Nitro vs. Ivanova Nexia

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Uživatelský avatar
GHOST
Příspěvky: 351
Registrován: stř kvě 24, 2006 08:50
Bydliště: Revúca, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GHOST »

Súhlas. Všetko sa da po.... Záleží na tom kto a ako to urobí. A ak budeš chodiť na sériovke zo studeným motorom na plný plyn, tak sa nedožije ani tretiny životnosti toho s turbom :lol:
Daewoo Nexia 1,5 GLX 16V 1996
ABS, ABG, El.okná, el.anténa,klíma
Reklama
 

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Peter S píše:No, vidím že JRD a Ivan majú značné medzery v znalostiach...
Ano, mám, stále je mnoho věcí, které neznám a nikdy jsem netvrdil, že vím všechno. Člověk se stále učí.

Ale znovu opakuji, že je jen a pouze moje věc, jaké úpravy na autě dělám a kolik prostředků do něj investuji, tak to prosím respektuj.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
GHOST
Příspěvky: 351
Registrován: stř kvě 24, 2006 08:50
Bydliště: Revúca, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GHOST »

Nikto nieje 100percentný a vzdávam hold(t) Ivanovým znalostiam.
Daewoo Nexia 1,5 GLX 16V 1996
ABS, ABG, El.okná, el.anténa,klíma
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Výkon motoru sa dá upravovat všeliako ale mám dojem že rady Ivana a JRDéčka sou 100% protože i já mám nejaké znalosti v autách a od týchto dvoch by som si vždy dal poradiť :lol: :lol: :lol:
Peter S
Příspěvky: 89
Registrován: ned bře 19, 2006 21:08

Příspěvek od Peter S »

Ivánku, kúp si trebárs zlatého slona, len mi nerozprávaj že to musia všetci...
Ivan vrazil do NEXIE pekných pár desaťtisiíc - možno stotisíc korún a urobil pekné žihadlo, všetka česť. Je skvelé že jeho Nexia zadupe do zeme kedajaké bežné obézne BMW alebo Audi!
Je však treba vidieť aj inú vec: stačí slušný dvojliter v ľahšom aute a za 10-15 tis. korún malá fľaška nitra, a pri šprinte milého Ivánka zotrie...
Pri akcererácii sa celá Ivanova úprava nevyrovná troche rajského plynu, ktorý sa zoženie za pár korún!
Naposledy upravil(a) Peter S dne pát bře 23, 2007 17:52, celkem upraveno 1 x.
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Teda kámo Ty se cejtíš já jenom tak že koukám že začínáš a už chceš vyzvat to nejlepší tak bacha to není Honda ani jinej šlak ale NESSI a dost odolná a profi udelaná takže pozor na níííííííObrázek
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Peter S píše:Ivánku, kúp si trebárs zlatého slona, len mi nerozprávaj že to musia všetci...
Ivan vrazil do NEXIE pekných pár desaťtisiíc - možno stotisíc korún a urobil pekné žihadlo, všetka česť. Je skvelé že jeho Nexia zadupe do zeme kedajaké bežné obézne BMW alebo Audi!
Je však treba vidieť aj inú vec: stačí slušný dvojliter v ľahšom aute a za 10-15 tis. korún malá fľaška nitra, a pri šprinte milého Ivánka zotrie...
Pri akcererácii sa celá Ivanova úprava nevyrovná troche rajského plynu, ktorý sa zoženie za pár korún!
Pokud se nemýlím, tak koeficient na nitro je 1,7. V tom případě by, pane kolego, moje auto jezdilo i nadále v kategorii do 2litrů, kdežto 2litrový motor s NOS by jezdil v kategorii do 3,5litru. A myslím, že při Tvých znalostech Ti nemusím vypisovat, jaká auta v této kategorii jezdí. Takže srovnávat na sprintech moje auto s 2litrem, který má nitro, je jako srovnávat jablka s hruškama.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Peter S
Příspěvky: 89
Registrován: ned bře 19, 2006 21:08

Příspěvek od Peter S »

Stále to porovnávaš v nejakých akože oficiálnych závodoch v šprinte. To je predsa fuk, dôležité je že namiesto drahých úprav ktoré ničia motor stačí dať fľašku rajského plynu, a výsledok je lepší a k motoru šetrnejší!
Uživatelský avatar
Snowmannn
Příspěvky: 131
Registrován: sob pro 24, 2005 12:19
Bydliště: Martin(SR), Praha(CZ)

Příspěvek od Snowmannn »

Peter S píše:Stále to porovnávaš v nejakých akože oficiálnych závodoch v šprinte. To je predsa fuk, dôležité je že namiesto drahých úprav ktoré ničia motor stačí dať fľašku rajského plynu, a výsledok je lepší a k motoru šetrnejší!
omg -P -P -P
tak preco si tam to N2O nenamontujes ty? ... a mozes potom Ivana "predbiehat"
Nexia GTX 1.5 16V 1996
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Peter S, vychvaluješ tady nitro do nebes, budiž... Jeho použítí vidíš jako zcela bezbolestné. Jelikož mám pocit, že se v problematice moc neorientuješ a jsi bohužel pod vlivem F&F pohádek, zkus nám vylíčit základní princip fungování vstřikování N20 a základní metody implementace. Myslím, že to osvětlí mnohé.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Peter S
Příspěvky: 89
Registrován: ned bře 19, 2006 21:08

Příspěvek od Peter S »

Ondrasi, ak si trochu gramotný tak na nete toho sú haldy.
Ale ja si ho nenamontujem, pretože nie som zakomplexovaný puberťák! ;) Ale v zásade je to asi najefektívnejšia cesta zvyšovania výkonu auta, namiesto vyhadzovania prachov do luftu bez rozmyslu.
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Peter S píše:Ondrasi, ak si trochu gramotný tak na nete toho sú haldy.
Ale ja si ho nenamontujem, pretože nie som zakomplexovaný puberťák! ;) Ale v zásade je to asi najefektívnejšia cesta zvyšovania výkonu auta, namiesto vyhadzovania prachov do luftu bez rozmyslu.
Aha, tím je řečeno vše. Tvé nulové znalosti problematiky z části omlouvají úroveň tvých příspěvků. Takže děkujeme za obohacení debaty o nitro-žertíky 8) Můžeš dál pokračovat v sebezesměšňování.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Peter S
Příspěvky: 89
Registrován: ned bře 19, 2006 21:08

Příspěvek od Peter S »

Ondrasi, ja som uviedol aspoň zopár technických údajov. Keďže som technik, mohol by som aj viac - ale ty by si to aj tak nepochopil. Ty si však neuviedol vôbec nič, iba tie svoje trápne nezmysly. Tak sklapni a bež si vyvenčiť Matýska...
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6643
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

Nekdo moc koukal kdyz prisel ze skoly na Fast end fjurijous :lol:
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

Peter S:Tim si ale neodpovedel na Ondrasovu otazku...podle toho jak se tu vyjadrujes tak opravdu vypadas na zakomplexovanyho pubertaka,kterej si koupil na benzince lesteny poklice na svyho Zigula nebo Skodu 120,nalepil rychly pruhy a na zadni haubnu pridelal ukradeny mamincino zehlici prkno aby ti to drzelo v padesatce v zatackach stabilitu...takze se tu prestan navazet do ostatnich a respektuj jejich nazory...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“