Nitro vs. Ivanova Nexia
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ano, mám, stále je mnoho věcí, které neznám a nikdy jsem netvrdil, že vím všechno. Člověk se stále učí.Peter S píše:No, vidím že JRD a Ivan majú značné medzery v znalostiach...
Ale znovu opakuji, že je jen a pouze moje věc, jaké úpravy na autě dělám a kolik prostředků do něj investuji, tak to prosím respektuj.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Ivánku, kúp si trebárs zlatého slona, len mi nerozprávaj že to musia všetci...
Ivan vrazil do NEXIE pekných pár desaťtisiíc - možno stotisíc korún a urobil pekné žihadlo, všetka česť. Je skvelé že jeho Nexia zadupe do zeme kedajaké bežné obézne BMW alebo Audi!
Je však treba vidieť aj inú vec: stačí slušný dvojliter v ľahšom aute a za 10-15 tis. korún malá fľaška nitra, a pri šprinte milého Ivánka zotrie...
Pri akcererácii sa celá Ivanova úprava nevyrovná troche rajského plynu, ktorý sa zoženie za pár korún!
Ivan vrazil do NEXIE pekných pár desaťtisiíc - možno stotisíc korún a urobil pekné žihadlo, všetka česť. Je skvelé že jeho Nexia zadupe do zeme kedajaké bežné obézne BMW alebo Audi!
Je však treba vidieť aj inú vec: stačí slušný dvojliter v ľahšom aute a za 10-15 tis. korún malá fľaška nitra, a pri šprinte milého Ivánka zotrie...
Pri akcererácii sa celá Ivanova úprava nevyrovná troche rajského plynu, ktorý sa zoženie za pár korún!
Naposledy upravil(a) Peter S dne pát bře 23, 2007 17:52, celkem upraveno 1 x.
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud se nemýlím, tak koeficient na nitro je 1,7. V tom případě by, pane kolego, moje auto jezdilo i nadále v kategorii do 2litrů, kdežto 2litrový motor s NOS by jezdil v kategorii do 3,5litru. A myslím, že při Tvých znalostech Ti nemusím vypisovat, jaká auta v této kategorii jezdí. Takže srovnávat na sprintech moje auto s 2litrem, který má nitro, je jako srovnávat jablka s hruškama.Peter S píše:Ivánku, kúp si trebárs zlatého slona, len mi nerozprávaj že to musia všetci...
Ivan vrazil do NEXIE pekných pár desaťtisiíc - možno stotisíc korún a urobil pekné žihadlo, všetka česť. Je skvelé že jeho Nexia zadupe do zeme kedajaké bežné obézne BMW alebo Audi!
Je však treba vidieť aj inú vec: stačí slušný dvojliter v ľahšom aute a za 10-15 tis. korún malá fľaška nitra, a pri šprinte milého Ivánka zotrie...
Pri akcererácii sa celá Ivanova úprava nevyrovná troche rajského plynu, ktorý sa zoženie za pár korún!
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
omgPeter S píše:Stále to porovnávaš v nejakých akože oficiálnych závodoch v šprinte. To je predsa fuk, dôležité je že namiesto drahých úprav ktoré ničia motor stačí dať fľašku rajského plynu, a výsledok je lepší a k motoru šetrnejší!
tak preco si tam to N2O nenamontujes ty? ... a mozes potom Ivana "predbiehat"
Nexia GTX 1.5 16V 1996
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Peter S, vychvaluješ tady nitro do nebes, budiž... Jeho použítí vidíš jako zcela bezbolestné. Jelikož mám pocit, že se v problematice moc neorientuješ a jsi bohužel pod vlivem F&F pohádek, zkus nám vylíčit základní princip fungování vstřikování N20 a základní metody implementace. Myslím, že to osvětlí mnohé.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Aha, tím je řečeno vše. Tvé nulové znalosti problematiky z části omlouvají úroveň tvých příspěvků. Takže děkujeme za obohacení debaty o nitro-žertíky Můžeš dál pokračovat v sebezesměšňování.Peter S píše:Ondrasi, ak si trochu gramotný tak na nete toho sú haldy.
Ale ja si ho nenamontujem, pretože nie som zakomplexovaný puberťák! Ale v zásade je to asi najefektívnejšia cesta zvyšovania výkonu auta, namiesto vyhadzovania prachov do luftu bez rozmyslu.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Nekdo moc koukal kdyz prisel ze skoly na Fast end fjurijous
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Peter S:Tim si ale neodpovedel na Ondrasovu otazku...podle toho jak se tu vyjadrujes tak opravdu vypadas na zakomplexovanyho pubertaka,kterej si koupil na benzince lesteny poklice na svyho Zigula nebo Skodu 120,nalepil rychly pruhy a na zadni haubnu pridelal ukradeny mamincino zehlici prkno aby ti to drzelo v padesatce v zatackach stabilitu...takze se tu prestan navazet do ostatnich a respektuj jejich nazory...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...