Přenos vibrací motoru do interiéru
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Přenos vibrací motoru do interiéru
Delší dobu řeším problém s drnčením celého vnitřku auta při volnoběhu. Předem podotýkám , že motor jde normálně , nemá špatné svíčky , jde na 4 válce ... atd., tam to neřešte , porovnával jsem jinou Nubiru a když položím při volnoběhu ruku na motor , u obou se chvěl stejně, ve stejné situaci položím ruku na palubku a u mojí cítíš chvění u jiné ne , nebo o hodně míň . Problém bude v silentblocích uložení motoru. Včera jsem měl chvilku , tak jsem to procházel a dokonce jsem vymontoval ( po podložení motoru) ten na sraně rozvodů. Takový silentblok jsem viděl poprvé , je zřejmě olejový , ale nevím , jestli není špatný , mastný není , ale zespoda je strašně měký , jakoby byl prázdný , na boku má jakoby zátku , takový malý červík , ale imbus tam nepasuje , mám pocit , že je to čtyřhran ... pokud jste ho někdo měnil , dejte vědět .....
No, dal jsem to spátky a drnčí to dál , koukal jsem na ten u převdovky ( na tý podkově , ten mi příjde v pohodě a oproti tomu u rozvodů podstatně víc pruží , na straně rozvodů je to jakoby dost natvrdo , taky je to tlak dolů ......
A co ten spodní ( zadní ) , tam jsou pružný uložení dvě , je to taková " kost " , jak zjistit , jestli to není tohle???
Ještě mě napadlo , ...vlnovec .., ale je tam origo , není nahrazen trubkou , a celý výfuk je v gumách a je naprosto bez vibrací ....
No, dal jsem to spátky a drnčí to dál , koukal jsem na ten u převdovky ( na tý podkově , ten mi příjde v pohodě a oproti tomu u rozvodů podstatně víc pruží , na straně rozvodů je to jakoby dost natvrdo , taky je to tlak dolů ......
A co ten spodní ( zadní ) , tam jsou pružný uložení dvě , je to taková " kost " , jak zjistit , jestli to není tohle???
Ještě mě napadlo , ...vlnovec .., ale je tam origo , není nahrazen trubkou , a celý výfuk je v gumách a je naprosto bez vibrací ....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- Reklama
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jj....každopádně, Tomáši, s ohledem na moje velmi omezené zkušenosti co se týká motoru atd. si myslím, že nic jiného než silentbloky to být nemůže....když to vezmu logicky, tak co tlumí otřesy motoru...silentbloky (nebo ještě nějaký gumový podložení, jestli tam něco takovýho je)....takže asi výměna bloků....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Tome, asi opravdu silentbloky motoru, nebo rezonuje výfuk. Já jsem 1 tuším pravý silentblok měnil, byl roztržený a 1 stojí asi 1600,- (je hydraulicky - olejem tlumený) a protože mám podobný problém jako ty, budu muset asi vyměnit i ten druhý
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
No , to je ono , ten pravý jsem měl venku , je olejový , a olej z něho neuniká , ale je zespodu dost měkký, nevím jak má vypadat , když je OK a jak když je KO . Píšeš , že budeš měnit ten druhý , ale který , ten na převodovce to pravděpodobně není , já mám největší podezření na to rameno se dvěma silenbloky za motorem do podlahy - tam mi příjde vznik vybrací nejpravděpodobnější....... ?????
To Ivoš : ... jasně , že jde o silenbloky , ale při jejich ceně potřebuji vědět , který to je , jinak je to pecka a radši budu drnčet .....
To Ivoš : ... jasně , že jde o silenbloky , ale při jejich ceně potřebuji vědět , který to je , jinak je to pecka a radši budu drnčet .....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Tome, ten třetí je myslím normální, tedy ten co motor drží vzadu vprostředku (taková větší kost), ten by nemusle být tak drahej.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502