Posilovač brzd
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Posilovač brzd
Chlapi, chcem sa spýtať, či dostanete vašu Nexiu(sériovú) do šmyku. Mám 8V GLE ale keď aj poriadne šlápnem na brzdy, tak auto len výrazne spomalí, ale nezašmykuje. Neviem či náhodou nemám nejakú vadu na posilovači bŕzd. Poraďte ako ho odskúšam. Len poznámka (Mám nové kotúče, platničky, 100% funkčné strmene GM a dokonca už aj hlavný valec z GLX t.j. 22 mm.
- Reklama
brzdy
mám skoro to samé GL samozřejmě při intenzívním brzdění zablokuji kola - to bylo to první co jsem udělal - kotouče výměna, destičky, prachovky + těsnící břit ( guma na pístku ), vzadu bubny + pakny + prasátka ).
Jen tak mimochodem dělal jsi si to sám nebo servis? - pozor kotouče jsou doslova zaolejované konzervačním olejem při prodeji - vše odmašťuji přípravkem na odmaštění ve spreji.
Funguje ti posilovač? poznáš po nastartování, s nohou na brzd. pedálu, trochu se propadne.
měj se fajn
Jen tak mimochodem dělal jsi si to sám nebo servis? - pozor kotouče jsou doslova zaolejované konzervačním olejem při prodeji - vše odmašťuji přípravkem na odmaštění ve spreji.
Funguje ti posilovač? poznáš po nastartování, s nohou na brzd. pedálu, trochu se propadne.
měj se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
no aj keby posilovac nefungoval..tak by brzdy "flekovat" mali..
..
ked vravish ze msh pocit ze do niecoho naraazash..
...tak je pravdepodobne nieco zle..
..
priebeh brzdenia je jaky..??
teda zoslapnesh pedal napr. do polovice, a potom az ked zastlacish to zacina brzdit..
..alebo cca od 1/3ny uz zacinash pocitovat brzdenie..a cim viac stlacash pedal, cca 2/3tretine,
tym viac to brzdiii ..??
..
ked vravish ze msh pocit ze do niecoho naraazash..
...tak je pravdepodobne nieco zle..
..
priebeh brzdenia je jaky..??
teda zoslapnesh pedal napr. do polovice, a potom az ked zastlacish to zacina brzdit..
..alebo cca od 1/3ny uz zacinash pocitovat brzdenie..a cim viac stlacash pedal, cca 2/3tretine,
tym viac to brzdiii ..??
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Pre Serpica:
Posilovač asi funguje, lebo ten pedál sa po naštartovaní prepadne. Zaujímave je, že ak našlapem bez motora (do tvrda a potom naštartujem, tak to nikde nenarazí a myslím, že vtedy to brzdí O.K., ale keď povolím brzdu a zošliapnem znova, tak už dole cítim nejaké ťuknutie na kov.
Pre JRD McLaren:
Začína to brzdiť asi v 1/3 a skončí asi v 2/3. Pôsobí to dojmom, ako keby tam bol nejaký obmedzovač. Keď chcem zabrzdiť plynule, tak to do „fleku" určite nedostanem. Ak na to dupnem v 80 km/h, tak to na chvílu aj zaflekuje, ale potom sa mi zdá, že to samé povolí. Chvílu som si myslel, že je v p.deli hlavný brzd. valec, (že by mohol pretekať medzi dvoma komorami) ale nie je to tak. Ešte ma napadlo, či posilňovač na GLX nemá dlhší chod. Lebo už len ten tam zostal z GLE. Zajtra skúsim kúpiť knižku„Jak na to" a možno budem múdrejší.
Zatial Vám veľmi ĎAKUJEM.
Posilovač asi funguje, lebo ten pedál sa po naštartovaní prepadne. Zaujímave je, že ak našlapem bez motora (do tvrda a potom naštartujem, tak to nikde nenarazí a myslím, že vtedy to brzdí O.K., ale keď povolím brzdu a zošliapnem znova, tak už dole cítim nejaké ťuknutie na kov.
Pre JRD McLaren:
Začína to brzdiť asi v 1/3 a skončí asi v 2/3. Pôsobí to dojmom, ako keby tam bol nejaký obmedzovač. Keď chcem zabrzdiť plynule, tak to do „fleku" určite nedostanem. Ak na to dupnem v 80 km/h, tak to na chvílu aj zaflekuje, ale potom sa mi zdá, že to samé povolí. Chvílu som si myslel, že je v p.deli hlavný brzd. valec, (že by mohol pretekať medzi dvoma komorami) ale nie je to tak. Ešte ma napadlo, či posilňovač na GLX nemá dlhší chod. Lebo už len ten tam zostal z GLE. Zajtra skúsim kúpiť knižku„Jak na to" a možno budem múdrejší.
Zatial Vám veľmi ĎAKUJEM.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no ..tak mi to tak pripadaa..
na zlu brzdovu kvapalinu...
..
bud sa ti prevaara, alebo nieco podobnee..
alebo no neako "rozleptava gumicky"..
(aj stym so sa uz stretol, ked som raz robil spojku, a divil sa preco mi ostavaju viset valce)
..ono nove kotuce a nove dosticky sa musia "zjazdit"..
..takze je mozne, ze ak mash vsetko "nove", tak to tak dobre brzdit nebude..
..
novy kotuc ma "drsnu plochu",..
a nove dosticky, zviknu mat na povrchu neaku tu "speeci" vrsvu na "zabrusenie kotuca"
..a to niekedy trva aj 200-500km, kym to zacne poriadne brzdit..
..(ja som sustruzene kotuce zajizdal cca 1000km, A NEZVLNILI SA )
..inaac pedaal ti chodi dobre..
na zlu brzdovu kvapalinu...
..
bud sa ti prevaara, alebo nieco podobnee..
alebo no neako "rozleptava gumicky"..
(aj stym so sa uz stretol, ked som raz robil spojku, a divil sa preco mi ostavaju viset valce)
..ono nove kotuce a nove dosticky sa musia "zjazdit"..
..takze je mozne, ze ak mash vsetko "nove", tak to tak dobre brzdit nebude..
..
novy kotuc ma "drsnu plochu",..
a nove dosticky, zviknu mat na povrchu neaku tu "speeci" vrsvu na "zabrusenie kotuca"
..a to niekedy trva aj 200-500km, kym to zacne poriadne brzdit..
..(ja som sustruzene kotuce zajizdal cca 1000km, A NEZVLNILI SA )
..inaac pedaal ti chodi dobre..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Blabá otázka - nemáš ABS?
Ale aj tam bi ti to flekovalo ale trhano.
Keď mi urobili brzdy, tak som to bol na drhý deň reklamovať že to nebrzdí,
Maník obišiel okolo mesta, radšej nechcem vedieť čo s tým robil, ale
potom to začalo brzdiť.
Ale aj tam bi ti to flekovalo ale trhano.
Keď mi urobili brzdy, tak som to bol na drhý deň reklamovať že to nebrzdí,
Maník obišiel okolo mesta, radšej nechcem vedieť čo s tým robil, ale
potom to začalo brzdiť.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
-
- Příspěvky: 315
- Registrován: úte říj 24, 2006 19:21
- Bydliště: Nové Zámky - SK
Floppy. Ja som tiež menil predné aj zadné obloženia Zo začiatku to brzdilo dosť blbo. Ale poradil som si tak , že počas jazdy asi na dlžke 1 km trocha zošliapol pedál brzdy len jemne. Tak aby bolo veľmi slabo cítiť brzdenie. Toto som urobil aj s ručnou brzdou celkovo asi tak 10 krát. Od tej doby nexi brzdí dobre.
Miki
______________________________
Škoda 110 - červená
Daewoo Nexia GLE , 1,5 SOHC, 8V , 1996 - zlatá metalíza
______________________________
Škoda 110 - červená
Daewoo Nexia GLE , 1,5 SOHC, 8V , 1996 - zlatá metalíza
brzdy
.....To Stefan, ten maník neudělal nic jinýho, že brzdy prostě pořádně zahřál pravá plný plyn - levá probrzďuje a to tak dlouho dokud se z nich nezačne kouřit...podobně jak to popisuje výše kolega, jen s tím rozdílem, že na to měl méně času - půlhodinu? Teda nemoh se s tím moc párat.
mějte se
mějte se
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: brzdy
Mne to je jasné čo s tým, robil.Serpico píše:.....To Stefan, ten maník neudělal nic jinýho, že brzdy prostě pořádně zahřál pravá plný plyn - levá probrzďuje a to tak dlouho dokud se z nich nezačne kouřit...podobně jak to popisuje výše kolega, jen s tím rozdílem, že na to měl méně času - půlhodinu? Teda nemoh se s tím moc párat.
mějte se
Ale pretože mu to trvalo 10 minút tak to radšej ani nechcem vedieť.
Ale pomohlo to. A to som si istý že pri montáži tam nagebal toho
spreju na odmastenie až až.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
brzdy
.....To Stefan, chápu to bolí ale jde jenom o to co umí ten " mechanicco ", dříve se zabíhali nové krosové motorky v Motole do 80m kopce a ten " mistr " musel odhadnout dobu před kousnutím a pak otočit vypnout zapalování a pod plným plynem dolů... ( namazal, ochladil a pak opakoval ). Drastický ale účinný.
Měj se fajn ať ti to jezdí.
Měj se fajn ať ti to jezdí.
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
JRD: k tým osustruzeným kotucom ... kotuce z GSI (mali vraj 3000km) sa mi zvlnili po cca 6000km ... ako to treba potom zabiehat aby sa to nezvlnilo lebo menit kotuce 3x do roka je na mna vela ...
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no..
..ide aj o to ..ako sa to sustruziiii..
ideal je co najpomalsie otacky..z pritlakom na vreteno..
..
no ja som nesliapal z celej sily na brzdu..
..a hlavne snazil som sa brzdit co najkratcie..
..ale ja jazdievam po meste.. takze to bolo "zabehnut" relativne rychlo..
..sak fotnem kotuc..ked bude niekedy pekne..
..ide aj o to ..ako sa to sustruziiii..
ideal je co najpomalsie otacky..z pritlakom na vreteno..
..
no ja som nesliapal z celej sily na brzdu..
..a hlavne snazil som sa brzdit co najkratcie..
..ale ja jazdievam po meste.. takze to bolo "zabehnut" relativne rychlo..
..sak fotnem kotuc..ked bude niekedy pekne..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov