi pred troma týždňami som čistil hadičku na odkalovanie klímy a tak som v garáži natvrdo bez naštartovaného motora robil manévre s parkovaním aby som sa k nej dostal. Riadenie išlo samozrejme pekne ztuha čo je v takom prípade úplne normálne ale na druhý deň ráno naštartujem a zvuky z motora šialené. Zistil som že to ide od čerpadla na servo a to malo suchoty, pretože pod ľavou manžetou riadenia bol vytečený kompletný obsah nádržky oleja posilňovača riadenia (alebo serva). Letel som prvému opravárovi čo s tým, odpoveď potešila - nové riadenie aj servo a cena že okolo 15 litrov (minimálne). Oči stĺpkom, kórejci ma nasrali a tak som iba dolial olej a nech sa to teda rozpadne keď to mám vymeniť. Lenže odvtedy som najazdil skoro 2000 km a nikde ani kvapka. Až do včera. Syn vysával auto a trochu si ho posúval aj s točením volantu a olejček urobil pá-pá. Dolial som teda znova ako predtým, urobil som ďalších 150 km a furt nič, ani kvapka mimo a hladina v nádržke na tuti ako po doliatí. Som z toho jeleň a rád by som vedel, čím to môže byť. Prosím trochu teórie a radu, čo s tým pretože do servisu sa mi moc nechce a čaká ma za dva týždne Chorvátsko. Dík.
Reklama
 

Uživatelský avatar
whisky22
Příspěvky: 267
Registrován: úte říj 18, 2005 11:54
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od whisky22 »

No tak mne v Baldovci vytiekla kapalina cez spetnu trubku serva. Ta sa sklada z dvoch kovovych trubiek. Tie boli dobre ale su spojene s gumenymi hadicami. Ked som fukal do tej hadicky tak sa tvarila ze je dobra, ale ked som ju zlomil, zistil som, ze je zvnutra pozdlzne prasknuta. Maly tlak zniesla. Je zlozena prakticky z dvoch plastov a medzi nimi je textilia. Doma mi to JRDMcLaren vymenil. Treba tam tlakovu hadicu a dobre eskapasky. Tie sroubovacie objimky. Ale od vtedy nosim v aute meter tlakovej hadice na nudzove riesenie. Niekde musi byt nejaka slza. Zisti kde.
"Milan" Leganza 2,0 CDX full vybava, color 69U, LPG Lovato-Lovtec, model98, 183000 km + Babetta r.1995
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

presne tak.chce to zjistit od kud presne ten olej vytece.on totiz v te trubce pri nenastartovanem motoru vznikne pri otaceni volantem velky tlak.(jelikoz se olej dere pres servocerpadlo)a diky tomu nejaka netesnost nebo poskozena hadicka povoli.pri nastartovanem motoru tam takovy tlak neni a navic kapalina cirkuluje a nehromadi se.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“