no..
prvom rade si treba urobit pod kapotov dost placu..
teda MAP senzor asi treba prestahovat,
a nadobku od serva mozno tiez, zalezi od typu.. novsi/starsi
zozen si racej nove silembloky..staree budu naprd..a sruby by som tiez dal novee..
..eletkira je rovnaka /rozumej pouzitelna/..
bude treba pomenit tusim dve hadice na vodu,..
a nejake tie "drobnosti",..
hadicu k airboxu treba dtuhu,...
..
ine su privody benzinu,..
lauf od vyfuku..
to su asi tie najpodstatnejsie veci..
..prevodovka je pouzitelna, ..ale mekano a lamelu daj tu "na 16ventil"..
..lamela z 8V motora by sa na 16Vcku ryychlo spalila..
Záměnnost převodovek
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
ak by si mal zaujem,tak mam zvyšnu prevodovku na ESPERO ,je to 16V,aj zotrvačnik+lamela+pritlačny,privodne trubky paliva,zberne potrubie +ta rura vyfukova.nio píše:otvaram starsiu temu, ale prave som v situacii ked menim 8ventilovy motor za 16.
Ak ste to niekto robil, poradte na co si mam dat pozor.
Zaujima ma ci je aj elektrika k motoru rovnaka, ci naozaj mozem zamenit prevodovky, ako je to s rozdielnymi spojkami atd.
Dakjem za rady...
to len tak ak by niekto potreboval.
stanoc