centralni zamykani
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
centralni zamykani
Ahojky,mame Nubiru a nefunguje nam centralni zamykani,myslite ze to bude moturkem?Dik Marcela
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Emkovi fungovalo tiez ako sa mu chcelo raz zamykalo a raz nie!!! Isiel do servisu kde robia alarmy a cetrale a manik vymenil ten motorcek v soferovych dverach a je po probleme
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
V Nubirách na českém trhu nebyly dálkové ovládání snad nikdy standartem a nebyl tedy ani originál (nový model už ano ten co se mu řiká 2000 ) většinou se jedná o dodělaný universál a je potřeba zjistit výrobce a kdo ten systém montuje a ti pak dodají nové ovladače a nakódují je . Jinak je tu pár Nubir z dovozu a ty tu dálku mají takže s tím do Daewoo servisu
dálkové ovládání centrálu
Měl jsem problém se spárováním ovladače s autem. Mám Nubiru kombi 2,0 CDX 1998 dovoz z CH a v ovladači než, jsem auto dodělal, chcípla baterka. Dal jsem novou, ale nic. Bohužel návod k autu je ve francouzštině a ta není mým oblíbeným jazykem. Nechal jsem to přeložit známou, ale ani pak jsem tomu úplně neporozuměl. Tak jsem to zkusil. V neděli dopoledne (ha,ha,ha) asi půl hodiny auto houkalo jako zběsilý na všechno co jsem s ním udělal. Chtěl jsem někam zalézt, sousedi mohli vypadnout z okna, až nakonec jsem rezignovaně klíčkem zamkl dveře a naposled zkusil dálkou odemknout. Šlo to a tak jsem zkusil dálkou zamknout a šlo to taky. Opatrně jsem otevřel dveře a nic, žádný řvaní. Zapnul jsem klíčkem zapalování, nastartoval, vypnul motor a zamkl dálkou. Za chvíli odemkl dálkou a zase v pořádku. Zřejmě se musel centrál nastavit do stavu ze kterého už se dal pak správně ovládat.
Pro všechny uvádím ten překlad z francouštiny:
Je to pro výměnu baterek v dálce pro alarm montovaný při výrobě
1.odkrýt kryt vysílače (použijte šroubovák, vložte ho mezi kryt a otočte)
2.sundat horní kryt (začíná se dolní půlkou)
3.vyndat 2 baterky (nesmí se dotknout okruhu ani ostatních částí)
4. vložit nové baterky( pozor na polaritu + je směrem dolů - nedotýkat se prsty článků)
5. spojit oba kryty vysílače
6. vypnout bezpečnostní zařízení (je-li aktivované) pozn. zde jsem asi udělal chybu, kterou jsem pak klíčem ve dveřích napravil
7.otočit klíčem na pozici ON a OFF během 5ti sekund (já to dělal ve spínací skříňce pozice ON - ACC, ale možná se to udělá v zámku u řidiče zamknout - odemknout ,nikde totiž není poloha ON OFF )
8.stisknout minimálně na 20 vteřin jeden, nebo druhý knoflík dálk. ovadače. LED na ovladači bliká a až přestane pustit knoflík
9.ověřit funci ovladače
10. v případě neúspěchu opakovat bod 6 - 9
Pokud by někdo chtěl oskenovat francouzský originál pošlu ho z mailu fflint@seznam.cz
Mám v JPG skoro celý návod v češtině, ale tam není o alarmu nebo dálk. ovládání centrálu nic. Ten se totiž ve výbavě pro ČR nevyskytoval. Vynechával jsem jen věci týkající se Nubiry 1,6.
Mám ještě dotaz na ostatní, alarm má dost citlivé čidlo zřejmě otřesu nebo zvuku, když hustě prší auto stojí pod stromy ze kterých padají velké kapky začne houkat. Neví někdo jak citlivost zmenšit? Podotýkám, že se jedná o originální Daewoo alarm, který je montován ve výrobě.
Děkuji
Pro všechny uvádím ten překlad z francouštiny:
Je to pro výměnu baterek v dálce pro alarm montovaný při výrobě
1.odkrýt kryt vysílače (použijte šroubovák, vložte ho mezi kryt a otočte)
2.sundat horní kryt (začíná se dolní půlkou)
3.vyndat 2 baterky (nesmí se dotknout okruhu ani ostatních částí)
4. vložit nové baterky( pozor na polaritu + je směrem dolů - nedotýkat se prsty článků)
5. spojit oba kryty vysílače
6. vypnout bezpečnostní zařízení (je-li aktivované) pozn. zde jsem asi udělal chybu, kterou jsem pak klíčem ve dveřích napravil
7.otočit klíčem na pozici ON a OFF během 5ti sekund (já to dělal ve spínací skříňce pozice ON - ACC, ale možná se to udělá v zámku u řidiče zamknout - odemknout ,nikde totiž není poloha ON OFF )
8.stisknout minimálně na 20 vteřin jeden, nebo druhý knoflík dálk. ovadače. LED na ovladači bliká a až přestane pustit knoflík
9.ověřit funci ovladače
10. v případě neúspěchu opakovat bod 6 - 9
Pokud by někdo chtěl oskenovat francouzský originál pošlu ho z mailu fflint@seznam.cz
Mám v JPG skoro celý návod v češtině, ale tam není o alarmu nebo dálk. ovládání centrálu nic. Ten se totiž ve výbavě pro ČR nevyskytoval. Vynechával jsem jen věci týkající se Nubiry 1,6.
Mám ještě dotaz na ostatní, alarm má dost citlivé čidlo zřejmě otřesu nebo zvuku, když hustě prší auto stojí pod stromy ze kterých padají velké kapky začne houkat. Neví někdo jak citlivost zmenšit? Podotýkám, že se jedná o originální Daewoo alarm, který je montován ve výrobě.
Děkuji
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: dálkové ovládání centrálu
Tak jsem teď aplikoval návod na synchronizaci DO a centrálu a jen pro upřesnění....u Nubiry je potřeba stisknout obě tlačítka najednou....Richard píše:Měl jsem problém se spárováním ovladače s autem. Mám Nubiru kombi 2,0 CDX 1998 dovoz z CH a v ovladači než, jsem auto dodělal, chcípla baterka. Dal jsem novou, ale nic. Bohužel návod k autu je ve francouzštině a ta není mým oblíbeným jazykem. Nechal jsem to přeložit známou, ale ani pak jsem tomu úplně neporozuměl. Tak jsem to zkusil. V neděli dopoledne (ha,ha,ha) asi půl hodiny auto houkalo jako zběsilý na všechno co jsem s ním udělal. Chtěl jsem někam zalézt, sousedi mohli vypadnout z okna, až nakonec jsem rezignovaně klíčkem zamkl dveře a naposled zkusil dálkou odemknout. Šlo to a tak jsem zkusil dálkou zamknout a šlo to taky. Opatrně jsem otevřel dveře a nic, žádný řvaní. Zapnul jsem klíčkem zapalování, nastartoval, vypnul motor a zamkl dálkou. Za chvíli odemkl dálkou a zase v pořádku. Zřejmě se musel centrál nastavit do stavu ze kterého už se dal pak správně ovládat.
Pro všechny uvádím ten překlad z francouštiny:
Je to pro výměnu baterek v dálce pro alarm montovaný při výrobě
1.odkrýt kryt vysílače (použijte šroubovák, vložte ho mezi kryt a otočte)
2.sundat horní kryt (začíná se dolní půlkou)
3.vyndat 2 baterky (nesmí se dotknout okruhu ani ostatních částí)
4. vložit nové baterky( pozor na polaritu + je směrem dolů - nedotýkat se prsty článků)
5. spojit oba kryty vysílače
6. vypnout bezpečnostní zařízení (je-li aktivované) pozn. zde jsem asi udělal chybu, kterou jsem pak klíčem ve dveřích napravil
7.otočit klíčem na pozici ON a OFF během 5ti sekund (já to dělal ve spínací skříňce pozice ON - ACC, ale možná se to udělá v zámku u řidiče zamknout - odemknout ,nikde totiž není poloha ON OFF )
8.stisknout minimálně na 20 vteřin jeden, nebo druhý knoflík dálk. ovadače. LED na ovladači bliká a až přestane pustit knoflík
9.ověřit funci ovladače
10. v případě neúspěchu opakovat bod 6 - 9
Pokud by někdo chtěl oskenovat francouzský originál pošlu ho z mailu fflint@seznam.cz
Mám v JPG skoro celý návod v češtině, ale tam není o alarmu nebo dálk. ovládání centrálu nic. Ten se totiž ve výbavě pro ČR nevyskytoval. Vynechával jsem jen věci týkající se Nubiry 1,6.
Mám ještě dotaz na ostatní, alarm má dost citlivé čidlo zřejmě otřesu nebo zvuku, když hustě prší auto stojí pod stromy ze kterých padají velké kapky začne houkat. Neví někdo jak citlivost zmenšit? Podotýkám, že se jedná o originální Daewoo alarm, který je montován ve výrobě.
Děkuji
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Ivoši vyskytl se ještě jeden návod jak sladit DO s ŘJ a ten je jednodušší
myslím že je to takhle:
1 odemknout auto klíčem u řidiče
2 zapnout zapalování a do 5 sec. ho vypnout
3 asi 3x až 4x zmáčknout na DO tlačítko zamknout auto se zamkne
4 hned odemknout a přitom se nehejbat aby se nespustil alarm
myslím že je to takhle:
1 odemknout auto klíčem u řidiče
2 zapnout zapalování a do 5 sec. ho vypnout
3 asi 3x až 4x zmáčknout na DO tlačítko zamknout auto se zamkne
4 hned odemknout a přitom se nehejbat aby se nespustil alarm
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502