KUPA ESPERA - NA CO SI DAT POZOR
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
nuz, pozical som si to Espero ktore som mal vyhliadnute od kamosa, nakolko som ho nemohol otestovat ja, pojazdil na nom otec, pozrel mu ho mechanik, ktory sa o to auto staral doteraz, plus dalsi, uplne nezavisly.
jazda bola subjektivne celkom dobra, dobry tah, u mechanikov sa zistili tieto zavady
- hrkanie volantu, najma pri brzdeni - treba vymenit predne brzdove kotuce (asi 2000+ROBOTA)
- zvlastny tenky zvuk pri volnobehu - vymena prasknutej hadicky bezvyznamna suma, prasknute potrubie - nie je potrebne vymienat len zvuk zostane (cena by bola 12000)
- motor inak OK
- auto nema kryt naspodku motora
- treba opravit vyfuk - spojovaciu cast medzi 2 castami (asi 600+ROBOTA)
- spodok treba vystriekat, vycistit, vybrusit, natriet (asi 3000 aj s robotou)
- zimne gumy su v poriadku, treba kupit letne (asi 1300 za kus)
- olej menit az na jar resp. po 15 tis km (1500 aj s robotou)
- DVERE - 3 zo 4 dveri od spodku riadna hrdza, BUD TO NECHAT TAK, alebo VYMENIT (cena asi 5000 za kus + robota - kupit nove surove dvere + uprava)
cena auta je teraz 50 tis, auto ma najazdene 120 tis km
bez dveri a letnych gum dodatocne vydavky asi 10 tis, plus zakonna a havarijna poistka (5+5 tis)
letne gumy asi 6 tis
dvere 15 tis + robota na 3 dvere
Kamos to chce predat cim skor, do bazaru, ak ja nekupim, mozno uz tento tyzden.
mam dilemu, nechcem sa ulakomit len za to ze to chce cim skor predat...
jazda bola subjektivne celkom dobra, dobry tah, u mechanikov sa zistili tieto zavady
- hrkanie volantu, najma pri brzdeni - treba vymenit predne brzdove kotuce (asi 2000+ROBOTA)
- zvlastny tenky zvuk pri volnobehu - vymena prasknutej hadicky bezvyznamna suma, prasknute potrubie - nie je potrebne vymienat len zvuk zostane (cena by bola 12000)
- motor inak OK
- auto nema kryt naspodku motora
- treba opravit vyfuk - spojovaciu cast medzi 2 castami (asi 600+ROBOTA)
- spodok treba vystriekat, vycistit, vybrusit, natriet (asi 3000 aj s robotou)
- zimne gumy su v poriadku, treba kupit letne (asi 1300 za kus)
- olej menit az na jar resp. po 15 tis km (1500 aj s robotou)
- DVERE - 3 zo 4 dveri od spodku riadna hrdza, BUD TO NECHAT TAK, alebo VYMENIT (cena asi 5000 za kus + robota - kupit nove surove dvere + uprava)
cena auta je teraz 50 tis, auto ma najazdene 120 tis km
bez dveri a letnych gum dodatocne vydavky asi 10 tis, plus zakonna a havarijna poistka (5+5 tis)
letne gumy asi 6 tis
dvere 15 tis + robota na 3 dvere
Kamos to chce predat cim skor, do bazaru, ak ja nekupim, mozno uz tento tyzden.
mam dilemu, nechcem sa ulakomit len za to ze to chce cim skor predat...
PREHLIADKA MECHANIKOM A OTESTOVANIE
nuz, pozical som si to Espero ktore som mal vyhliadnute od kamosa, nakolko som ho nemohol otestovat ja, pojazdil na nom otec, pozrel mu ho mechanik, ktory sa o to auto staral doteraz, plus dalsi, uplne nezavisly.ppp píše:Z toho popisu mi trochu behaju zimomriavky po chrbte, pretoze tu citam popis klasickej mrdky (90% u nas predavanych ojazdenin do ktorych liali len olej a vodu do ostrekovacov aj to az ked ich svedomie prinutilo).
Kedze to jazdilo na zimnych lebo niekomu bolo luto kupovat letne tak je jasne ze mu bolo luto davat peniaze na ostatne veci.
Ak nieco cvaka tak to mozu byt aj vstreky nielen zdvihatka ventilov. Ak to cvaka niekde spod veka ventilov (normalne treba ist uchom tesne ponad veko ventilov) tak su to zdvihatka ak je to vyssie az u sacieho potrubia tak su to vstreky. Ale podla tych pneu odhadujem zanedbavanu vymenu oleja -> zasvineny motor karbonom => klepajuce zdvihatka.
Ak sa na tom menili brzdy a rucnu neodporucaju zatahovat tak si o tom myslim svoje. A o tmeleni si tiez myslim svoje. Ak bolo nieco tmelene tak to uz bolo fest hlboke. Napr. lemy zadnych blatnikov su dvojite a ak museli byt tmelene tak uz je asi cast vrchneho plechu fuc.
Osobne by som do toho nesiel. Ale mat tak garaz a cas tak by sa to dalo dat dokopy svojpomocne. Ak si na to netrufas, tak si bud isty ze v servise to dokopy nedaju. Maximalne si daju zaplatit za robotu a drahe materialy. Aspon kukni spodok, prahy, brzdove rurky nakoko je to hrdzave. Ale ak to tmelili tak to bude asi pod cerstvym asfaltom takze nic neuvidis.
Ale mozno sa mylim a je to slusne auto. Ale podla popisu, neviem, neviem. Ved si na tom pojazdi. Ak je to kamos, tak by ho mohol na tyzden pozicat a to je to najlepsie spoznat v akom je stave.
Dolezite je pojazdit po meste aby si videl ako sa chova pri castom brzdeni, radeni zatacani. A potom na dialnici najma pri 120km/h ci tomu neklepe volant a netrasie sa cele. Zvysok uz len obhliadka. Ja som pod mojim esperom bol ale bohuzial som si neobzrel dobre motor a nebol som s nim na dialnici (pri roznave ziadna nie je), inac by som ho asi nekupil. Ale to je asi tak, clovek sa najlepsie uci vlastnymi chybami.
jazda bola subjektivne celkom dobra, dobry tah, u mechanikov sa zistili tieto zavady
- hrkanie volantu, najma pri brzdeni - treba vymenit predne brzdove kotuce (asi 2000+ROBOTA)
- zvlastny tenky zvuk pri volnobehu - vymena prasknutej hadicky bezvyznamna suma, prasknute potrubie - nie je potrebne vymienat len zvuk zostane (cena by bola 12000)
- motor inak OK
- auto nema kryt naspodku motora
- treba opravit vyfuk - spojovaciu cast medzi 2 castami (asi 600+ROBOTA)
- spodok treba vystriekat, vycistit, vybrusit, natriet (asi 3000 aj s robotou)
- zimne gumy su v poriadku, treba kupit letne (asi 1300 za kus)
- olej menit az na jar resp. po 15 tis km (1500 aj s robotou)
- DVERE - 3 zo 4 dveri od spodku riadna hrdza, BUD TO NECHAT TAK, alebo VYMENIT (cena asi 5000 za kus + robota - kupit nove surove dvere + uprava)
cena auta je teraz 50 tis, auto ma najazdene 120 tis km
bez dveri a letnych gum dodatocne vydavky asi 10 tis, plus zakonna a havarijna poistka (5+5 tis)
letne gumy asi 6 tis
dvere 15 tis + robota na 3 dvere
Kamos to chce predat cim skor, do bazaru, ak ja nekupim, mozno uz tento tyzden.
mam dilemu, nechcem sa ulakomit len za to ze to chce cim skor predat...
Tady : http://www.elektrony.cz/?&volba=FindPne ... x=&znacka=ppp píše:Rad by som vedel kde sa daju zohnat nove letne 185/65r14 za 1300.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
1)brzdové kotúče za 2000,-Sk budú pekné mrdky, normalne stoaj cca +- 4 000,-Sk, ide aj o tovj životmagalanes píše:nuz, pozical som si to Espero ktore som mal vyhliadnute od kamosa, nakolko som ho nemohol otestovat ja, pojazdil na nom otec, pozrel mu ho mechanik, ktory sa o to auto staral doteraz, plus dalsi, uplne nezavisly.
jazda bola subjektivne celkom dobra, dobry tah, u mechanikov sa zistili tieto zavady
- hrkanie volantu, najma pri brzdeni - treba vymenit predne brzdove kotuce (asi 2000+ROBOTA)
- zvlastny tenky zvuk pri volnobehu - vymena prasknutej hadicky bezvyznamna suma, prasknute potrubie - nie je potrebne vymienat len zvuk zostane (cena by bola 12000)
- motor inak OK
- auto nema kryt naspodku motora
- treba opravit vyfuk - spojovaciu cast medzi 2 castami (asi 600+ROBOTA)
- spodok treba vystriekat, vycistit, vybrusit, natriet (asi 3000 aj s robotou)
- zimne gumy su v poriadku, treba kupit letne (asi 1300 za kus)
- olej menit az na jar resp. po 15 tis km (1500 aj s robotou)
- DVERE - 3 zo 4 dveri od spodku riadna hrdza, BUD TO NECHAT TAK, alebo VYMENIT (cena asi 5000 za kus + robota - kupit nove surove dvere + uprava)
cena auta je teraz 50 tis, auto ma najazdene 120 tis km
bez dveri a letnych gum dodatocne vydavky asi 10 tis, plus zakonna a havarijna poistka (5+5 tis)
letne gumy asi 6 tis
dvere 15 tis + robota na 3 dvere
Kamos to chce predat cim skor, do bazaru, ak ja nekupim, mozno uz tento tyzden.
mam dilemu, nechcem sa ulakomit len za to ze to chce cim skor predat...
2)olej sa nemení po 15 000km ale po 10 000km, normalnejší ako ja aj po menej
3)ak zoženieš zakonnu poistku za 5 000sk/rok tak máš výbornú cenu!
a neverím už vôbec,že zoženieš havarijnu za 5 000sk/rok na takto stare auto!
oleee!
To je 1400 .conpet píše:Tady : http://www.elektrony.cz/?&volba=FindPne ... x=&znacka=ppp píše:Rad by som vedel kde sa daju zohnat nove letne 185/65r14 za 1300.
stefan -> ta zakonna co uvadzas tak mozno so vsetkymi zlavami a bonusmi. Mne ju vyratali na 7litrov. Nizsie uz ist nechceli. Takze som ostal v kooperative, kde sice platim o liter viac ale zase mam o liter nizsiu havarijku nez mi nukali v uniqe.