odpojenie imobilizéra
Moderátor: Blue Lanos
odpojenie imobilizéra
Dá sa na Lanose 1,6 odpojiť s prevádzky imobilizér? Potrebujem vyskúšať ten problém zo štartovaním čo tu stále píšem. Počul som, že to môže robiťž imobilizér. Vie mi niekto poradiť ako ho mám odpojiť? Poprípade čo to stojí nové?
- Reklama
Skús obaliť kľúč alobalom. 2 - 3 vrstvy by mali stačiť. Poskladaj ho a v strede prepichni kľúčom a plastové teleso dobre obaľ. Tým sa vyradí načítanie kódu z kľúča a riadiaca jednotka imobilizéra (RJI) nepovolí štart.
Inak RJI by mala byť taká čierno-hnedá krabička veľkosti cca 8 x 4 x 2 cm s dvoma konektormi niekde v priestore pod prístrojovým panelom za volantom (tak to majú staršie VW Golf a pod.).
Inak RJI by mala byť taká čierno-hnedá krabička veľkosti cca 8 x 4 x 2 cm s dvoma konektormi niekde v priestore pod prístrojovým panelom za volantom (tak to majú staršie VW Golf a pod.).
Nubira II. 1,6 16V, sedan, r.v. 10/2001, 86000 km, LPG Lovato, disková nádrž 47 l, klima, spotreba LPG okolo 10 l
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Myslim, ze autorovi otazky nejde o to, ako znemoznit precitanie kluca do RJ imobilizera, ale o to, ako vyradit immobilizer z cinnosti, t.j. aby neovplyvnoval startovanie.
Osobne si myslim, ze to nebude jednoduche. ECU je zavisla na tom, co jej povie imobilizer. A v pripade, ze imobilizer nepovie ECU, ze overil kluc, ECU nedovoli nastartovat. Signal od RJ imobilizera asi nebude len "nejaky drat s log 1 ci 0", ale s ECU komunikuje nejakym protokolom. Inak by bolo jednoduche ukradnut auto - odpojim jednotku imobilizera od ECU, pripadne vyskratujem nejake dva kontakty a nastartujem.
Podla mna sa musi ECU povedat (pravdepodobne pomocou diagnostickeho scannera), aby nebral do uvahy signal od imobilizera.
Osobne si myslim, ze to nebude jednoduche. ECU je zavisla na tom, co jej povie imobilizer. A v pripade, ze imobilizer nepovie ECU, ze overil kluc, ECU nedovoli nastartovat. Signal od RJ imobilizera asi nebude len "nejaky drat s log 1 ci 0", ale s ECU komunikuje nejakym protokolom. Inak by bolo jednoduche ukradnut auto - odpojim jednotku imobilizera od ECU, pripadne vyskratujem nejake dva kontakty a nastartujem.
Podla mna sa musi ECU povedat (pravdepodobne pomocou diagnostickeho scannera), aby nebral do uvahy signal od imobilizera.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black