Nexia^2 project
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem z USA zpět a nezahálím Opět drobná aktualizace na http://www.nexia.emuni.cz - je na co se těšit
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Díky Pavle, nehodlám trhat motor, ale rád bych se na jaře dobře umístil na sprintechpalikx píše:Tak te tu zase vitam a koukam ze ty se chystas ten motor nakonec preci jen roztrhnout.no preji hodne stesti a pevnou klikovku.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
jasne ja vim ze ho nechces znicit ale ja osobne bych se to tam bal dat.je pravda ze je to na ten motor vyrobene a urcite to vykon a kroutak o kus zvedne ale zaroven je to vetsi namahani motoru.proto preji at to vsecko vydrzi a neco poradneho vyhraj.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
A je to doma (tedy skutečně zatím doma, do auta se to bude montovat během tohoto týdne)... !!!!!
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Ivane to vypada hodne dobre !!!!
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Pěkné Ivane! Jsou ty větve opravdu tak relativně tenké jak vypadají? Podle teorie N/A motorů by to mělo pomoci točáku v nízkých otáčkých. Asi to má Lexmaul odladěné, jen mě trošku zaráží, že ty větve jsou stejně dlouhé a směrná komora malá. Teoreticky(!) by měla být vzdálenost klapka - hlava pro každý válec stejná. Řeší se to buď velkou sběrnou komoru, která podtlaky ve větvích vyrovná, nebo tak, že větve blíž klapce jsou delší. Nicméně opakuji, to je torie, praxe je u N/A motoru nevyzpytatelná a věci jako sání a výfuk se nedají spočítat.
Ad. tuneři Hond - Nevím, kolik to teď váží Ivanovi, ale tuneři Hond v jeho kategorii začínají obvyklne na 190HP@1130Kg, 200HP@1200Kg nebo 240HP@1300kg
Ad. tuneři Hond - Nevím, kolik to teď váží Ivanovi, ale tuneři Hond v jeho kategorii začínají obvyklne na 190HP@1130Kg, 200HP@1200Kg nebo 240HP@1300kg
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Ondro, ty větve nejsou tak tenké jak vypadají, je to poctivý kus kovu
S tou teorií máš pravdu, nicméně já to nějak neřeším, protože je to od Lexmaulu a komu jinému bych měl ohledně Opelů věřit?
Hondy s dám k snídani, ještě letos bych měl mít 200HP@1100 kg. Ale nepředbíhejme....
S tou teorií máš pravdu, nicméně já to nějak neřeším, protože je to od Lexmaulu a komu jinému bych měl ohledně Opelů věřit?
Hondy s dám k snídani, ještě letos bych měl mít 200HP@1100 kg. Ale nepředbíhejme....
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, jak jsem psal, plnění N/A je více alchymie než aplikace teoretických pouček.Ivan píše:Ahoj Ondro, ty větve nejsou tak tenké jak vypadají, je to poctivý kus kovu
S tou teorií máš pravdu, nicméně já to nějak neřeším, protože je to od Lexmaulu a komu jinému bych měl ohledně Opelů věřit?
Držím palce, ačkoli tak činím proti vlastním řadám. Ale mi je to s 110HP@1200kg výletním vozem stejně jedno.Ivan píše:Hondy s dám k snídani, ještě letos bych měl mít 200HP@1100 kg. Ale nepředbíhejme....
Btw. jedeš Renocar? Jedu se projet na okruh a pro zajímavost změřit sprint. Ovšem pokud nebude pršet...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ondro, jen pro zajímavost graf z brzdy od Lexmaula:
Ta tečkovaná je motor v sérii, červená je s RAM-Induction a fialová je kombinace RAM se svodama od Lexmaul...
Ta tečkovaná je motor v sérii, červená je s RAM-Induction a fialová je kombinace RAM se svodama od Lexmaul...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project