espero nejede
Moderátor: Blue Lanos
espero nejede
tak mam doma 2.0 automat a hned mam prvy problem
ked sa chcem sviznejsie rozbehnut tak to proste nejede cize ked zozlapnem pedal viac k podlahe auto stoji otacky sa trocha zvysia a hned klesnu a ked pomali slabsie zozlapnem tak to ide myslim ze ani vykon neni taky ako by mal byt
ked sa chcem sviznejsie rozbehnut tak to proste nejede cize ked zozlapnem pedal viac k podlahe auto stoji otacky sa trocha zvysia a hned klesnu a ked pomali slabsie zozlapnem tak to ide myslim ze ani vykon neni taky ako by mal byt
...
- Reklama
Takze ten problem smeruje na prevodovku nebo na motor ?
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
netusim preto sa pytamconpet píše:Takze ten problem smeruje na prevodovku nebo na motor ?
o cudlik nejde proste zoslapnem plyn k podlahe a auto stojippp píše:A skusal si prepnut radenie na sportovejsiu jazdu? Podla manualu by kvoli tomu mal byt na radicke daky cudlik.
a ked idem na to jemne tak sa rozbehne nvm neico som pocital zeby karburator...
...
Re: espero nejede
Vzhledem k tomu,že vlastním asi stejný typ auta,tak se asi mohu k Tvému problému vyjádřit. Jestli jsem to dobře pochopil,tak se Ti otáčky při plném sešlápnutí plynu nezvednou? to by asi s převodovkopu nemělo co dělat. pokud dám páku do polohy "D" a dám plný plyn, tak musím vyrazit, případně můžu stát i na brzdě a otáčky jsou tak vysoké, jak mám sešláplý plynový pedál. Zaměř se na motor (Espero ale nemá karburátor).Noxx píše:tak mam doma 2.0 automat a hned mam prvy problem
ked sa chcem sviznejsie rozbehnut tak to proste nejede cize ked zozlapnem pedal viac k podlahe auto stoji otacky sa trocha zvysia a hned klesnu a ked pomali slabsie zozlapnem tak to ide myslim ze ani vykon neni taky ako by mal byt
Tlačítko na páce na sportovní jízdu má tu funkci, že převodovka řadí jednotlivé stupně při vyšších otáčkách o cca 1 500.
Pokud budeš mít ještě nšjaký dotaz, tak se ozvi. Pokud budu vědět, tak se rád podělím o své poznatky a zkušenosti.
Daewoo Espero 2,0 CD automatic, 77kW.Modrá metalíza,klima,komplet v elektrice,palubní počítač Made in USSR.
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
ja sem myslel ze to tlacitko na pace je winter, nebo se mylim????
co takle lamela
co takle lamela
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..TO to..
..tam je taka "volnobezka".. (nazvyme to disk ci hrnec, ci bubon)
ze... ' Torque converter ' tomu po anglicky nadavajuu..
...
teda je to zariadenie co ti prenasa tocivy moment z kluky, na hriadel v prevodovke..
...
je to ovladane tlakom oleja v prevodovke..
(teda to si myslim, nikdaa som sa do rozoberania automatu nepuustal)..
..teda z toho mi vypliva, ze ak je uz "zly ojel" v automatickej prevodovke...
tak nemusi vytvarat dostatocny tlak pre tu "volnobezku"..
..a pri "vacsom zabere" proste "volnobezka povoli"...a auto sa nehne..
..
to ze potom padnu otacky, uz osetrii elektronika..
..teda ECU a TCU..(ktore su prepojene..)
..
(pretoze konstruktery elektroniky mysleli aj na "hluchych a blbych soferov",
a na to ze aby sa im v pripade "takej poruchu ako mash ty", nepodarilo "pretocit motor")
..cize vyskozita oleja pri mensom zabere staci na "premenu sily vo volnobezke"..a na prenos otacok na hriadel..
..ale pri vacsom ci prudsom zabere to uz nestaci... (a olej zacne "pretekat" nejakym pretlakovym ventilom ...asi...)
..taktiez je mozno maalo oleja v prevodovke..
...ale..
..
TOTOK SECKO SU LEN MOJE HYPOTEEZY..
..takze.. ... ... ..
..tam je taka "volnobezka".. (nazvyme to disk ci hrnec, ci bubon)
ze... ' Torque converter ' tomu po anglicky nadavajuu..
...
teda je to zariadenie co ti prenasa tocivy moment z kluky, na hriadel v prevodovke..
...
je to ovladane tlakom oleja v prevodovke..
(teda to si myslim, nikdaa som sa do rozoberania automatu nepuustal)..
..teda z toho mi vypliva, ze ak je uz "zly ojel" v automatickej prevodovke...
tak nemusi vytvarat dostatocny tlak pre tu "volnobezku"..
..a pri "vacsom zabere" proste "volnobezka povoli"...a auto sa nehne..
..
to ze potom padnu otacky, uz osetrii elektronika..
..teda ECU a TCU..(ktore su prepojene..)
..
(pretoze konstruktery elektroniky mysleli aj na "hluchych a blbych soferov",
a na to ze aby sa im v pripade "takej poruchu ako mash ty", nepodarilo "pretocit motor")
..cize vyskozita oleja pri mensom zabere staci na "premenu sily vo volnobezke"..a na prenos otacok na hriadel..
..ale pri vacsom ci prudsom zabere to uz nestaci... (a olej zacne "pretekat" nejakym pretlakovym ventilom ...asi...)
..taktiez je mozno maalo oleja v prevodovke..
...ale..
..
TOTOK SECKO SU LEN MOJE HYPOTEEZY..
..takze.. ... ... ..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov