Čo sa už na kalose pokazilo.
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
To vôbec nieje vtip.To za jazdy asi tak 50-60Km/hod zatiahneš ručnú brzdu a trochu natočíš volant do smeru kde chcešaby sa otáčalo.Ked kolesá idú šmykom tak ta otočí o 180 stupnov.Ak ti to už pôjde tak sa to dá aj v plnej rýchlosti.Ale pomalšie ako 50 len na lade,alebo snehu.Skús a uvidíš.Najlepšie na mokrom a hladkom asfalte.Len pozor na obrubníky.Na suchom asfalte si zoderieš gumy.
uz som to chcel davno skusit na kalose aj ked 60 km/h sa mi zda dost ale mensia rychlost to asi neotoci,a aj guma dostane svoje,raz mozno...
ale aj tak, otazka o smere hodin.ruciciek -> co je /prehladnejsie,lepsie/ do lava alebo do prava otocit smykom?
http://www.youtube.com/watch?v=LyCVaTaIFYg
ale aj tak, otazka o smere hodin.ruciciek -> co je /prehladnejsie,lepsie/ do lava alebo do prava otocit smykom?
http://www.youtube.com/watch?v=LyCVaTaIFYg
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
ja som začínal do lava,asi je to trochu lahšie,Lebo ja som viac v strede kruhu čo opíše celé auto.Ak chceš skúžať tak na mokrom a hladkom asfalte je to ideálne.Ked sa ti zdá že radšej pomalšie tak to skúšaj v zime na snehu ,alebo lade.ale vtedy pomalšie stačí 20km/hod.Ked ti to už pôjde lepšie môžeš zrýchliť.Ináč pri rýchlom cúvaní sa to robí podobne tak ,že prudko zabrzdíš po natočení volantu a auto sa ti otočío 180 stupnov a už len rýchlosť zaradiť a plyn a ideš opačne.
Tak pri 85 000 km som menil sviecky a zapalovacie kable (zacali sa rozpadat). Pri 90 000 km som musel menit vodnu pumpu zacalo z nej tiect. Musim este menit hadicu veducu z vzduchoveho filtru do karburatoru (neviem ci sa to tak vola ale zmesava sa tam benzin so vzduchom). Potom ma "potesili" lebo musim vymenit este nejake tyce na prednej naprave. Inac iba predpisane veci podla ser. prehliadok.
Kalos 1,4 8V
Clapci, toto otáčanie a kadejaké iné kúsky na ľade stváral jeden môj kolega. Priam sa v tom vyžíval. A napriek tomu, že to usilovne cvičil, dostal 23.1.2007 šmyk na ľade a zrazil sa s protiidúcim vozidlom a zomrel na mieste nehody.
Dovtedy som si myslela, že je správne to trénovať, ale s jedlom rastie chuť a človek si viac a viac dovoľuje ..... opatrnosti nikdy nie je asi nazvyš.
Neberte to ako strašenie ... len som trocha uvažovala nad debatou vyššie.
Dovtedy som si myslela, že je správne to trénovať, ale s jedlom rastie chuť a človek si viac a viac dovoľuje ..... opatrnosti nikdy nie je asi nazvyš.
Neberte to ako strašenie ... len som trocha uvažovala nad debatou vyššie.
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
[quote="LIFELIKE"]Clapci, toto otáčanie a kadejaké iné kúsky na ľade stváral jeden môj kolega...
Ano,je v tom určitá pravda s tou chuťou,ale predsa len je rozdiel trochu iný v tom,že ak si to cvičíš,tak aj podľa toho sa správaš. V skutočnosti to môže byť iné,lebo nevieš,ako sa zachováš pri tom,keby k tomu naozaj došlo.Môže sa zlaknúť a... nehovorím o tom,že na ľade je to na 99% o šťastí -tam len letíš a čakáš,kdežto na snehu alebo za mokra máš väčšiu šancu s tým niečo spraviť...
Ano,je v tom určitá pravda s tou chuťou,ale predsa len je rozdiel trochu iný v tom,že ak si to cvičíš,tak aj podľa toho sa správaš. V skutočnosti to môže byť iné,lebo nevieš,ako sa zachováš pri tom,keby k tomu naozaj došlo.Môže sa zlaknúť a... nehovorím o tom,že na ľade je to na 99% o šťastí -tam len letíš a čakáš,kdežto na snehu alebo za mokra máš väčšiu šancu s tým niečo spraviť...
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Tak vám dám príklad načo treba trénovať.V zime neodišlo okrem mňa žiadne auto z ulice nakolko sa im šmýkalo.Ja som na letných gumách odišiel v pohode .Na miesto kde som niesol syna tiež nikto nedošiel a syn tam sedel sám asi 2 hod.Je pravda ,že celý čas som išiel šmykom.Ale stále som vedel presne čo robím.A môžem napísať že do kopca som išiel asi 120km/hod.Inak by som nevyšiel.Bol totiž čistý ľad.Ja som si zajazdil úplne s chuti.
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Tak dnes som sa pozrel na prednú nápravu ,lebo niečo klepalo.Zistil som ,že na stabilizátore mám vybitý taký gulový čap.Neviem či je to normálne u týchto vozov ,lebo som ešte nepostrehol,že by tu mal nikto takú závadu.Možno je to tým že ja moje auto vôbec nešetrím.Teraz mám najazdených 50 000 km.Ešte neviem kde a za kolko zoženiem ale napíšem až bude opravené.Ešte skúsim sa spýtať palikxa či náhodou nemá s tých zásob čo písal.
Zdravim Vas,
pred mesiacom som kupil Daewoo Kalos r.v. 2004, 1.2 a predvcerom sa mi stala taka vec, ze mi vybehla do cesty z vedlajsej jedna zenska a tak som na nu zatrubil a v tej chvili mi prestalo hrat radio. Odvtedy uz nehra aj ked sa tvari, ze ide, bezia sekundy na CDcku, aj radia idu normalne ladit vsetko, ale proste nejde zvuk, nechapem co to je za haluz, kde hladat chybu?
pred mesiacom som kupil Daewoo Kalos r.v. 2004, 1.2 a predvcerom sa mi stala taka vec, ze mi vybehla do cesty z vedlajsej jedna zenska a tak som na nu zatrubil a v tej chvili mi prestalo hrat radio. Odvtedy uz nehra aj ked sa tvari, ze ide, bezia sekundy na CDcku, aj radia idu normalne ladit vsetko, ale proste nejde zvuk, nechapem co to je za haluz, kde hladat chybu?