A proto jsi ho pečlivě ucpal větrníčkem. To nebylo to úplně nejlepší jak kompenzace dosíci...Leit píše:Nechcel som ním zdvihnúť výkon o 50%, ale iba kompenzovať straty v sacom trakte...
Hovoříš o součtu průřezů jednotlivých větví sacích svodů versus pružezu škrtící klapky? Kolik válců ti saje v jeden okamžik společně?Leit píše:...Jeho prietočné prierezy sú omnoho večšie, ako originálny otvor vo vzduchovej komore.
Aha, a ty jsi ho ladil? Jaké máš např. svody? 4-1, 4-2-1? Jaký je průřez a délka větví? Jaký je průřez potrubí za svodama. Jaký jsi použil katalyzátor, jaké tlumče? A teď to hlavní - kolik hodin na brzdě tvůj motor odvrčel než jsi ten výfuk naladil?Leit píše:Keď píšem o ladenom výfuku, tak píšem o ladenom výfuku navrhnutom podľa určitých zásad a nie o nejakej výfukovej koncovke.
ŘJ je jednoduchý počítač, který z několika základních údajů vyplivne několik málo výstupů. Dva jsou zásadní - délka vstřiku a příp. předstih zápalu. Jak to pracuje je na delší povídání. Doporučuji samostudium. Krásně je to popsáno např. na webu megasquirtu ( http://megamanual.com/ ).Leit píše:Potreboval by som poradiť, resp. urobiť rozbor činnosti riadiacej jednotky pri roznych podmienkach v sacom a výfukovom potrubí motora.