Poznate toto auto???
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
pokec
..jo Slam to "čikuli" souhlas licence od italů ( zprostředkovali italští komunisti ) na výběhový typ Fiat 124 ( poláci měli F 125 )...s tím tatraplánem pro Stalina se nechci hádat o dvou kusech ( myslím, že byl vyroben jen jeden) ....a ty "čikuli" se hodily na naše provozní podmínky, zesílený podvozek na ruské a tím i naše silnice - nesilnice ...nakonec brácha měl 2001 a pak 1 500 s pětikvaltem a chválil si je...chvíli jsem jezdil s Volhou 24 dva roky, byla to hnilička - rezla až se hory zelenaly, ale přiznávám rusy nemám rád, proto nejsem objektivní...no a NIVA ta se prodávala i tehdy v NSR, byla levná proti konkurenci...já bych jim uznal Migy ( ale to jsme někde jinde ) a určitý náskok v astronautice...překonaný ale dalším vývojem...
mějte se fajn
mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Reklama
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
to: Serpico vis ja kdybych vedel ze si tak na ne alergicky tak bych to sem nedaval, ja sem tam bydlel 18 let a to sami oni povidaj o zbytku naroda, ale myslim, ze kazdy na nekoho nadava, jini zase nadavaj na amiky, vis oni sou vsude dobri a ti spatni, ale s tim kradenim neni tak uplne pravda, kazdy krade napady druzich, i amici kradli napady u ruska, tim je ale neospravedlnuju.
Jen chci dodat ze dalsi jejich automobilovy vyrobek byl kamaz, a to zluty auto btw fiat se vyrabel na ukrajine ne v rusku, a ted se tam vyrabi Daewoo, tak bacha aby si nejezdil v tom jejich verobenym modelu
Jen chci dodat ze dalsi jejich automobilovy vyrobek byl kamaz, a to zluty auto btw fiat se vyrabel na ukrajine ne v rusku, a ted se tam vyrabi Daewoo, tak bacha aby si nejezdil v tom jejich verobenym modelu
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
poznáš to auto
....no Slávku moje "alergie" a ta by na fórum neměla patřit, jak to slušně nazýváš je vlastně jenom stek na područí velkého bratra ( RVHP ), a na to jak to tady podusili, viz útlum lehkého průmyslu ( Sodomka, Praga, Minor, Aero,Walter, Jawa - jenom velké odběry do ruska - ustrnutí vývoje )...následně 1968 okupace natvrdo!...ale na druhou stranu poznal jsem na střední škole výbornýho učitele a byl to rus...tolik tedy jako vysvětlení...
jinak pro Slama uvádíš i modely Š 76... atd, neměli nic společného s původní Š 720 ( ITAL DESING )....
.... a ještě se vracím k Tatraplánu alá cabriolet Sodomka, pracovníci muzea Tatra ho skutečně objevili v Moskvě na ulici a měl najeto 230tis km, následně přesvědčily majitele ing. Gradova o výměně za 603. Není ale prokazatelné jestli byly 2ks nebo 1ks. Na T 107 udělal Sodomka karoserii cabriolet ( původně bylo jednání 1947 na pražském autosalónu projekt z typu 107 a pár skic ), v roce 1948 použili J. Krejbich a M. Říha původní skice Sodomkovi a upravili na T 600 - na kabrioletu byl i štítek carroserie Sodomka ( blížil se i konec znárodnění Sodomky, dále pak Karosa Vysoké mýto ) - po dokončení získal v roce 1949 v Ženevě II. cenu v soutěži elegance...
v provedení smetanová barva + červená kůže ke konci roku 1949 předán darem k 70 tinám Stalinovi...
...ještě k pehovi ta podoba s MB SL 300 mě taky zmýlila...hodně shodný vůz byl dle Old Timer ( Gomola ) ISO GRIFO 365 GL s osmiválcovým motorem Chevrolet Corvette v roce 1966!!!
Asi to překračuje trochu rámec co do kvantity, ale prostě mi to nedalo a tak jsem se snažil vše dohledat...
Mějte se fajn
jinak pro Slama uvádíš i modely Š 76... atd, neměli nic společného s původní Š 720 ( ITAL DESING )....
.... a ještě se vracím k Tatraplánu alá cabriolet Sodomka, pracovníci muzea Tatra ho skutečně objevili v Moskvě na ulici a měl najeto 230tis km, následně přesvědčily majitele ing. Gradova o výměně za 603. Není ale prokazatelné jestli byly 2ks nebo 1ks. Na T 107 udělal Sodomka karoserii cabriolet ( původně bylo jednání 1947 na pražském autosalónu projekt z typu 107 a pár skic ), v roce 1948 použili J. Krejbich a M. Říha původní skice Sodomkovi a upravili na T 600 - na kabrioletu byl i štítek carroserie Sodomka ( blížil se i konec znárodnění Sodomky, dále pak Karosa Vysoké mýto ) - po dokončení získal v roce 1949 v Ženevě II. cenu v soutěži elegance...
v provedení smetanová barva + červená kůže ke konci roku 1949 předán darem k 70 tinám Stalinovi...
...ještě k pehovi ta podoba s MB SL 300 mě taky zmýlila...hodně shodný vůz byl dle Old Timer ( Gomola ) ISO GRIFO 365 GL s osmiválcovým motorem Chevrolet Corvette v roce 1966!!!
Asi to překračuje trochu rámec co do kvantity, ale prostě mi to nedalo a tak jsem se snažil vše dohledat...
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
poznáš to auto
...ještě jednou Slávku nejezdím v jejich autě moje nessie je z koreje viz. tady mnohokrát uváděné evidenční označení VIN ( a co znamenají jednotlivá čísla a písmena )...ale souhlasím s Tebou a omlouvám se " alergie " nepatří do diskuse v jakékoliv formě a ke komukoliv, diskuze pak ztrácí smysl, proto klidně uváděj dále ruské výrobky...navíc proti mě máš výhodu a právo o něčem mluvit, žil si tam 18let...je to jiný úhel pohledu a tím právě může být zajímavý...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Zase vedle! I kdyz... kdyz nad tim tak uvazuji v sirsich souvislostech, tak to auto pochazi z obdobi 2. svetove valky, kdyz zeme, odkud to auto pochazi, byla Nemci obsazena, takze s prihmourenim obou oci a slozitym dukaznim rizenim lze pripustit, ze je to nemecke auto, ale rozhodne ne "nativni" nemecke auto.-peha- píše:Vyzerá to na Nemecký typ skúsim OPEL
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Francouzske to neni, SKODA taky ne, ale ceske to je! Ale to uz je moc velka napoveda, ne?
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)