Nexia tuning od zacatku
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
no pani, ja asi koncim z tunningom. odkedy som to prehrial, tak mi to zerie (aspon podla poslednych merani) viac ako liter oleja na 1000 km a to som mal generalku hlavy za 26 litrov 11tis km dozadu. takze elektrony a novy podvozok sa odkladaju, v servise mi povedali (co vsetci vieme), ze to nie je auto na vytacanie, takze som zacal jazdit dedkovsky, rozhodujem sa, ci budem nadalej dolievat, alebo do toho vrazim dalsich 20 litrov a s vedomim, ze porovnatelne auto za prachy z pripadneho predaja urcite nezozeniem sa tesim na svetlu buducnost.....
- Reklama
Cau Granko
Tvoj prbolem bol, že si sa v tej nexií začal príliš rýpať. Ja som motor nechal tak, ako ho kórejci stvorili a už 8 rok mením len olej. Maximálnu rýchlosť tomu aj tak nezmeníš športovými blbosťami a do 120 nemá nexia konkurenciu. Mal si si kúpiť 8 ventil a nie 16. Ty si busel to tvoje auto vytáčať na 5500 otáčok aby sa vôbec hýbalo, mne staći o 1000 menej a efekt je lepši. A za ušetrené peniaze na hlúpostiach si dám radšej širšie kolesá.
- ]Rebro[
- Příspěvky: 2350
- Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
- Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie
Teda..
Si isiel na to dost tvrdo nie? Ja si osobne myslim, ze ked uz sa robi taky PORIADNY tuning, tak sa pocita s tym, ze sa zacne auto kazit viac ako v povodnej fabrikovej verzii, gde boli suciastky dimenzovane presne na ten konkretny ucel.... A ja tiez nexcem mat unifikovane auto. Aspon teda do urcitej hranice.
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
To je pravda
Ja tiež netúžim byť uniformný, ale Grankove auto poznám a ten tuning mu asi nikdy dobre neurobil. Ten môj uniformý motor by som povedal, že mal oveľa viac dychu. Nexia je vysokoobrátková a vo veľkých otáčkach sa ľahko všeličo pokazí.
aaaaaaaale, aky tuning ? dal som tam hrusku a vyhodil katalyzator. to je vsetko. no a ked to potom lepsie huci, tak samozrejme, ze tomu clovek vytne. dalsia vec je, ze s hlavou boli problemy uz ked som to kupil (resp. za pol roka v zime sa prejavili). plynari tomu svojou odbornostou tiez velmi nepomohli a 16V som kupoval preto, lebo bol k dispozicii za dobru cenu (a zdalo sa, ze v dobrom stave, 7 rokov parkoval v garazi vedla mojho formana). inak povedane, mam len smolu (co sa motora tyka). vymenime tesnenia, uvidime.
P.S.: tiez si si mohol vybrat lepsi nick. napriklad biely oltcit
P.S.: tiez si si mohol vybrat lepsi nick. napriklad biely oltcit
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Neboj Granko vsetko sa v dobre obrati
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Ani oltcita som nemal čierneho ale červeného. A jazdil jak namydlený blesk. Nech jeho pamiatka zostane čistá. No ale nexia je určite lepšia. Jediný problém je, že sa v nej nesmie toľko rýpať, čo mňa trošička ubíja. Asi si s tou tvojou mal fakt smolu, lebo ja nikoho iného, kto by mal s nexiou problémy nepoznám a také prekérne ako ty........ Oplatí sa Ti to vôbec opravovať, koľko ťa to bude stáť? Čo tak prehodiť celý motor z nejakej búračky?