Svítí mi check

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

Ondras píše:Já to beru, já taky nemusím mít tu elektroniku všude, ale konkrétně příprava směsi pro spalovací motor je natolik delikátní, že se bez systému se zpětnou vazbou neobejde. Asi jsem toho sestudoval málo, ale není mi jasné, jak může karburátor spolehlivě připravit motoru stechiometrickou směs v tak širokém pásmu podmínek v jakých motor musí pracovat. Ale to už se nimráme v detailech.
.

ja myslim ze tohle je spis otazka ekologicka, nebo alespon se to tim smerem vyviji. Ja netvrdim ze karburator je dokonaly to ne, ale ze ho v podstate regulujes jen ty a nic jineho. Pro to jsem ziskal objektivni dojem ze s mim byvalym Racererem 1,5 ( karb) byla jizda daleko zivejsi nez z brachovou Nexii se stejnym motorem ale MPI
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Reklama
 

Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Tomáš píše:Koukám , že se vyznáte !!!! Ale teď jen čistě lajcky , když začali dávat do Favoritů mono - vstřik , jelo to hůř než karbec ! Vícebod už je pochopitelně o něčem jiném . ;)
To je tím, že monovstřik je v podstatě takový lepší karbec se všemi nectnostmi. Hůř to jelo, protože ten motor začal plnit emisní limity, přidusili ho katíkem a lambda tam prostě nepustila moc bohatou směs atp.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

Ondras píše:
Tomáš píše:Koukám , že se vyznáte !!!! Ale teď jen čistě lajcky , když začali dávat do Favoritů mono - vstřik , jelo to hůř než karbec ! Vícebod už je pochopitelně o něčem jiném . ;)
To je tím, že monovstřik je v podstatě takový lepší karbec se všemi nectnostmi. Hůř to jelo, protože ten motor začal plnit emisní limity, přidusili ho katíkem a lambda tam prostě nepustila moc bohatou směs atp.
Tak tak
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Vojta

Příspěvek od Vojta »

Tak už mám po garančce. Samozřejmě CHECK nesvítil, tachometr ukazoval, Matýsek jel jak čert. V Hradci Králové (VK auto) napojili počítač, lovili v paměti a nestačili se divit (já taky). Ukazovalo jim to závady, že jsem s tím autem absolutně nemohl vyjet ani z garáže, natož přijet 130km do Hradce. Tak začali pátrat a objevili příčinu - okousané kabely (prý to dělají veverky a potkani). Čtyři kabely nahlodané, izolace v pr...., takže se občas potkaly živé dráty a bylo to. Vyměnili kabely a je po závadě. Poradili mi, že je dobré do motorového prostoru umístit plastovou síťku s mýdlem - to prý těm potvorám smrdí a nejdou na to. Už se stalo, uvidíme. Jen aby za mnou při dešti nebyla pěna.
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

chachacha :lol: :lol: :lol:

ALE HLAVNE ZE JE OPRAVENO ;)
Uživatelský avatar
Rado
Příspěvky: 525
Registrován: pát led 21, 2005 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rado »

a pozri ci ti neubudlo aj z oleja. ked to zapijali tie veverky :lol:

No , ale hlavne ze uz to je ok ;)
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

O okousaných kabelech jsem už leccos slyšel. Já má ožranej tapicírunk v motoru ....
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Vojta píše:(prý to dělají veverky a potkani).
Tak nevím, asi máme jiné zvířectvo než sousedi pár kilometrů na západ - tam totiž tvrdí, že to dělaj kundy, eh, co to plácám, samozřejmě kuny... Tady je třeba citace z katalogu Conrada na r. 2004: "Škody způsobené kunami jsou stále častější. Kabely zapalování, jiné elektrické kabely a hadice chlazení okusují kuny velice rády. Provoďte účinnou ochranu vašeho automobilu proti těmto šelmám, které se v tomto případě chovají jako hlodavci. Nabízíme Vám elektronická plašící zařízení, která se již "tisíckrát" osvědčila.".

A nabízejí - Přístroj k plašení kun, 322,- Kč; Chránič kabelů, 99,- Kč;, Vysokonapěťový odpuzovač kun, 1.283,- Kč.

Takže toho potkana bych ještě sežral, ale mírumilovnou veverku ani náhodou...
majk
Příspěvky: 8
Registrován: stř zář 20, 2006 08:58
Bydliště: příbram

Re: Svítí mi check

Příspěvek od majk »

Matýsek píše:Z ničeho nic mi v mém matízkovi začala svítit kontrolka "CHECK". Přitom motor nevykazuje žádný nepravidelný chod, teplota je v normálu, zvuk je přirozený. Matysek prostě jede bez problémů. Měli jste třeba někdo podobnou zkušenost? Co můžu asi tak očekávat v servisu?:? Díky za případné názory
to sem měl taky a byla to lambdasonda
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Záleží na tom, co řekne diagnostika.
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“