Palivomer Vs realny stav

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
bono.p
Příspěvky: 43
Registrován: pon úno 19, 2007 21:15

Palivomer Vs realny stav

Příspěvek od bono.p »

Pravdepodobne sa tu uz o podobnom pisalo ale rad by som preveril ci je uvedeny jav normalny:
1.) Meranim od plnej nadrze do plnej som zistil, ze pri rozsvieteni kontrolky paliva sa nachadza v nadrzi cca 10 litrov benzinu. Po najazdeni cca 50km mi dosiel benzin :lol: Spotreba je asi 8,6 litra v meste takze minut som to nemohol.. zostava mi proste v nadrzi balast asi 5 litrov ktore sa nedaju vyuzit na jazdenie. . je to normalne?
2.) Vsimol som si, ze obcas mi pri akceleracii mierne zakolisu otacky (tym padom aj tah motora). Zistil som ze sa tak deje iba pri stave paliva pod 1/3 v nadrzi a v zakrute... Ma niekto z Vas podobnu skusenost?
Zjavne to vyzera akoby neodchadzalo palivo z celej nadrze.. Nepoznate nahodou niekto system distribucie paliva z nadrze? Moze sa tam nieco upchat alebo..?
Reklama
 

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Jakej mas motor ?
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
bono.p
Příspěvky: 43
Registrován: pon úno 19, 2007 21:15

Příspěvek od bono.p »

Mam 1,5 16V DOHC
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Tak to budou muset poradi nasi kolegove ze slovenska, cukani 8V jsme tady uz docela vychytali , ale 16V fakt nevim, jinak to rezervo 5-10 L je spravny a chladi se tim cerpadlo, takze se snaz nevyjizdet nadrz do dna.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

ta rezerva je presne 7,5 litru a da se ji vyjet az na sucho ale je problem pak cerpadlo spatne maze a straci tlak,cim vickrat budes dojizdet nadrz tak si vic a vic oddelavas cerpadlo jednou zjistis ze do kopce ti to uz nechce jet, a nemusi ti to ukazovat presne ja natankuju plnou a stejne mi to plnou neukazuje, kdyz se mi rucicka priblizi k cerveny carce tak jeste ujedu tych 70km nez se mi rozsviti oko a na oko dalsich 50, takze zrejme u kazdyho auta to funguje troska jinak, a ucpat se muze filtr nebo trysky pak po akceleraci se auto chova jako by se mu nechtelo zrychlovat ale to muze byt i spatnym tlakem zpusebenyho prave dojizdenim na suchou nadrz
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Lobi
Příspěvky: 32
Registrován: stř bře 08, 2006 19:47
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobi »

Ale s tim dojížděnim benzínu bacha, protože když se dostane vzduch do palivovejch vztřiků, tak prej můžou odejít. Jinak kde se tu probíralo kolísání otáček u 8V?
Daewoo espero 1.8 MPI (97)
Chevrolet Lacetti 1.6 (05)
Uživatelský avatar
Vazoun
Příspěvky: 3622
Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vazoun »

Lobi píše:Ale s tim dojížděnim benzínu bacha, protože když se dostane vzduch do palivovejch vztřiků, tak prej můžou odejít. Jinak kde se tu probíralo kolísání otáček u 8V?
-------------------------
Kdo hledá jako my, kolegáčku " Lobi " tak to co potřebuje , vždycky najde.
A když NE ? Tak se ještě jednou zeptá :lol: čau a nic ve zlém :lol: Vazoun "Obrázek
Uživatelský avatar
kasma
Příspěvky: 711
Registrován: čtv črc 13, 2006 14:48
Bydliště: Brezno, SR

Příspěvek od kasma »

V podtsate sa to stalo aj mne asi 2-3 krat,
Spotrebu si pravidelne pisem, vychaza to cca7-8 l po meste a kedze rezerva je 7,5 l benzinu tak som sa spolahol ze na pumpu dojdem, no nepodarilo sa. Suhlasim s tym ze v nadrzi zostane cca 4 litre benzinu, ktore sa nedaju vyjazdit. Neviem aky tvar ma nadrz, ale pri strmsom kopci aj pocut ze sa tam ten zbytok pri rezerve prelieva a tah auta bol slabsi. Kym rucicka dojde k cervenej ciarke asi tych 50-70 km spravim aj ja...potom zasvieti oko.Takze moj "rekord" /samozrejme ze nechceny/ je na rezerve 54 km v lete!!! V zime mi to dokonca vyslo len necelych 40 km. Teraz uz radsej vobec neriskujem a sanzim sa tankovat tak, aby ani nezasvietila.
Ked som mal raz prazdnu nadrz, auto uz trhalo, a bolo pocut ako cvaka cerpadlo. Nastastie sa nic nestalo a dufam , ze bude este dlho ok...
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
bono.p
Příspěvky: 43
Registrován: pon úno 19, 2007 21:15

Příspěvek od bono.p »

Asi bude lepsie natankovat vcas...viem ze predchadzajucemu majitelovi tiez dosiel benzin tak snad ten sport nepestoval pravidelne..
Dakujem za radu..
Uživatelský avatar
sopco
Příspěvky: 77
Registrován: stř bře 07, 2007 10:31
Bydliště: trnava

Příspěvek od sopco »

co sa tyka nadrze, tiez mam svoje skusenosti, uz tri krat sa mi podarilo dojazdit nadrz takym sposobom, ze do ciela som vzdy prisiel, ziadny naznak nedostatku paliva, ale ked som chcel odist, tak som uz nenastartoval, dokonca sa mi dva krat stalo, ze ani po doliati 10l benzinu mi uz auto naneskocilo. Moj mechanik mi tvrdil ze je tam akasi klapka, ktora zapadne a koniec, odstranil som to tak, ze som cerpadlo spätne prefukol 12v kompresorom, co mam v aute. A co sa tyka toho trhania v zakrutach, tak aj mne to robilo ale bolo to v zapalovani, konkretne som mal veko rozdelovaca uplne rozpadnute. Po vymene komplet zapalovania je vsetko ok.
DAEWOO ESPERO 1.5 16V r.v.96
MAZDA 6 WAGON 2.0D r.v.06
bono.p
Příspěvky: 43
Registrován: pon úno 19, 2007 21:15

Příspěvek od bono.p »

ja som tiez myslel ze je to zapalovanim, ale tam bolo vela veci menenych.. kable, cievka, palec a veko..
Uživatelský avatar
tridac
Příspěvky: 18
Registrován: pát kvě 25, 2007 22:35

Příspěvek od tridac »

dukání motoru je nejčastsěji spálený isolátor na svíčce většinou druhého válce a je nejčastěji zapřičiněn sáknutím oleje z víka ventilů. Jinak je to vždy nejvíce palec rozdělovače.
bono.p
Příspěvky: 43
Registrován: pon úno 19, 2007 21:15

Příspěvek od bono.p »

Sviecky boli menene, skor rozmyslam nad tym palcom rozdelovaca.. bol dost dobre mazany :) . Dal som vymenit tesnenie resp. kruzok tesniaci co je na rozdelovaci a tesnenie pod vikom ventilov. Motor je uz suchy.
Aj tak sa mi to ale nezda zo zapalovania pretoze to auto necuka..ono skor nereaguje chvilku na plyn resp. reaguje ale nie adekvatne a ked na to dupnem tak sa vzpamata.. neviem ci to nebude morcek skrtiacej klapky. Uz to ale neriesim. Nie je to take zle da sa s tym zit.
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“