Leganza

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět

Jaký je podle vás nejlepší druh paliva???

Benzín
31
46%
LPG
22
32%
Nafta
10
15%
jiny
5
7%
 
Celkem hlasů: 68

Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

No hele s tema hodinama se pokusim nejak poprat...ty ted nejsou dulezity...hlavne to dat do poradku...tebe teda taky ceka spousta oprav...ale hlavne,ze auto bude ok...najel sem s ni zatim jen 23 kilaku a uz jsem si na ni hrozne zvyknul...vyborne se ovlada spojka a plyn...jen mi pripada,ze na trojku od nizkych otacek to moc netahne...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Reklama
 

-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

No vono se to vychytá postupne možno budeš muset pozrieť sviečky a filter vzduchu a taky pozor na benzín potvorka je dost háklivá :lol: :lol: :lol: Jo jinak ješte že si ty opravy delám sám jinak by mne v servise položili si představ že za veškerý součástky dám cirka 8 000 sk (teda bez tlumičú jen motor ) a v servise mi to prej udelají za babku 18 000sk ....dobrá babka co :lol:
Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

Tak to mas super...hlavne to pak potesi kdyz si to udelas sam...hele a nevis cim by to mohlo byt...po kazdym startu a da se rict i delsi dobu behem jizdy jde nejakej smrad do kabiny... :cry:
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Tak to Ti řeknu přesne protože já mnel to samý a je to klíma,je nutné jí desinfikovat,já sem si to udelal sprejem na čistená klímy ale to je dočasný lepší je potom zajet do servisu na klímy a dát si jí skontrolovat a vyčistit já sem mnenil i filtr jo a čistení sprejem je asi tak že vybereš v motorovým prostoru na strane spolujezdce pylový filtr a nastříkáš tam ten spray je na nem i návod :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

Je to takovy ten filtr pod takovym cernym krytem???Jinak diky moc za radu...ten filtr asi nebude moc drahy takze asi rovnou koupim ten filtr...nebo pokud to muze byt neco jinyho tak to radeji necham servisu... ;)
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

No lepší je servis aby Ti udelali kontrolu tesnosti případne doplnení plynu,výmnena filtru a hlavne desinfekci protože když už tam máš velkej smrad tak ten spray pomúže jenom částečne :lol: :lol: :lol: A buď rád že ješte není teplo to ten smrádek ješte zvyšuje tak neváhej a konej :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
whisky22
Příspěvky: 267
Registrován: úte říj 18, 2005 11:54
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od whisky22 »

2 Goose

gratulujem ku kupe.

k tym hodinam. Ak ti blikaju, tak najprv musis stlacit prave horne tlacitko a potom nastavit hodiny a minuty.

Vela stastnych kilometrov
Naposledy upravil(a) whisky22 dne čtv úno 15, 2007 20:25, celkem upraveno 1 x.
"Milan" Leganza 2,0 CDX full vybava, color 69U, LPG Lovato-Lovtec, model98, 183000 km + Babetta r.1995
Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

To peha:No necham na ni udelat vse no...jen asi postupne pac nebudu mit tolik pohromade...nebyt to vse najednou tak to se da... :cry:
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

To whisky22:Tak jsem zkousel drzet prave horni tlacitko a nic...zkousel jsem drzet i ostatni tlacitka a taky nic...budu s tim muset nejak pohrat a nejak to vymyslim,ale hodiny jsou to posledni co me strasi...nejdriv aby to jezdilo jak ma...ale diky za radu...pro me je kazda rada dobra... :lol:
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Jo ty tlačítka nekdy dou dost stuha a je potřebné je dost silne zmačknout a držet,ja když sem nastavoval hodiny tak mne boleli prsty :lol:
Uživatelský avatar
Goose
Příspěvky: 3947
Registrován: pát pro 15, 2006 22:38
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goose »

No je fakt,ze mam dost velky ruce a tak je dost mozny,ze jsem to nezmackl dostatecne...dneska uz na to prdim ale zitra to zkusim... ;)
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

Goose píše:Tak uz mam konecne Leganzu...
No to to ale trvalo! ;)

Goose píše:vyborne se ovlada spojka a plyn...jen mi pripada,ze na trojku od nizkych otacek to moc netahne...
Ja si vsiml neceho jinyho, a to, ze dvojka mi tam jde o trochu hur, nez ostatni rychlosti? Tj. ne, ze by mi tam dvojka nesla nebo vypadavala, ale chce to vetsinou vetsi silu a kdyz jsem moc rychlej, tak jako by to slo pres zuby trochu. Ostatni rychlosti zadny problem a mam taky pocit, ze jsem si toho vsiml spis kdyz je venku zima. Naucil jsme se sice radit dvojku pres neutral, pak to temer vymizi ale presto se radsi zeptam zkusenejsich - jak jste na tom Vy a neresil to treba uz nekdo? Cetl jsem ve foru na Autorevue.cz, ze je to dost casty jev (prave ta dvojka) nejen u korejskych aut a ze to vetsinou nema smysl resit. :?
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Takze s rychlostami asi tak ze kdyz je teplo tak ani neviem ze radim proste uplne hladky pohyb ale jak je zima a nebo chladnejsi pocasi tak mi jakoby drhnou a to vlastne tak ze musim vetsi silou a presne zaradit tak nevim ci to neni nemoc u Daewa ja sem jezdil i s kolegovou a up lne novou ata mnela tan jistej problem proste v zimne rychlostni paka drhla :)
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

-peha- píše:Takze s rychlostami asi tak ze kdyz je teplo tak ani neviem ze radim proste uplne hladky pohyb ale jak je zima a nebo chladnejsi pocasi tak mi jakoby drhnou a to vlastne tak ze musim vetsi silou a presne zaradit tak nevim ci to neni nemoc u Daewa ja sem jezdil i s kolegovou a up lne novou ata mnela tan jistej problem proste v zimne rychlostni paka drhla :)
Jo, to je presno ono, jak to popisujes, akorat ze u me je to teda patrny nejvic u te dvojky. Asi mame nejakou mrznouci kapalinu ve spojce. ;)
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

No ono je to tak jasem vlastne asi v roku 1999 zacal jezdit ze slusobnou Leganzou no a jak prisla zima tak sem hned reklamoval razeni a bylo povedane ze je vse OK no pravda je ze na moji se to pri dlhsi jizde strati a radi normalne ale jak vychladne tak pri tom razeni musim pouzit silu vono to ja ko tak jde kdyz radim pres neutral :) Tak asi se s tim nenadela nic akorat sem si myslel ze neumim radit a ono to neni ve mne :lol:
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“