Prevodovka
Moderátor: Blue Lanos
Prevodovka
Caute vsetci.Mam Kalosa sedan 1,4 8V a mam stali problem s prevodovko .Hlavne v zimnom obdoby mam problem zaradit 2 prevodovi stupen pri studenom motore. Uz som bol 2x v servise v Bratislave v Opel na Poliankach a nic moc.Povedali ze nastavovali prevodovku ale ja tomu neverim.Poradte nieco a dajaky dobry servis diky
Chevrolet Kalos 1,4 8v 1/2006
Pajo
Chevrolet Kalos 1,4 8v 1/2006
Pajo
- Reklama
no bohuzel ale tyhle auta maj casto problem s 2 stupnem.ale vetsinou toje matiz nebo kalos 1,2.1,4 ma uz myslim normalni prevodovku a razeni tahlem.ale nevim to jiste.jestli tam jsou ale lanka bude jedno mozna poskozene.chtelo by to vedet co je tam za skrin.a co je v ni za olej.jestli je tam uz cerveny tak je ta skrin asi na vymenu v zaruce nebo na kontrolu.ja bych se hadal ale oni ti reknou ze je to normalni.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Pridam sa aj ja. tiez ma hneva dvojka ak chcem radit pri vacsich otackach musim s medziplynom. rozobral som aj stredny panel aby som videl ako je to robene. prevod je pomocou dvoch laniek takze prevodovka je starej "dobrej" daewackej konstrukcie, ja som tam nevidel nic cim by sa dalo nastavovat. Idem skusit servis ale dopadnem asi podobne ako vy. moj nazor je ze problem je v synchrone pre druhy prevod, lebo ak vyrovnam otacky prevodov medziplynom tak zaradim dvojku aj v sestdesiatke.
Kalos hatchback 1.2, LPG červená 73L 105000km
Pěkný večer
Je pravda že i mě zlobí někdy ta dvojka Ale nejde jak psala Jana ji tam prostě narvat!!! To se dělá u něčeho jiného a nebo když jsem jezdil na vojně s tankem tak staré mašiny se řadily systémem zapřít nohy a obouma rukakama ji tam narvat!
Jinak pomůže prošlápnout spojku a někdy pomůže i ten mezi plyn,
Ať nám jezdí a nezlobí
Je pravda že i mě zlobí někdy ta dvojka Ale nejde jak psala Jana ji tam prostě narvat!!! To se dělá u něčeho jiného a nebo když jsem jezdil na vojně s tankem tak staré mašiny se řadily systémem zapřít nohy a obouma rukakama ji tam narvat!
Jinak pomůže prošlápnout spojku a někdy pomůže i ten mezi plyn,
Ať nám jezdí a nezlobí
Prave ten medziplyn je riesenim. V momente radenia dvojky (alebo jednotky) pri vyslapnutej spojke pridat trosku plynu. Jednoducha predstava - dve ozubene kolesa, maju do seba zapadnut, ale jedno sa toci a druhe nie, preto to nejde. Pridanim plynu roztocis aj to stojace, cim sa ich rychlosti priblizia a zaradenie je lahsie.
Chce to samozrejme cvik a odhad, kolko plynu, ale da sa to naucit.
Chce to samozrejme cvik a odhad, kolko plynu, ale da sa to naucit.
ex: Matiz, Kalos, Lacetti