Ende šlus
Moderátor: Blue Lanos
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Zatim prostě automata nechci i když časem možná zpohodlnim. Nezavrhuju je ale ještě jsem k tomu nedospěl. A podle mně to má moc poloh. Půlka abecedy je na tom + nějaký čísla. Podle mně má mít automat 3polohovej přepínač s nápisama STOJIM - JEDU - COUVAM. Víc poloh prostě nechci
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Reklama
Ja som bol tiez tvrdym zastancom manualu. Kolega si kupil BMW 530 s 5 stupnovym automatom akedsom s tym jazdil, zmenil som nazor. Hlavne jazda po meste alebo v zacpe na dialnici, kedsa auta posuvaju po centimetroch je automat super. Dnes uz ani v spotrebe nie su rozdiely madzi automatom a manualom.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Vbudúcnosti pribudne ešte jedna poloha-lietam.Krtek píše:Zatim prostě automata nechci i když časem možná zpohodlnim. Nezavrhuju je ale ještě jsem k tomu nedospěl. A podle mně to má moc poloh. Půlka abecedy je na tom + nějaký čísla. Podle mně má mít automat 3polohovej přepínač s nápisama STOJIM - JEDU - COUVAM. Víc poloh prostě nechci
EPICA automat
Automat v EPICE tam toho ma trochu menej, len pol abecedy plus nejake tie matematicke operacie (+/-)...
P na parkovanie, zabrzdi kolesa
R spiatocka
N neutral
D jazda (dopredu)
plus umoznuje sekvencne radenie - da sa z polohy D prepnut do "manualneho rezimu" a zvysovat a znizovat prevodovy stupen.
P na parkovanie, zabrzdi kolesa
R spiatocka
N neutral
D jazda (dopredu)
plus umoznuje sekvencne radenie - da sa z polohy D prepnut do "manualneho rezimu" a zvysovat a znizovat prevodovy stupen.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
automat
A navyse je ten automat inteligent, ked zoslapnem plyn po podlahu, podradi a drzi to tam az do 6tis. otacok, nech to je trochu citit, ze zrychluje. Ked len hladkam plyn radi castejsie a uz niekde okolo 2300 otacok. Normalne sa da s tym ist pri 1500 otackach cca. 60kou na 5ku, pri spotrebe okolo 6,8l. V pohode to zvlada, nakolko ten 2,5 liter ma krutiaci moment pri tych otackach okolo 140Nm, co maju niektore ine motory pri maximalnom vykone...
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG