špatná kostra?
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
špatná kostra?
Opět mi začalo blbnout ABS, zůstává svítit kontrolka. Zaregistroval jsem ale jednu věc, když pustím blinkry, lehce pomrkává i ta kontrolka od ABS. Koukal jsem po nějaké kostře, ale nějak se nechytám. Našel jsem jen jedno spojení vedle baterky a tam je to čisté. Prošel jsem všechny pojistky, jestli třeba není něco zoxidované a pořád nic.
Má někdo tip, kde začít hledat, čistit a utahovat?
Má někdo tip, kde začít hledat, čistit a utahovat?
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
- Reklama
Nikoho už nic jiného nenapadá? Zjistil jsem jednu zajímavou věc, když auto nechám stát na sluníčku a je prohřáté, pak to ABS funguje. Ne diagnostiku jsem jel, ale nemají tam modul na brzdy, protože dělají jen emise. No a do kladenského speciálu se mi opravdu nechce.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
ja mam pod kapotou kousek za baterkou rele ABS, treba belbne to rele. Nevim jak je to reseny u tebe kdyz je tam taky tak moznost toho zahrati tu je nezustava viset a pritahne se. Fakt nevim ABS sem jeste nikdy nezkoumal
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Vlasto, když chceš jít po té kostře, Nubi má několik kostřících bodů a bývají v nich samo i problémy. První problém, jak tu i Palikx psal, je se k nim vůbec dostat. Myslím, že v tom angl. servisním manuálu v sekci elektrika je vyznačeno kde jsou, tak to omrkni tam. No a 14,4 V je normální napětí, ale zkus to změřit i když zapneš světla, topení zadního okna a např. i klimu, abys měl soustavu pořádně zatíženou odběrem a pokud tam bude furt těch 14,2 -14,4 (motor musí být v otáčkách cca 2000- 3000) i při zatížení tak je zdrojová soustava včetně regulace OK.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Nabíjení jsem měřil i při maximálním zatížení. Je tam pořád 14.4V +-0.2V, to záleží na tom, jestli je to po nastartování, nebo po cvíli jízdy. Tam bych problém opravdu nehledal. Mám udělaný to automatický rozsvěcení světel a signalizaci k tomu. Občas je slyšet jak si maličko pípne i když světla už jsou dávno rozsvícená, proto hledám spíš tu kostru. Asi souvisí i s tím teplem. Třeba se to někde trochu tím teplem roztáhne a pak to chodí, já nevím. Do toho manuálu jsem koukal, ale nějak to v něm nemůžu najít.
Dovolená na krku a ne a ne to najít.
Dovolená na krku a ne a ne to najít.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016