Spotřeba 2

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

vlass

Spotřeba 2

Příspěvek od vlass »

Koupil jsem Nubira Wagon 2.0 2000. S autem jsem spokojen, lepší by mohla být spotřeba. Po zakoupení 10,0, po výměně vzduch. filtru 9,5, po výměně svíček těsně pod 9, jezdím dost klidně. Poradíte, co ještě překontrolovat, příp. vyměnit? Zdají se mi vysoké otáčky volnoběhu, podle otáčkoměru neklesají pod 1000
Reklama
 

Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

Nuz ono to je korejsko - oplovsky 2 liter takze nemozes cakat, ze to bude zrat tolko co moj 1,5liter. Ja mam pri kludnej jazde tak 6,8l/100km ale zase taky Ivan ma na 1,5ke Nexie aj 13litrov takze.... Osobne si myslim :idea: , ze origianal 2liter co je v ople by mal spotrebu asi mensiu ale vyssiu cenu :D
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Otáčky musí samozřejmě klesnout na normální hranici tj kolem 900 možná by to chtělo na test
Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

No me sice nessi toci na volnobeh cca 900 otacek, ale teprve kdyz je uplne zahrata...nez se zahreje tak toci kolem 1100... :?
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Enigma
Příspěvky: 13
Registrován: sob kvě 22, 2004 18:12
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Spotreba

Příspěvek od Enigma »

No po mojich prvych prejdenych asi 4000km na DAEWOO NUBIRA 2.0 CDX, ktoru mam po otcovi, mi spotreba vysla priblizne 7,85l / 100km. Ak mate nejake poznatky s tymto motorom, dajte mi vediet. Myslim si, ze je to celkom slusne.
Jazdieval som vacsinou mimo mesta, skor na kratsie vzdialenosti, akurat dovolenka bola v okoli Ziliny.

*****************************************
DAEWOO NUBIRA 2.0 CDX, klima, ABS, Airbag, plna elektrika
Uživatelský avatar
Boban
Příspěvky: 30
Registrován: stř led 26, 2005 12:58
Bydliště: Skoro Praha

Příspěvek od Boban »

Taky mam nubiru 2.0l CDX a v létě po dálnici s průměrnou rychlostí cca 160-170km/h mi to vzalo 7.5litru teď v zimě je to po praze asi 10l a mimo při 110km/h kolem 9l,takže já si nestěžuju.Předtim sem měl Passata 1.8T v automatu a tam sem pod 11l nešel,ale je fakt že rozdíl mezi 100km/h a 200km/h byl 2 litry což docela ujde.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Ottáčky mám vždy kolem 800 pokud je motor zahřátý, spotřebu jsem zde už psal, ať jedu jak jedu kolem 9 litrů, ale v zimě se mi zdá trochu menší????
Asi jezdím rozuměji. No to na 2,0 l snad jde. S feldou combi jsem měl kolem 7-7,5 l a pak kolem 9-9,5 l LPG, s Pontiacem Le Mans 1,6 (Racer) tak 6,2 - 6,5. Teď si chci objednat vložku do sání Green a dát nový svíčky (60000km)
Tak možná bude spotřeba menší :lol: :lol: :lol: nebo to líp pojede a bude stejná :lol: :lol: :lol: i když líp to už asi ani nepůjde, zátah to má jak kráva už teď :) :) :)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Mr.Problem
Příspěvky: 264
Registrován: ned čer 19, 2005 22:01
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Problem »

Richard píše:Ottáčky mám vždy kolem 800 pokud je motor zahřátý, spotřebu jsem zde už psal, ať jedu jak jedu kolem 9 litrů, ale v zimě se mi zdá trochu menší????
Asi jezdím rozuměji. No to na 2,0 l snad jde. S feldou combi jsem měl kolem 7-7,5 l a pak kolem 9-9,5 l LPG, s Pontiacem Le Mans 1,6 (Racer) tak 6,2 - 6,5. Teď si chci objednat vložku do sání Green a dát nový svíčky (60000km)
Tak možná bude spotřeba menší :lol: :lol: :lol: nebo to líp pojede a bude stejná :lol: :lol: :lol: i když líp to už asi ani nepůjde, zátah to má jak kráva už teď :) :) :)
Já bohužel jezdím ještě stále za 15 litrů, zkusím zajet do Jihlavy na diagnostiku. snad mi poradí co s tím. a to jezdím už snad všemi způsoby od lehké nohy po ... ach jo :(
Naposledy upravil(a) Mr.Problem dne pát črc 15, 2005 18:22, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Mr.Problem
Příspěvky: 264
Registrován: ned čer 19, 2005 22:01
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Otáčky

Příspěvek od Mr.Problem »

´teď jsem teda zmaten při jakých otáčkách se má tedy řadit při 3500 nebo 3000 ?
Cross
Příspěvky: 406
Registrován: čtv čer 02, 2005 20:38
Bydliště: Plzeň

Re: Otáčky

Příspěvek od Cross »

Mr.Problem píše:´teď jsem teda zmaten při jakých otáčkách se má tedy řadit při 3500 nebo 3000 ?
Nejlepsi je tak 2500. ;)
Daewoo Nubira Wagon, 2,0
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Už jsem to někde psal, měl jsem Pontiaka Le Mans (Racer pro Ameriku) a tam bylo pro američany něco absolutně neznámého a to 5-ti stupňová ručně řazená převodovka. A aby ti amíci věděli jak řadit, byla tam kontrolka řazení, která se rozsvítila, když si řídící jednotka myslela (podle stylu jízdy ridiče) že by měl řadit výš. Měl jsem nejdřív takovej pocit, že mi do řazení nebude někdo kecat, ale po nějaké době jsem zjistil, že šahám po šaltpáce a kontrolka se rozvěcuje. Jediné, co mě zaráželo, byla snaha třeba už v 50 odřadit na pětku, pokud člověk jel třeba po Strakonické :lol: :lol: :lol: takže nízké otáčky motoru, pokud od něj nechcete nějaké výkony asi tolik nevadí. Samozřejmě jet do kopce na 5 rychlostí 30 a na plný plyn snad nikdo normální nepojede!!!!!
Co z toho vyplývá pro Nubiru: když jedu klidně, snažím se řadit tak abych se po přeřazení nedostal pod cca 2000 otáček tj. na 5 tak 75. jinak tu Strakonickou jedu 60 na 5 se zaplým tempomatem (cca 1800 ot) a připadám si jako největší trotl pod sluncem :lol: :lol: :lol: :lol:

Jinak pro hloubavější je zde tabulka rychlostí, kterou jsem obšlehl tuším od Ondrase a přepocital na Nubiru 2,0 - stahněte a uvidíte :lol: :lol:

http://richard555.wz.cz/tabulka_otacek.xls
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Taky sem na Lanosu 1.5 radil 5 uz v 50, ted na Nubce 1.6 tak v 55-60 (teda na rovine a kdyz nepotrebuju akcelerovat).
JuraS.
Příspěvky: 43
Registrován: úte črc 12, 2005 07:32
Kontaktovat uživatele:

otáčky vs. rychlostní stupeň vs. rychlost = spotřeba ?

Příspěvek od JuraS. »

Zajímá mě jaký vliv na spotřebu má pomalá respektive rychlá jízda při vyšších převodových respektive nižžších převodových stupních. Vysvětlím komplikovaný dotaz. U Octávie kde jsem měl počítač jsem zjistil, že se nevyplatilo kvůli spotřebě např při jízdě v koloně ve městě udržovat pomalou jízdu vyšším převodovým stupněm. Spotřeba byla vyšší u 4 nebo 5 oproti 3 která táhla ale hlučela o řekněme 0.5 litru. Ale to byl motor 1,9 PD a šestikvalt. Má někdo vypozorováno jak je to u Nubiry Wagonu 2.0i ? S benzínem se znovu učím jezdit. Octávia byla spořivá až po ujetí cca 70 km. To jsem se při jízdě na dálnici když se dalo jet trvalou rychlostí dostával i při trvalých 160 na spokojenou spotřebu 6,5 lt nafty. S zapnutým climatronikem, radiem, světly.
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

Protoze ty palubni pocitace jsou v principu postavene na podtlaku v sani, pocitaji tedy protekly vzduch a jeste snad pocet vstriku. Jejich mereni je jen orientacni
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Brainman píše:Protoze ty palubni pocitace jsou v principu postavene na podtlaku v sani, pocitaji tedy protekly vzduch a jeste snad pocet vstriku. Jejich mereni je jen orientacni
Jde o to, co vsechno ten pocitac meri, pokud meri podtlak, pocet a delku vstriku, je uz to presne, pokud neco min je to opravdu jen orientacni. Co jsem zatim zkousel, tak u atmosferickych benzinovych motoru me pri jizde po stejnem useku vychazelo cim mensi otacky, tim mensi spotreba.
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“