KUPA ESPERA - NA CO SI DAT POZOR
Moderátor: Blue Lanos
KUPA ESPERA - NA CO SI DAT POZOR
Prosim poradte mi, na co si mam DAT POZOR PRI KUPE Espera - mam moznost kupit ho od kamosa. Chcem si ho dat pozriet este servisakovi.
Ak tu uz take temy boli (zrejme ano), tak mi pls hodte aspon linky, aby som nahodou daco neprehliadol.... moc DIKY.
Espero - r.v. 1997, 1,5 DOHC, 120 tis km, 55 tis Sk, sem tam hrdza (negarazovane, nevoskovane)
Ak tu uz take temy boli (zrejme ano), tak mi pls hodte aspon linky, aby som nahodou daco neprehliadol.... moc DIKY.
Espero - r.v. 1997, 1,5 DOHC, 120 tis km, 55 tis Sk, sem tam hrdza (negarazovane, nevoskovane)
- Reklama
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
kupa
na tvojom mieste za tu cenu?? no asi pozri ine ale nič v zlom ale tie parametre čo maš dole,
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
Ta cena je urcite dobra, mozno az prilôis nizka, no zalezi v akom stave je cele auto. Ja som to moje kupil za 100 tis v januari a som s nim uplne spokojny. Ak je pravidelne servisovane, nebolo silno burane a pri jazde to nerobi ziadne abnormalne veci je to O.K, taktiez zalezi aj od vybavy co ti k tomu ten majitel da. Ved espera sa stale cenovo hybu od 80-110 tisic! Staci pozriet inzeraty a porovnat.
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Cena je dobrá.
Pozor si daj na hrdzu, nech nie sú poprehrdzavané nosné časti karosérie.
Neexistuje snaď espero bez hrdze, existujú len Espera na ktorých
si hrdzu majiteliaešte nevšimli.
Ostatné veci ako motor, riadenie, brzdy, tlmiče. čelné sklo,
výfuk, gumy. elektrika, interiér atď.
Na každom aute hocijakej značky je niečo pokazenéa elbo nepracuje ako
má. Ale všetko sa dá opraviť. Základ je aby to nesyalo ako polovica celého auta.
Pozor si daj na hrdzu, nech nie sú poprehrdzavané nosné časti karosérie.
Neexistuje snaď espero bez hrdze, existujú len Espera na ktorých
si hrdzu majiteliaešte nevšimli.
Ostatné veci ako motor, riadenie, brzdy, tlmiče. čelné sklo,
výfuk, gumy. elektrika, interiér atď.
Na každom aute hocijakej značky je niečo pokazenéa elbo nepracuje ako
má. Ale všetko sa dá opraviť. Základ je aby to nesyalo ako polovica celého auta.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Ešte si daj pozor na zadne struny, ak su polamane,tak pruser.....
A neviem ci sa tu niekto stretol s tym, ze na Espere sa objavuje este jedna chyba. Na prednom tlmici je ulozena struna v takej miske, tie misky radi prehrdzaveju a potom sa to odlomi z tlmicu a ostane to visiet len na tej tyci riadenia kolies. A oprava je dost draha.... cca 5 tis.
A neviem ci sa tu niekto stretol s tym, ze na Espere sa objavuje este jedna chyba. Na prednom tlmici je ulozena struna v takej miske, tie misky radi prehrdzaveju a potom sa to odlomi z tlmicu a ostane to visiet len na tej tyci riadenia kolies. A oprava je dost draha.... cca 5 tis.
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
cena je dobra, ja som predal svoju babiku pred 2mes. za 80tis...
na tu koroziu sa treba pozriet blizsie - ak je povrchova tak sa da, ale ak su derave plechy bude to horsie... pozeraj napr. zospodu dveri zvnutra, je tam taka gumova lista a pod nou... ostatne asi to co ti uz ostatni popisali, este by som nechal zahriat motor a pocuvat ventily, ak je dost oleja nemali by byt pocut - ak ich je pocut moze byt nieco s hydraulickymi zdvihatkami - a to uz moze byt problem...
na tu koroziu sa treba pozriet blizsie - ak je povrchova tak sa da, ale ak su derave plechy bude to horsie... pozeraj napr. zospodu dveri zvnutra, je tam taka gumova lista a pod nou... ostatne asi to co ti uz ostatni popisali, este by som nechal zahriat motor a pocuvat ventily, ak je dost oleja nemali by byt pocut - ak ich je pocut moze byt nieco s hydraulickymi zdvihatkami - a to uz moze byt problem...
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
dakujem pani a doplnam dalsie fakty
To auto malo menene brzdy v maji t.r., STK tiez v maji, mechanik co sa o to auto stara uz viac rokov, povedal (ma ho v databaze v PC) ze treba len vymenit olej, ze ho pozna a nepotrebuje ho ani pozerat (auto bolo na jar u neho, ked ho majitel chcel predat uz vtedy), ze sa vie na 90% zan zarucit.
K autu nie su letne gumy (boli zdrate), dlhsi cas uz jazdi na zimnych, trochu to na nich vidiet. KOlko stoja letne gumy?
Pri volnobeznych otackach som si vsimol taky zvlastny tensi rytmicky zvuk z motora (klinovy remen? lozisko?)
Su tam drobne zavady ako ze nefunguje klakson.
Kolko litrov oleja ide do motora? resp. kolko vyjde na espero taka zimna udrzba?
hrdza na karoserii bola zatmelena, boli to len flaky, obrusene boli aj prahy pod dverami.
auto casto stalo aj par tyzdnov len tak, v zime sa na nom zasekla rucna brzda, neslo odbrzdit, muselo sa dat do servisu, nedoporucuje sa zatahovat rucna brzda (ale pre pohynanie v kopci - som zaciatocnik - je potrebna)
To auto malo menene brzdy v maji t.r., STK tiez v maji, mechanik co sa o to auto stara uz viac rokov, povedal (ma ho v databaze v PC) ze treba len vymenit olej, ze ho pozna a nepotrebuje ho ani pozerat (auto bolo na jar u neho, ked ho majitel chcel predat uz vtedy), ze sa vie na 90% zan zarucit.
K autu nie su letne gumy (boli zdrate), dlhsi cas uz jazdi na zimnych, trochu to na nich vidiet. KOlko stoja letne gumy?
Pri volnobeznych otackach som si vsimol taky zvlastny tensi rytmicky zvuk z motora (klinovy remen? lozisko?)
Su tam drobne zavady ako ze nefunguje klakson.
Kolko litrov oleja ide do motora? resp. kolko vyjde na espero taka zimna udrzba?
hrdza na karoserii bola zatmelena, boli to len flaky, obrusene boli aj prahy pod dverami.
auto casto stalo aj par tyzdnov len tak, v zime sa na nom zasekla rucna brzda, neslo odbrzdit, muselo sa dat do servisu, nedoporucuje sa zatahovat rucna brzda (ale pre pohynanie v kopci - som zaciatocnik - je potrebna)
Z toho popisu mi trochu behaju zimomriavky po chrbte, pretoze tu citam popis klasickej mrdky (90% u nas predavanych ojazdenin do ktorych liali len olej a vodu do ostrekovacov aj to az ked ich svedomie prinutilo).
Kedze to jazdilo na zimnych lebo niekomu bolo luto kupovat letne tak je jasne ze mu bolo luto davat peniaze na ostatne veci.
Ak nieco cvaka tak to mozu byt aj vstreky nielen zdvihatka ventilov. Ak to cvaka niekde spod veka ventilov (normalne treba ist uchom tesne ponad veko ventilov) tak su to zdvihatka ak je to vyssie az u sacieho potrubia tak su to vstreky. Ale podla tych pneu odhadujem zanedbavanu vymenu oleja -> zasvineny motor karbonom => klepajuce zdvihatka.
Ak sa na tom menili brzdy a rucnu neodporucaju zatahovat tak si o tom myslim svoje. A o tmeleni si tiez myslim svoje. Ak bolo nieco tmelene tak to uz bolo fest hlboke. Napr. lemy zadnych blatnikov su dvojite a ak museli byt tmelene tak uz je asi cast vrchneho plechu fuc.
Osobne by som do toho nesiel. Ale mat tak garaz a cas tak by sa to dalo dat dokopy svojpomocne. Ak si na to netrufas, tak si bud isty ze v servise to dokopy nedaju. Maximalne si daju zaplatit za robotu a drahe materialy. Aspon kukni spodok, prahy, brzdove rurky nakoko je to hrdzave. Ale ak to tmelili tak to bude asi pod cerstvym asfaltom takze nic neuvidis.
Ale mozno sa mylim a je to slusne auto. Ale podla popisu, neviem, neviem. Ved si na tom pojazdi. Ak je to kamos, tak by ho mohol na tyzden pozicat a to je to najlepsie spoznat v akom je stave.
Dolezite je pojazdit po meste aby si videl ako sa chova pri castom brzdeni, radeni zatacani. A potom na dialnici najma pri 120km/h ci tomu neklepe volant a netrasie sa cele. Zvysok uz len obhliadka. Ja som pod mojim esperom bol ale bohuzial som si neobzrel dobre motor a nebol som s nim na dialnici (pri roznave ziadna nie je), inac by som ho asi nekupil. Ale to je asi tak, clovek sa najlepsie uci vlastnymi chybami.
Kedze to jazdilo na zimnych lebo niekomu bolo luto kupovat letne tak je jasne ze mu bolo luto davat peniaze na ostatne veci.
Ak nieco cvaka tak to mozu byt aj vstreky nielen zdvihatka ventilov. Ak to cvaka niekde spod veka ventilov (normalne treba ist uchom tesne ponad veko ventilov) tak su to zdvihatka ak je to vyssie az u sacieho potrubia tak su to vstreky. Ale podla tych pneu odhadujem zanedbavanu vymenu oleja -> zasvineny motor karbonom => klepajuce zdvihatka.
Ak sa na tom menili brzdy a rucnu neodporucaju zatahovat tak si o tom myslim svoje. A o tmeleni si tiez myslim svoje. Ak bolo nieco tmelene tak to uz bolo fest hlboke. Napr. lemy zadnych blatnikov su dvojite a ak museli byt tmelene tak uz je asi cast vrchneho plechu fuc.
Osobne by som do toho nesiel. Ale mat tak garaz a cas tak by sa to dalo dat dokopy svojpomocne. Ak si na to netrufas, tak si bud isty ze v servise to dokopy nedaju. Maximalne si daju zaplatit za robotu a drahe materialy. Aspon kukni spodok, prahy, brzdove rurky nakoko je to hrdzave. Ale ak to tmelili tak to bude asi pod cerstvym asfaltom takze nic neuvidis.
Ale mozno sa mylim a je to slusne auto. Ale podla popisu, neviem, neviem. Ved si na tom pojazdi. Ak je to kamos, tak by ho mohol na tyzden pozicat a to je to najlepsie spoznat v akom je stave.
Dolezite je pojazdit po meste aby si videl ako sa chova pri castom brzdeni, radeni zatacani. A potom na dialnici najma pri 120km/h ci tomu neklepe volant a netrasie sa cele. Zvysok uz len obhliadka. Ja som pod mojim esperom bol ale bohuzial som si neobzrel dobre motor a nebol som s nim na dialnici (pri roznave ziadna nie je), inac by som ho asi nekupil. Ale to je asi tak, clovek sa najlepsie uci vlastnymi chybami.
Z toho popisu mi trochu behaju zimomriavky po chrbte, pretoze tu citam popis klasickej mrdky (90% u nas predavanych ojazdenin do ktorych liali len olej a vodu do ostrekovacov aj to az ked ich svedomie prinutilo).
Kedze to jazdilo na zimnych lebo niekomu bolo luto kupovat letne tak je jasne ze mu bolo luto davat peniaze na ostatne veci.
Ak nieco cvaka tak to mozu byt aj vstreky nielen zdvihatka ventilov. Ak to cvaka niekde spod veka ventilov (normalne treba ist uchom tesne ponad veko ventilov) tak su to zdvihatka ak je to vyssie az u sacieho potrubia tak su to vstreky. Ale podla tych pneu odhadujem zanedbavanu vymenu oleja -> zasvineny motor karbonom => klepajuce zdvihatka.
Ak sa na tom menili brzdy a rucnu neodporucaju zatahovat tak si o tom myslim svoje. A o tmeleni si tiez myslim svoje. Ak bolo nieco tmelene tak to uz bolo fest hlboke. Napr. lemy zadnych blatnikov su dvojite a ak museli byt tmelene tak uz je asi cast vrchneho plechu fuc.
Osobne by som do toho nesiel. Ale mat tak garaz a cas tak by sa to dalo dat dokopy svojpomocne. Ak si na to netrufas, tak si bud isty ze v servise to dokopy nedaju. Maximalne si daju zaplatit za robotu a drahe materialy. Aspon kukni spodok, prahy, brzdove rurky nakoko je to hrdzave. Ale ak to tmelili tak to bude asi pod cerstvym asfaltom takze nic neuvidis.
Ale mozno sa mylim a je to slusne auto. Ale podla popisu, neviem, neviem. Ved si na tom pojazdi. Ak je to kamos, tak by ho mohol na tyzden pozicat a to je to najlepsie spoznat v akom je stave.
Dolezite je pojazdit po meste aby si videl ako sa chova pri castom brzdeni, radeni zatacani. A potom na dialnici najma pri 120km/h ci tomu neklepe volant a netrasie sa cele. Zvysok uz len obhliadka. Ja som pod mojim esperom bol ale bohuzial som si neobzrel dobre motor a nebol som s nim na dialnici (pri roznave ziadna nie je), inac by som ho asi nekupil. Ale to je asi tak, clovek sa najlepsie uci vlastnymi chybami.
Kedze to jazdilo na zimnych lebo niekomu bolo luto kupovat letne tak je jasne ze mu bolo luto davat peniaze na ostatne veci.
Ak nieco cvaka tak to mozu byt aj vstreky nielen zdvihatka ventilov. Ak to cvaka niekde spod veka ventilov (normalne treba ist uchom tesne ponad veko ventilov) tak su to zdvihatka ak je to vyssie az u sacieho potrubia tak su to vstreky. Ale podla tych pneu odhadujem zanedbavanu vymenu oleja -> zasvineny motor karbonom => klepajuce zdvihatka.
Ak sa na tom menili brzdy a rucnu neodporucaju zatahovat tak si o tom myslim svoje. A o tmeleni si tiez myslim svoje. Ak bolo nieco tmelene tak to uz bolo fest hlboke. Napr. lemy zadnych blatnikov su dvojite a ak museli byt tmelene tak uz je asi cast vrchneho plechu fuc.
Osobne by som do toho nesiel. Ale mat tak garaz a cas tak by sa to dalo dat dokopy svojpomocne. Ak si na to netrufas, tak si bud isty ze v servise to dokopy nedaju. Maximalne si daju zaplatit za robotu a drahe materialy. Aspon kukni spodok, prahy, brzdove rurky nakoko je to hrdzave. Ale ak to tmelili tak to bude asi pod cerstvym asfaltom takze nic neuvidis.
Ale mozno sa mylim a je to slusne auto. Ale podla popisu, neviem, neviem. Ved si na tom pojazdi. Ak je to kamos, tak by ho mohol na tyzden pozicat a to je to najlepsie spoznat v akom je stave.
Dolezite je pojazdit po meste aby si videl ako sa chova pri castom brzdeni, radeni zatacani. A potom na dialnici najma pri 120km/h ci tomu neklepe volant a netrasie sa cele. Zvysok uz len obhliadka. Ja som pod mojim esperom bol ale bohuzial som si neobzrel dobre motor a nebol som s nim na dialnici (pri roznave ziadna nie je), inac by som ho asi nekupil. Ale to je asi tak, clovek sa najlepsie uci vlastnymi chybami.
Z toho popisu mi trochu behaju zimomriavky po chrbte, pretoze tu citam popis klasickej mrdky (90% u nas predavanych ojazdenin do ktorych liali len olej a vodu do ostrekovacov aj to az ked ich svedomie prinutilo).
Kedze to jazdilo na zimnych lebo niekomu bolo luto kupovat letne tak je jasne ze mu bolo luto davat peniaze na ostatne veci.
Ak nieco cvaka tak to mozu byt aj vstreky nielen zdvihatka ventilov. Ak to cvaka niekde spod veka ventilov (normalne treba ist uchom tesne ponad veko ventilov) tak su to zdvihatka ak je to vyssie az u sacieho potrubia tak su to vstreky. Ale podla tych pneu odhadujem zanedbavanu vymenu oleja -> zasvineny motor karbonom => klepajuce zdvihatka.
Ak sa na tom menili brzdy a rucnu neodporucaju zatahovat tak si o tom myslim svoje. A o tmeleni si tiez myslim svoje. Ak bolo nieco tmelene tak to uz bolo fest hlboke. Napr. lemy zadnych blatnikov su dvojite a ak museli byt tmelene tak uz je asi cast vrchneho plechu fuc.
Osobne by som do toho nesiel. Ale mat tak garaz a cas tak by sa to dalo dat dokopy svojpomocne. Ak si na to netrufas, tak si bud isty ze v servise to dokopy nedaju. Maximalne si daju zaplatit za robotu a drahe materialy. Aspon kukni spodok, prahy, brzdove rurky nakoko je to hrdzave. Ale ak to tmelili tak to bude asi pod cerstvym asfaltom takze nic neuvidis.
Ale mozno sa mylim a je to slusne auto. Ale podla popisu, neviem, neviem. Ved si na tom pojazdi. Ak je to kamos, tak by ho mohol na tyzden pozicat a to je to najlepsie spoznat v akom je stave.
Dolezite je pojazdit po meste aby si videl ako sa chova pri castom brzdeni, radeni zatacani. A potom na dialnici najma pri 120km/h ci tomu neklepe volant a netrasie sa cele. Zvysok uz len obhliadka. Ja som pod mojim esperom bol ale bohuzial som si neobzrel dobre motor a nebol som s nim na dialnici (pri roznave ziadna nie je), inac by som ho asi nekupil. Ale to je asi tak, clovek sa najlepsie uci vlastnymi chybami.
Kedze to jazdilo na zimnych lebo niekomu bolo luto kupovat letne tak je jasne ze mu bolo luto davat peniaze na ostatne veci.
Ak nieco cvaka tak to mozu byt aj vstreky nielen zdvihatka ventilov. Ak to cvaka niekde spod veka ventilov (normalne treba ist uchom tesne ponad veko ventilov) tak su to zdvihatka ak je to vyssie az u sacieho potrubia tak su to vstreky. Ale podla tych pneu odhadujem zanedbavanu vymenu oleja -> zasvineny motor karbonom => klepajuce zdvihatka.
Ak sa na tom menili brzdy a rucnu neodporucaju zatahovat tak si o tom myslim svoje. A o tmeleni si tiez myslim svoje. Ak bolo nieco tmelene tak to uz bolo fest hlboke. Napr. lemy zadnych blatnikov su dvojite a ak museli byt tmelene tak uz je asi cast vrchneho plechu fuc.
Osobne by som do toho nesiel. Ale mat tak garaz a cas tak by sa to dalo dat dokopy svojpomocne. Ak si na to netrufas, tak si bud isty ze v servise to dokopy nedaju. Maximalne si daju zaplatit za robotu a drahe materialy. Aspon kukni spodok, prahy, brzdove rurky nakoko je to hrdzave. Ale ak to tmelili tak to bude asi pod cerstvym asfaltom takze nic neuvidis.
Ale mozno sa mylim a je to slusne auto. Ale podla popisu, neviem, neviem. Ved si na tom pojazdi. Ak je to kamos, tak by ho mohol na tyzden pozicat a to je to najlepsie spoznat v akom je stave.
Dolezite je pojazdit po meste aby si videl ako sa chova pri castom brzdeni, radeni zatacani. A potom na dialnici najma pri 120km/h ci tomu neklepe volant a netrasie sa cele. Zvysok uz len obhliadka. Ja som pod mojim esperom bol ale bohuzial som si neobzrel dobre motor a nebol som s nim na dialnici (pri roznave ziadna nie je), inac by som ho asi nekupil. Ale to je asi tak, clovek sa najlepsie uci vlastnymi chybami.