Tak je to doma - první dojmy a zkušennosti

Nový nástupce Matize zde nesmí chybět

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2758
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

Tony M píše:Dnešní výrobci aut tvrdia, že autá netreba zabehávať, ale nie je to pravda. Stačí najprv točiť do 4 tis otáčok, potom primerane zvyšovať.
Asi jsme divnej, ale 4000 ot/min jsem na svym aute jeste nevidel. :shock: Vcera se mi povedlo na chvilku to rozjet na tachometrovych 140km/h (vic jsem jeste nemel prilezitost) a bylo to sotva 3000 ot/min. :?

Jinak dneska jsem v autosalonu koukal na Sparka a za necelych 160 tisic to fakt vypada jako moc pekne auticko (teda az na pristrojovku uprostred palubovky).
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vazoun
Příspěvky: 3622
Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
Kontaktovat uživatele:

Souhlas

Příspěvek od Vazoun »

Slam píše:
Tony M píše:Dnešní výrobci aut tvrdia, že autá netreba zabehávať, ale nie je to pravda. Stačí najprv točiť do 4 tis otáčok, potom primerane zvyšovať.
Asi jsme divnej, ale 4000 ot/min jsem na svym aute jeste nevidel. :shock: Vcera se mi povedlo na chvilku to rozjet na tachometrovych 140km/h (vic jsem jeste nemel prilezitost) a bylo to sotva 3000 ot/min. :?

Jinak dneska jsem v autosalonu koukal na Sparka a za necelych 160 tisic to fakt vypada jako moc pekne auticko (teda az na pristrojovku uprostred palubovky).
--------------------------
Souhlasím se " Slamem " ta palubka se mi také u toho " Sparka " zrovna
moc nelíbí - to se klukům moc nepovedlo, no ale je to věc názoru :lol: že?
zdraví :lol: Vazoun " :lol:
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Na silnici z Pardubic do Hradce se dá jet rychle a přibližně při 155-160 km/h jsem měl 4000 ot. (s Kombi 1,6). Myslím si, že s 2,0 Sedanem bych měl natočeno tak 175 km/h při 4000 ot ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Taky jsem si řikal, že je to divný mít přístrojovku uprostřed a teď to považuju za nejgeniálnější věšc na Sparkovi, hlavně v noci. Jedeš, čučíš před sebe, občas jukneš na tacháč, kterej je celkem daleko takže nespouštíš oči z cesty. A když se něco děje, vyskočí ti závada přímo na tom malym panýlku před tebou, kterej je jinak celej zhaslej.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2758
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

Krtek píše:kterej je celkem daleko takže nespouštíš oči z cesty.
Prvni cast vety prece zcela odporuje druhe casti, ne? :shock: Misto toho, abys koukal pred sebe na cestu, musis koukat nekam ke spolujezdci, nez abych mel vse (vcetne tech zminovanych kontrolek) primo v zornem poli RIDICE (nikoliv spolujezdce na zadnich stredovem sedaku!) jako u normalniho auta... :oops:
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

To náhodou není zlí protože když vezu stopařku v minisukni tak tam čumim stále no a kdyby tam lega mnela tacho tak se mám na co vyhovoriť :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
mipo
Příspěvky: 1507
Registrován: úte kvě 10, 2005 18:47
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mipo »

Slam píše:...primo v zornem poli RIDICE (nikoliv spolujezdce na zadnich stredovem sedaku!) jako u normalniho auta... :oops:
S tým by som nesúhlasil, bo pri pozeraní na budíky sa dívaš dole a nie pred seba...
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

No. Když máš přístrojovku před sebou tak jí máš blízko. A čučíš na cestu do dálky někam na prostředek auta. Takže uhejbáš očima dost, když chceš čučet na tachometr. A tady je právě tacháč prakticky přímo v zornym poli když koukáš před sebe kam jedeš. Snad jsem to vysvětlil dobře.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Vazoun
Příspěvky: 3622
Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
Kontaktovat uživatele:

Vysvětleno

Příspěvek od Vazoun »

Krtek píše:No. Když máš přístrojovku před sebou tak jí máš blízko. A čučíš na cestu do dálky někam na prostředek auta. Takže uhejbáš očima dost, když chceš čučet na tachometr. A tady je právě tacháč prakticky přímo v zornym poli když koukáš před sebe kam jedeš. Snad jsem to vysvětlil dobře.
------------------------------
OK - " Krtku " vysvětleno :lol: čau " Vazoun " :lol: Obrázek
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Stejně si nemůžu furt pomoct, mně to autu uvnitř připadá jak jezevčík. Úzký a dlouhý. To dělý hlavně ta dlouhá palubka a prostor k čelnímu sklu. Kdysi jsem to kritizoval u Golfa a teď jsem na tom podobně. A nějak si nedovedu představit, že bych si měl Sparka oblíct na nohy kdybych měl ject ve sněhulích. Furt pravou nohou drhnu o tu konzoli či co to tam je. Mladá už si taky stěžovala že nemůže pořádně šlapat na plyn :?
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Příspěvek od Hanzy »

Slam píše:
Tony M píše:Dnešní výrobci aut tvrdia, že autá netreba zabehávať, ale nie je to pravda. Stačí najprv točiť do 4 tis otáčok, potom primerane zvyšovať.
Asi jsme divnej, ale 4000 ot/min jsem na svym aute jeste nevidel. :shock: Vcera se mi povedlo na chvilku to rozjet na tachometrovych 140km/h (vic jsem jeste nemel prilezitost) a bylo to sotva 3000 ot/min. :?

Jinak dneska jsem v autosalonu koukal na Sparka a za necelych 160 tisic to fakt vypada jako moc pekne auticko (teda az na pristrojovku uprostred palubovky).
To asi si divnej :P nebot pokud jezdis jen v tak nizkych otackach tak v ten tvuj motor musi byt liny jak senior po 90 letech zivota a taky pekne zakarbonovanej-neco si o tom precti.Tim jak jezdis jen motoru skodis,je potreba ho protacet,na to abys ho nepretocil je omezovac otacek a to je 65OOot/m.A nevim ze by Leganza mela 6 rychlosti??? Nebot pri ryclosti 140km mam na 5 rychlost kolem 4000ot/m.
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Tony M
Příspěvky: 61
Registrován: pát pro 29, 2006 01:07
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tony M »

DObrý deň.
ešte sa ozývam k tým otáčkam.
1. Spark 0,8 litra sa nedá porovnať s dvojlitrom v i ných autách. Niekomu sa zdá tých 4000 ot/min. veľa, ale trojvalec 0,8 litra je malý rýchlobežný motor so športovou charakteristikou (max. krútiaci moment nad 4000 ot/min). Preto tie otáčky, pretože do 3 tisíc má tento motor malý krútiaci moment.
2. Pri zábegu to chce hlavne ľahkú nohu, nezaťažovať motor. Ale plný výkon to dá až po 5-7 tisíc km, skôr nie.
3. Ak Spark 1,0 litra neudrží na rovine 5 r. stupeň, patrí do servisu!!! Mne päťka plynulo ťahá od 60-70 km/h. Vo väčších rýchlostiach zvláda aj kopčeky. Treba len pozvoľne pridávať plyn. Na diaľnici som už na päťke videl ručičku rýchlomera položenú na číslici 160 !
Pozdravujem Sparkárov a Matizákov.
Chevrolet Spark 0.8 , pred tým Daewoo Matiz 0,8 S
keszi
Příspěvky: 205
Registrován: úte led 03, 2006 08:50
Bydliště: Moldava nad Bodvou,okr.Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od keszi »

Takže obmena vozidiel sa vykonala. Od včera je matízek predaný a som majiteľom červeného Sparka. Matízka mi odpočítali pri kúpe nového vozu priamo v predajni a nového Sparka dali za protihodnotu. Takže vyšlo to celkom dobre. Hned som si dal namontovať alarm s centrálom na DO.
Zatial všetko funguje k spokojnosti, dúfam že to vydrží čo najdlhšie, nakoľko nové auto som kupoval prvýkrát v živote. Zatiaľ som mal len staršie vozy. :P :P :P
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Tak prijmi gratuláciu a nech bťa autíčko nesklame :lol: :lol: :lol: Vela,vela štastných km a spokojnosť s Maťulou č.2 aj keď sa volá inak je to stále Mates :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Takže taky gratuluju. A rozepiš se kapku víc o svý konfiguraci :)
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Odpovědět

Zpět na „SPARK“