Tak ty fotky bych chtel opravdu videt. Uvazoval jsem totiz take ze si dam do Matulky plyn, ale prepadly me stejne obavy jako Lotosika. Abych pravdu rekl, tak skutecne netusim kam jinam nez na zadni sedadla a do kufru tu nadrz nacpat.-peha- píše:Nafotím Ti to Lotosíku a budeš zírat kufor tam je a s dojezdovkou je tam aj miesto ale tá spotreba na tu nemá ani babeta
Spotřeba vašeho matízka
Moderátor: Blue Lanos
DAEWOO MATIZ 1.0 SE, r.v. 2003
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Bomba se dává místo rezervy.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Rado
Veľmi dobre je to vysvetlené tu.
www.selling.sk
PS: nechcem robiť reklamu niekomu...ale nechce sa mi to tu kopírovať.
Veľmi dobre je to vysvetlené tu.
www.selling.sk
PS: nechcem robiť reklamu niekomu...ale nechce sa mi to tu kopírovať.
Diki za www ... inak cital som prave aj dalsie clanky, a s LPG byvaju aj problemy. Hlavne pred montazou musi byt v perfektnom stave benzinovy system (zapalovaci system, nasavanie). Ludia tvrdia o obcasnych problemoch pri automatickom prepinani z benzinu na plyn (vraj sa auto startuje a zahrieva vylucne na benzin, takze prepnutie na plyn sa uskutocni vzdy) , kedy moze auto "sklbnut" atd, ze obcas kolisu otacky volnobehu....
Mate niekto LPG v Matizkovi ? Ake su skusenosti?
Mate niekto LPG v Matizkovi ? Ake su skusenosti?
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Já mám taky Matýska 0.8 na LPG a naprostá spokojenost!! Jezdím za 6.8dm/100km. Nádrž mám toroidní místo rezervy, obsah 39l. Rezervní kolo je umístěné na držáku na šikmo v kufru. Sice jsem přišel cca o půlku kufru, ale Matiz není auto na vožení rodiny, takže s tím jsem neměl žádný problém. Při jízdě na plyn a aut.přepínání z Ba na LPG taky bez problémů. A někdo se ptal na výhody: benzín 30kč/l, LPG 13kč/dm. Co k tomu dodat… Jinak ti přibydou další filtry na výměny, ale zase je tvoje auto ekologičtější, nebude se ti tak zasírat motorový olej jako při Ba…
Mohl by jsi prosím dát nějké foto, nádrže a kufru s rezervou?Ares píše:Já mám taky Matýska 0.8 na LPG a naprostá spokojenost!! Jezdím za 6.8dm/100km. Nádrž mám toroidní místo rezervy, obsah 39l. Rezervní kolo je umístěné na držáku na šikmo v kufru. Sice jsem přišel cca o půlku kufru, ale Matiz není auto na vožení rodiny, takže s tím jsem neměl žádný problém. Při jízdě na plyn a aut.přepínání z Ba na LPG taky bez problémů. A někdo se ptal na výhody: benzín 30kč/l, LPG 13kč/dm. Co k tomu dodat… Jinak ti přibydou další filtry na výměny, ale zase je tvoje auto ekologičtější, nebude se ti tak zasírat motorový olej jako při Ba…
Už bez Matesa
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Také zájem
-------------------------zabijec píše:Mohl by jsi prosím dát nějké foto, nádrže a kufru s rezervou?Ares píše:Já mám taky Matýska 0.8 na LPG a naprostá spokojenost!! Jezdím za 6.8dm/100km. Nádrž mám toroidní místo rezervy, obsah 39l. Rezervní kolo je umístěné na držáku na šikmo v kufru. Sice jsem přišel cca o půlku kufru, ale Matiz není auto na vožení rodiny, takže s tím jsem neměl žádný problém. Při jízdě na plyn a aut.přepínání z Ba na LPG taky bez problémů. A někdo se ptal na výhody: benzín 30kč/l, LPG 13kč/dm. Co k tomu dodat… Jinak ti přibydou další filtry na výměny, ale zase je tvoje auto ekologičtější, nebude se ti tak zasírat motorový olej jako při Ba…
Také by nás to velice zajímalo - proto kolego " Aresi " dej něco do placu.
Mějte se všichni moc fajn - zdraví Vazoun "
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
Bombicka? ja tam mam nadrz na 21- 22 litru a na tu jezdim tak 300km. v prepoctu na ceske 300 korun 300 kilometruLotos111 píše:no misto rezervy to je ale jen takova mala bombicka, ne? navic plyn ma jednu nevyhodu a pro me je dost zasadni tady v praze: nesmis do podzemnich parkovist.
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
Zdravim vas, pratele. Zatim jsem se tu rozkoukaval a cetl .... myslim, ze uz nastal cas sem take neco napsat.
Pomerne nedavno jsem poridil cerveneho Matizka I a do nej LPG. Objem nadrze presne nevim, ale pri cerpani LPG do skoro prazdne si bere zhruba 35l. Takze za 450-500Kc = dojezd 500-550km.
K nevyhodam:
1. Chce to najit firmu, ktera udela montaz opravdu dobre a nasledne dokaze taky vse seridit. S tim muzou byt ze zacatku problemy a nektere firmy to asi seridit snad ani nedokazou.
2. Matizek je ted mirne chciplejsi. Prijde mi, ze o neco pomaleji taha k vyssi rychlosti. Na zacatek prazdnin si planuji vylet do Zabrehu, kde pry dokazi LPG poradne seridit, narozdil od vetsiny firem v Brne (alespon podle poznatku z jinych for apod.) Spravne serizeni by to melo vyresit.
3. Rezerva: diky tomu, ze nadrz na LPG je pomerne velka - na vysku mirne presahuje okraj "vany", nedostal jsem uz rezervu do kufru nalezato. Na stojato se vejde bez zadniho plata, ale litala by. Zatim ji mam v obalu za sedadlem spolujezdce, kazdopadne bych to rad vyresil jinak (i kdyz jezdim vetsinou sam nebo ve dvou, takze s mistem neni problem).
I kdyz to ted vypada, ze zapory prevazuji, jsem spokojeny. Najezdim asi 25 000 za rok, takze investice do montaze by se mela asi za rok vratit.
Na pripadne dotazy se mohu pokusit odpovedet, ale upozornuji, ze pres auta jsem naprosty zacatecnik a neodbornik
Pomerne nedavno jsem poridil cerveneho Matizka I a do nej LPG. Objem nadrze presne nevim, ale pri cerpani LPG do skoro prazdne si bere zhruba 35l. Takze za 450-500Kc = dojezd 500-550km.
K nevyhodam:
1. Chce to najit firmu, ktera udela montaz opravdu dobre a nasledne dokaze taky vse seridit. S tim muzou byt ze zacatku problemy a nektere firmy to asi seridit snad ani nedokazou.
2. Matizek je ted mirne chciplejsi. Prijde mi, ze o neco pomaleji taha k vyssi rychlosti. Na zacatek prazdnin si planuji vylet do Zabrehu, kde pry dokazi LPG poradne seridit, narozdil od vetsiny firem v Brne (alespon podle poznatku z jinych for apod.) Spravne serizeni by to melo vyresit.
3. Rezerva: diky tomu, ze nadrz na LPG je pomerne velka - na vysku mirne presahuje okraj "vany", nedostal jsem uz rezervu do kufru nalezato. Na stojato se vejde bez zadniho plata, ale litala by. Zatim ji mam v obalu za sedadlem spolujezdce, kazdopadne bych to rad vyresil jinak (i kdyz jezdim vetsinou sam nebo ve dvou, takze s mistem neni problem).
I kdyz to ted vypada, ze zapory prevazuji, jsem spokojeny. Najezdim asi 25 000 za rok, takze investice do montaze by se mela asi za rok vratit.
Na pripadne dotazy se mohu pokusit odpovedet, ale upozornuji, ze pres auta jsem naprosty zacatecnik a neodbornik