Goose píše:Dneska jsem prisel u Legy na zajimavou vec...a to,ze se kdyz odemknu dvere a necham to byt tak se auto samo asi za 30 vterin zamkne...

Jo, tohle pri sve skleroze docela ocenuji, samozrejme klicky jsem se naucil mit u sebe nebo v zapalovani.
A vsimli jste si, ze DAEWOO jsou asi jediny auta z Asie udelana dle evropskych meritek - tim myslim mj., ze maji hrdlo nadrze vpravo a vyfuk vlevo? Nechapu totiz ostatni sikmooky, kteri k nam klidne cpou ve velkym auta, ktera puvodne byla navrzena pro pravostranne rizeni. Uplne mimo logicke chapani to je pro me pak u modelu, ktere jsou kompletne navrzeny, vyrabeny a prodavany v Evrope - jako treba KIA cee’d...
Vim, je to vicemene jedno, ale kdyz si treba predstavim, jak na frekventovany uzky silnici hodlam dolit z kanystru palivo do nejakeho Hyundaje nebo jak stojim na kraji chodniku a nejaky cune s (nejlepe ropackym) Hyundajem zastavi u krajnice a tim mi cudi primo do frnaku... Rekl bych, ze koncepce vyfuk do vozovky a hrdlo nadrze ke krajnici neni zadna kosmeticka ci esteticka zalezitost, ale ryze funkcni a prakticka, proto me docela prekvapuje, ze ti, co rozhoduji o homologaci aut, zohlednuji kazdou hloupost a tohle jim nevadi, ac to defacto souvisi s bezpecnosti a zdravim. Nebo co treba auta s pravostrannym rizenim, lze je u nas prodavat ve velkem bez omezeni?