Prave GTX3 velmi kvalitny olej nebol. GTX ano ale GTX3 nie. ACEA len A2. V porovnani s mogulom super kvalitny mozno je ale medzi modernymi 15w40 ktore maju ACEA A3 je to slabota. Ale to servisom nerobi ziadne problemy predavat ho za 3 stovky za liter .mustang píše:Na polosyntetiku som prechadzal pri cca 130 tis. km, teraz mam naj. takmer 185 tis. km bez najmensieho problemu. Rozdiel hlavne pri zimnych startoch je naozaj obrovsky, jednoznacne to ma zmysel.
V kazdom pripade by som to ale urcite nerobil, ak by som nevedel ze od nova tam bol liaty a pravidelne meneny pomerne kvalitny mineral. olej (v mojom pripade Castrol GTX3)...
Prechod z Mineral. oleja na polosyntetiku pri 130tis.
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
Dle meho nazoru, najlepšie, čo môžeš pre svoj motor (nad 100 000 )spraviť, je dat proplach a opet nalit kvalitni 10W/40-mimochodem u vylitaneho motoru ten proplach rozpusti i tzv."pozitivni usady" ktere do jiste miry zmensuji vuli...csali píše:palikx má pravdu Daj tam najprv 10W40 s prepláchnutím a poa 10 000Kmpalikx píše:nehledal bych ho .to jen obrazne.proste v klidu proplach a 10w 40.tim se nic nezkazi.neni tak agresivni jako 5/40 a s proplachem je to v klidu.
možeš prejsť na syntetiku 5w 40 tiež s prepláchnutím, a to je najlepšie, čo môžeš pre svoj motor spraviť.