To se divim. Zatim me kopaly oktavky, sceniky, fabie, audiny ale nubira zatim nic tak fakt nevim. spiz bych bral ze to zálezi na materialu potahu sedadla a kalhot.ipem píše:Ahoj chlapy.
Mě to měnili 2x v ACHu bez demovtáže asi pul hodiny jedna. A těch ku..ev a p..í co sem si vyslechl!
A taky vás ty auta tak děsně "kopou"? Už sem naprosto přesvědčen o tom že to je hrozně nepovedené vozidlo.
Mějte se hezky.
kvalita světel
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Orlando 1,8
- Reklama
Chvíli to tady čtu, protože mě zajímá či do toho narvat H4 nebo H7-čky (teď tam mám H4), ale asi je to jedno, podle debaty, žárovka jak žárovka jen s tím rozdílem na svítivosti a peněžence. Nebo je si na to třeba dát pozor???
Jinak souhlasím s bobpe1, taky mám HB, a popravdě trochu zlodějský ručičky (úzké a dlouhé ) a taky žárovky (myslím potkavačky) měním tím způsobem - sundat dekl, pružina uvolnit, žárovka ven, nová dovnitř, pružina zaklapnou a nakonec dekl. Jen s 5W si trochu pomáhám zahnutými špicatými kleštěmi, nebo takovou chirurgickou zahnutou pinzetou s aretací, na tu bajonetovou objímku, ale jinak v pohodě.
Jinak souhlasím s bobpe1, taky mám HB, a popravdě trochu zlodějský ručičky (úzké a dlouhé ) a taky žárovky (myslím potkavačky) měním tím způsobem - sundat dekl, pružina uvolnit, žárovka ven, nová dovnitř, pružina zaklapnou a nakonec dekl. Jen s 5W si trochu pomáhám zahnutými špicatými kleštěmi, nebo takovou chirurgickou zahnutou pinzetou s aretací, na tu bajonetovou objímku, ale jinak v pohodě.
Lacetti HB 1,6 16V WTCC, tpastrnek@yahoo.com
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
Ono je rozdíl ,jestli měníš žárovky na N1, N2 nebo Lacíkovi... asi to bude v tom... v Nubě1 97-99 jdou vymenit úplně normálně žárovky H4 i parkovačky i s palčákama místa je všude dost...
Ale s tou svítivostí musím říct, že mají pravdu... já tedy souhlasím, že nám to moc nesvítí (N1)... mám tam ELTY +60 procent a nic moc, lepší než drátem do rohovky ale znám auta, kterým to svítí líp....A také mi to dělá největší světlo tak 10m před autem a hodně do stran ale celkově intenzita nic moc..
Ale s tou svítivostí musím říct, že mají pravdu... já tedy souhlasím, že nám to moc nesvítí (N1)... mám tam ELTY +60 procent a nic moc, lepší než drátem do rohovky ale znám auta, kterým to svítí líp....A také mi to dělá největší světlo tak 10m před autem a hodně do stran ale celkově intenzita nic moc..
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Kdysi sem si rikal jak ciry svetla proste museji svitit o dast jasneji, protoze tam neni nic, co by stinilo, ale spletl sem se. Je pravda, ze kdyz to srovnavam s Fobii, tak jako kdybych ty svetla vubec nemel zapnuty, ale kdyz to zacnu srovnavam se zbytkem , tak to celkem de, ale stejne nic moc. Jo a me to tedy do stran rozhodne moc nesviti, alespon ne jako ostatnim, mam proste mensi vyrez.
Sem rozhodnutej, ze tam proste narvu zarovku, ktera proste bude svitit jak drak. At je homogolovana nebo ne
Sem rozhodnutej, ze tam proste narvu zarovku, ktera proste bude svitit jak drak. At je homogolovana nebo ne
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
tozeto sviti posrate no marne ale sere me takove cerne kolecko na vozovce v tom miste kde to ma svitit nejvice. me se zda ze ten kryt je az moc velky.Tomáš píše:Moc s tím nelaboruj , změní se ohnisková vzdálenost a bude to svítit jen hůř . Já mám klasický žárovky 55/60W Narva COOL BLUE a svítí to dobře, říkám dobře , xenon to není
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Orlando 1,8
světla
....to petrm - zajímavé jdu si sehnat auto - TIP, ono mi to v podstatě nepřekvapuje čirá optika x stará konvenční, rozptyl krycího skla nahrazuje - vytvarování zrcadla světla, asi to bude možné hodnotit - jako modní doplněk - trend, ne vždy jde k lepšímu ( viz. VW ).
K praskání H4 - viděl jsem v létě stále více "jednookých aut" - můj názor: v autech se ve frontách a v 30°C vedrech přehřívají a praskají - nechladí je proud vzduchu - auto stojí, řešení jediné - světla pro denní svícení s příkonem 6 - 12 W, v tomto případě legislativa předběhla současnou techniku - navíc v případě nových Chevroletů Laceti kombi umístění blinkrů ke středu vozu snižuje při rozsvícených světlech kontrast pro zvýraznění směrovek - lehce přehlédnutelné, zvlášť v protislunci.
Petrm na závěr si neodpustím dotaz specielně pro tebe ( viz octan číslo, o tom si snad věděl jako jeden z mála servismanů ) - prohlížel jsem "jak na to" pro nexii vyd. Koop uváděno i na našem servru - je tam v elektrickém schématu výstup pro denní svícení - auto z minulého století je to možné?
měj se fajn a zachovej nám přízeň
K praskání H4 - viděl jsem v létě stále více "jednookých aut" - můj názor: v autech se ve frontách a v 30°C vedrech přehřívají a praskají - nechladí je proud vzduchu - auto stojí, řešení jediné - světla pro denní svícení s příkonem 6 - 12 W, v tomto případě legislativa předběhla současnou techniku - navíc v případě nových Chevroletů Laceti kombi umístění blinkrů ke středu vozu snižuje při rozsvícených světlech kontrast pro zvýraznění směrovek - lehce přehlédnutelné, zvlášť v protislunci.
Petrm na závěr si neodpustím dotaz specielně pro tebe ( viz octan číslo, o tom si snad věděl jako jeden z mála servismanů ) - prohlížel jsem "jak na to" pro nexii vyd. Koop uváděno i na našem servru - je tam v elektrickém schématu výstup pro denní svícení - auto z minulého století je to možné?
měj se fajn a zachovej nám přízeň
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Ještě jednu poznámku ke světlům, Kopul jsem za 200,- nějaký H4 s xenonovým světlem asi za 200,- . Svítili hezky bíle, auta na dálnici krásně uhýbaly, ale večer jsem nic neviděl Pak jsem koupil obyč. 90/100W a myslel jsem jak si posvítím. Dal jsem je tam, a zklamání. Svítí dle mě hůř než moje Tungsramy +60% a mají horší barvu světla (ne tak bílou spíš žlutší).
Silnější žárovky 120/130W bych tam kvůli dle mě slabé kabláži asi radši nedával.
Fakt doporučuji ty Tungstramy +60% stojí sada asi 320,- a svítí to.
Silnější žárovky 120/130W bych tam kvůli dle mě slabé kabláži asi radši nedával.
Fakt doporučuji ty Tungstramy +60% stojí sada asi 320,- a svítí to.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Ono to nesvítí právě proto , že kabeláž je průřezem na výkon 55/60 . Při použití 90 / 100 to dráty nepřenesou a proto to svítí míň . To je jako kyby jsi chtěl použít tenké startovací kabely ( startování druhého auta ) , taky to nenatartuješ , protože nepřenesou tolik proudu .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
světal
....to Richard - mám taky H4 údajně s xenonovým plynem, byly modrý tu modrou barvu jsem odstranil a svítí normálně - kdesi jsem četl, že barva se následně odpařuje a usazuje na zrcadle - odrazných plochách světlometu - a taky jakákoliv filtrace světla snižuje svítivost - to je logické ( příklad foto nasadíš filtr a expozice se prodlouží 1,5 až 3x ).
mějte se fajn
mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Do Nexie jsem koupil Osramy +50%, protože svítila fakt bídně a rozdíl byl markantní. Teď mám Laceti HB, kde jsou H4, které jsem naštěstí ještě nemusel měnit, takže jsou origoš z výroby a svítí to celkem slušně.kitt2002 píše:No ja tam mam naky H4 (xenon) bylo uvedeno na krabici a sviti mi to uz asi rok a pul, ale sviti to zlute.
Jeste ma nekdo nejake zkusenosti se zarovkama, ktere se vam osvedcili???