LPG
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
Ja jsem mel Lanose 1.5 s jednobodem plynem, ted mam Nubiru Kombi s 4-bodem plynem, papirove na benzin ma ten Lanos mensi spotrebu, v realu na plyn ma Nubira asi o litr mensi spotrebu. Prevaznou cast cest najezdim po Praze, na vikend vetsinou jedu po dalnici smer Hradec Kralove a pak jeste kousek na sever. Hlavni rozdil, kdery vidim je v ruzne "hladkosti" reakce na plynovy pedal (take by mel byt rozdil v zivosti, ale to nemuzu posoudit, jsou to jine motory a jina auta). Na tom jednobodu nebyla krivka akcelerace tak plynula jako o u 4-bodu (nejezdil jsem na jednobodu LPG jen s tim svym Lanosem, ale i s Lanosem kamaradky, a s Skodovkou 120 (ta teda karbec) a Formanem, 4-bod znam jen z me Nubiry).
Prosím o radu...moc se mi Nubira líbí a mám představu o autu z roku 1999 nebo 2000.chci se zeptat na cenové relace montáže LPG.Dá se opravdu použit jak jednobodový tak vícebodový systém vstřiku plynu nebo záleží na motoru????Byly nějaké problémy s plynem??
Co je to za systém zde popisovaný???
Znamená to tedy že se systém přepne sám na LPG po dosažení teploty 40C (dá se tato možnost nějak obejít ??)
díky za odpovědi M.
Co je to za systém zde popisovaný???
Znamená to tedy že se systém přepne sám na LPG po dosažení teploty 40C (dá se tato možnost nějak obejít ??)
díky za odpovědi M.
Je jedno jaký systém se použije ale 4 bodový je výrazně lepší s plynem bylo několik závažných problémů velice často ve srovnání s autem bez plynu na těch autech odcházejí palivové pumpy v nádrži a jednotlivé vstřiky. Systém se většinou ovládá tlačítkem na přístrojovce kdy se startuje na benzín a po dosažení určitých otáček motoru se automaticky přepne na plyn nebo lze manuálně zapnout plyn a nebo benzín.
No fajn...a o kolik je ten čtyřbod. systém dražší??Resp. kolik za něj chtěj??
sám ještě mám Fiata Tipo s podtlak. systémem BRC,¨takže o těchto vyspělejších systémech nic moc nevím,ale tuším snad že před přepnutím na plyn (autonatickém) musí být teplota vody 40C. A startovat se musí na benzín. Je snad potom jedno,kdy to ručně přepnu na plyn???
díky za odpovědi.M.
sám ještě mám Fiata Tipo s podtlak. systémem BRC,¨takže o těchto vyspělejších systémech nic moc nevím,ale tuším snad že před přepnutím na plyn (autonatickém) musí být teplota vody 40C. A startovat se musí na benzín. Je snad potom jedno,kdy to ručně přepnu na plyn???
díky za odpovědi.M.
Ceny a další podrobnosti ti rádi řeknou http://www.neptun-harfa.cz/ nebo skus najít na internetu mělo by tu být stejné diskusní fórum jako je tohle ale věnované jen plynovým autům ale nemůžu ho nikde objevit jinak přepnutí je pouze na tobě když chceš dřív než elektronika
Rozdil v cene je asi 7-10 tis. korun. Problem jednobodu je v tom, ze kdyz neni dobre serizeny, strili do sani a pokud ma auto plastove sani, tak to muze nadelat peknou paseku. Dalsi rozdil je v nizsi spotrebe a vyssim vykonu 4-bodu. Takze pokud clovek hodne najezdi, muze na 4-bodu usetrit. Zatim mam zkusenost, ze spotreba je o neco malo prez litr nizsi, to neni moc, ale prece jen pri ujeti hodne kilometru uz se to projevi. Ja osobne nejvic pozoruju to, ze kdyz sem pridal plyn na jednobodu, tak akceleracni krivka nebyla hladka, to uz ted neplati, 4-bod akceleruje o poznani lip.
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Mně to na lanosu při startu nepustí ručně dát plyn, i když ho dám, startuju vždy na benzin a pak se to samo přepne na plyn, obejit to nelze.petrm píše:Ceny a další podrobnosti ti rádi řeknou http://www.neptun-harfa.cz/ nebo skus najít na internetu mělo by tu být stejné diskusní fórum jako je tohle ale věnované jen plynovým autům ale nemůžu ho nikde objevit jinak přepnutí je pouze na tobě když chceš dřív než elektronika
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
Presne tak, zalezi na druhu prestavby, driv to slo prepnout kdykoliv, ale ja mam ted v Nubire system, kterej se jmenuje snad SGI, a ten uz mi dovoli prenout na plyn, jen kdyz ma voda vic nez nejakou minimalni nastavenou teplotu. Uz tam neni kolibka, jako sem mel driv, ale mikrospinac a na benzin muzu prepnout kdykoliv, na plyn jen kdyz mi to ridici pocitac plynu dovoli.
-
- Příspěvky: 255
- Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
- Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se zdravě nasral na ceny benzínu, a nechal jsem NUBIRU 1.6 16V překopat na plyn. Je to sice LOVTEC s toroidní nádrží místo rezevy.
Musel se přidat imitátor vstřiků odpojení se nelíbylo řídící jednotce motoru.
Celá ta předělávka prišla na 23000Kč včetně plné nádrže LPG a samozřejmě DPH. Zatím to šlape bez problémů, po 1000km mám jít na seřízení tak jsem zvědavej kolikrát to řachne.
Zdraví Franta
Musel se přidat imitátor vstřiků odpojení se nelíbylo řídící jednotce motoru.
Celá ta předělávka prišla na 23000Kč včetně plné nádrže LPG a samozřejmě DPH. Zatím to šlape bez problémů, po 1000km mám jít na seřízení tak jsem zvědavej kolikrát to řachne.
Zdraví Franta
-
- Příspěvky: 255
- Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
- Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
- Kontaktovat uživatele:
Tak už mám nalítáno 5000 km na LPG - skušenosti jsou takové, že občas to střelí do sání - možná příčina je odcházející lamda sonda - občas nedává napětí. Mám ji objednanou, ale ne a ne to poslat. Jinak dnes jsem se vracel domů a po nastartování jsem slyšel takové ostré lupání od motoru - doufám, že to bude prošlehnutý zapalovací kabel. Poradí někdo jaký kabely mám koupit ? (Orig či jiné)
Díky Franta
Díky Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]