Lacetti SW - první dojmy po necelých 400 km
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no ..
ono najprv ten motor zabehni..a pokial netreba, tak ho moc nevytaacaj..
cca 3500ot/min by mu stacilo..na zaciatok..
..
az budesh mat snim najazdenych nejakych 3-5 tiskm.. tak sa to rozjede...
..
to ale potom budesh muset spravit "to prefuknutie pavucin" o ktorom pise Krtek..
..
idel by bola tak 10-15min. jazda na 3ke ..takych 90-100km/h..
alebo tu najdi temu, "Reset ECU"
ono najprv ten motor zabehni..a pokial netreba, tak ho moc nevytaacaj..
cca 3500ot/min by mu stacilo..na zaciatok..
..
az budesh mat snim najazdenych nejakych 3-5 tiskm.. tak sa to rozjede...
..
to ale potom budesh muset spravit "to prefuknutie pavucin" o ktorom pise Krtek..
..
idel by bola tak 10-15min. jazda na 3ke ..takych 90-100km/h..
alebo tu najdi temu, "Reset ECU"
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Reklama
Souhlasim s krtkem. Motor dost rychle lenivi jak se jezdi na niskych otackach.
Tim ze to trapis na niskych otackach a tlacis na plyn tak to zere stejne a nejede. Ja to tocim 3 az 4,5 tis otacek. Leda ze udrzuji rychlos v meste tak pri 55km/h na 4rychlosti mam neco jemne pres 2tis. otacek, ale jak mam zrychlit tak podradim. Jak to budes trapit na niskych otackach tak si koledujes o svitici check .
Tim ze to trapis na niskych otackach a tlacis na plyn tak to zere stejne a nejede. Ja to tocim 3 az 4,5 tis otacek. Leda ze udrzuji rychlos v meste tak pri 55km/h na 4rychlosti mam neco jemne pres 2tis. otacek, ale jak mam zrychlit tak podradim. Jak to budes trapit na niskych otackach tak si koledujes o svitici check .
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Orlando 1,8
Takže si myslíte, že i když má Lacetti najeto teprve asi 1200 km, že už ho mám raději točit ve vyšších otáčkách (mezi 3000 a 4500 ot.)? Neuškodí to nezajetému motoru?karstn píše:Souhlasim s krtkem. Motor dost rychle lenivi jak se jezdi na niskych otackach.
Tim ze to trapis na niskych otackach a tlacis na plyn tak to zere stejne a nejede. Ja to tocim 3 az 4,5 tis otacek. Leda ze udrzuji rychlos v meste tak pri 55km/h na 4rychlosti mam neco jemne pres 2tis. otacek, ale jak mam zrychlit tak podradim. Jak to budes trapit na niskych otackach tak si koledujes o svitici check .
Chevrolet Lacetti HB, 1,4, Elite, 2007
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No...takže jak to vidím, máme tu dva trochu rozdílné názory na to, jak zacházet s motorem v záběhu....asi s tím točením motoru do vyšších otáček počkám až po najetí aspoň těch 3000 km (volím opatrnost). No a měl bych jěště jeden dotaz na zkušené uživatele: při koupi Lacíka v autorizované prodejně Chevrolet mi radili, abych nečekal s výměnou oleje do najetí 15000 km, ale abych si jej nechal vyměnit tak po 1500 až 2000 km - toto dělají jen za materiál, práci neúčtují. Co vy na to?
Chevrolet Lacetti HB, 1,4, Elite, 2007
No tak to som urobil aj ja, tiež som vyhodil olejový filter.Mr.Vik píše:No...takže jak to vidím, máme tu dva trochu rozdílné názory na to, jak zacházet s motorem v záběhu....asi s tím točením motoru do vyšších otáček počkám až po najetí aspoň těch 3000 km (volím opatrnost). No a měl bych jěště jeden dotaz na zkušené uživatele: při koupi Lacíka v autorizované prodejně Chevrolet mi radili, abych nečekal s výměnou oleje do najetí 15000 km, ale abych si jej nechal vyměnit tak po 1500 až 2000 km - toto dělají jen za materiál, práci neúčtují. Co vy na to?
čo sa týka, vytáčania - ja to nevytáčam ani teraz, ale samozrejme prebehnúť to treba. ja keď som zabiehal, tak som to normálne točil tak do 3000 prvých cca 3000km. potom napr. pri predbiehaní aj 4000 a po dialnici som striedal otáčky od cca 3000-4500 po dobu asi do 5-6000km. potom už kludne aj 6000, samozrejme žiadne zrýchlovanie 1 -6000, 2-6000, 3-6000, 4-6000 ... to nie ale po dialnici, trojku na 6000, 4-5 tiež, po okreskách jazdím normálne.
Ja som tiež menil ventily - tá vada motorov 1.4, reset jednotky + nový soft. ide to samozrejme lepšie a zatial žiaden check, mám tam iné sviečky ako su origoš, sú tam 2-elektródové bosch, ide to lepšie od spodu. predpokladám ale, že nové 1.4-ky už tú chybu motora nemajú.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
že ten záběh řešíte... prostě prvních 1500-2000 netočit k omezovači a pak klidně jo. Dneska už nemáme šáres 120 kde se dělal každejch 5 let výbrus a olej se menil po 3 tis km.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
No s tím záběhem jsem začal já, protože se mi zdálo, že nový motor je jaksi líny a v nižších otáčkách moc netáhne...a zajímalo mne, zda jsou s tím zkušenosti a zda se to po najetí nějakých km lépe rozjede...no a to jsem se v podstatě dozvěděl. No a k omezovači jsem tedy nikdy žádný motor opravdu netočil (u svých předchozích aut a u služebního auta).Krtek píše:že ten záběh řešíte... prostě prvních 1500-2000 netočit k omezovači a pak klidně jo. Dneska už nemáme šáres 120 kde se dělal každejch 5 let výbrus a olej se menil po 3 tis km.
Chevrolet Lacetti HB, 1,4, Elite, 2007
Tak jsem tady zas...už mám najeto něco přes 3500 km a musím říci, že motor "jaksi ožil". Teď už se mi líbí jak to jede, je to opravdu živější, motor se asi probudil. Od asi 2500 km jsem ho zpravidla držel spíše ve vyšších otáčkách (cca 3-4000) a při 1800 km jsem nechal vyměnit olej. Nejsem znalec, v servisu se mne ptali, zda tam chci polosyntetický či plně syntetický olej. Nechal jsem dát na jejich doporučení ten plně syntetický (má k tomu někdo názor?). Tak teď jsem s jízdním "tahem" motoru spokojen, snad se časem jěště upraví i ta spotřeba. Měřím ji stylem plná "nádrž-ujeté km" a zatím mi to vychází asi 8,4 l/100 km. Asi tak 1/3 ze všech najetých km jsem najel se zapnutou klimatizací. Tak...to je vše...čekám na odezvu )
Chevrolet Lacetti HB, 1,4, Elite, 2007