Nestartuje

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Granko
Příspěvky: 430
Registrován: stř črc 02, 2003 09:55
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Granko »

aj ja trocha prispejem do diskusie - po nejakej dobe mi zasa nexia umrela na ceste - trocha som vybehol na nejaky hrbol, otacky na nulu a bolo po parade. myslel som si, ze je to treti - posledny okruh na immobilizeri, ale vraj odisiel snimac (tlaku?) oleja (skrat) a odstavilo to olejove cerpadlo (som nevedel, ze sa to potom neda nastartovat - ale lepsie, ako keby sa to malo zadriet). vraj je ulozeny v nejakom hlinikovom vylisku, ktory praskol, tak ze treba vymenit olejove cerpadlo. som zvedavy, co vymyslia...esteze s tym chodim len po BA :evil:

UPDATE: bolo to cidlo, ale zavit na cerpadle sa ulomil, takze nove (reps., stare, lebo nove nemali) cerpadlo oleja. aj s robotou 3500 SK :evil:
Naposledy upravil(a) Granko dne stř zář 20, 2006 11:14, celkem upraveno 2 x.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

olejový čerpadlo

Příspěvek od Serpico »

Pánové to jsem nevěděl, že tlak oleje je napojený na ŘJ - která vypíná zapalování při nulovém tlaku - to by byla - dobrá pojistka - sám jsem byl vyděšený při rozsvícené kontrolce oleje - bylo špatné čidlo ( druhá, lepší možná závada ). Ale auto jelo bez problémů?
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Granko
Příspěvky: 430
Registrován: stř črc 02, 2003 09:55
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Granko »

neviem ako je to riesenie, ale ze technik nad tym hodinu maturoval, kym na to dosiel, takze zjavne to nie je nijako rozumne signalizovane (nerozsvietil sa ani check engine a maju tester RJ - tam sa to asi tiez nezobrazuje, inak by to mal mat najdene za par minut).
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Dost často se stává, že čidlo jde do zkratu a vypálí pojistku.
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

čidlo

Příspěvek od Serpico »

Habrone, díky myslím, že jsem to pochopil - čidlo vypálí pojistku
- a ŘJ vypne zapalování. Teoreticky by mohla ŘJ umět při poklesu tlaku oleje vypnout zapalování. Moc si s ŘJ netykám, taháme se sousedem rozumy s Palikxe.
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Granko
Příspěvky: 430
Registrován: stř črc 02, 2003 09:55
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Granko »

no neviem, ale tyzden po tom, co mi spravili to cidlo a dali "nove" cerpadlo (a samozrejme zasa v piatok vecer) mi odisli simeringy na vacke, takze som ledva dosiel do servisu, kym to vytieklo. neviem na co je tam ta kontrolka oleja, lebo zdvihatka ventilov uz isli vyskocit z motora a nic sa nerozsvietilo. BTW, vazne uvazujem o tom, ze necham rezervne kluce v servise, lebo uz tam chodim tak casto, ze ked to tam vecer necham dotiahnut, tak rano musim ist odniest kluce. usetrilo by mi to jednu cestu :)
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Vážení kolegové,
po dlouhé době s obracím na znalé s prosbou o radu. Ženě včera chcíplo auto a to takovým způsobem, že zničeho nic na silnici při pokusu přidat plyn to chcíplo. Na volnoběh se to jakž takž drželo, ale při pokusu přidat plyn zdechlo.
Odpoledne jsem to jel odtáhnout, zkusil jsem nastartovat a na volnoběh to docela šlapalo, i kyž ne úplně 100%, ale při pokusu o přidání plynu skapalo. Nastartovat ro ale šlo vždy.
No nic, říkal jsem si, to je jasný palivový čerpadlo; tak jsem obětoval 2900,- a koupil nové, ale nic, žádná změna (filtr je poměrně nedávno nový). Už se mi to ani nepodařilo nastartovat. Občas to má snahu, ale nechytně. Svíčky jsou černé a mokré od benzínu.
Jiskru na svíčkách jsem nekontroloval, neměl jsem možnost, aby mi někdo zastartoval, ale dal jsem tam jiný svíčky i kabely, vyčistil jsem palec a víko rozdělovače (kontakty nevypadají zrovna nejlíp, ale viděl jsem i horší). Cívku v rozdělovači jsem měřil, má 800 ohmů, stejně jako nová (neměnil jsem jí, protože jsem nepřišel na to, jak se k ní dostat, ale měřeno ohmemtrem se zdá být dobrá).
Myslím ale, že elektrika by měla být snad v pořádku, když to občas blafne.

Klapka sání čistá, krokový motor taky. Gumové hadičky do sání v pořádku.

Nejvíc ale nechápu to, že to přestalo jít z razu na ráz.

Poradíte?
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Mám podezření na modul v rozdělovači, ale dávat 1600,- za novej se mi už po zkušenosti s tím čerpadlem nechce, přece jen do tak starýho auta už nechci ládovat víc, než je třeba.

Dá se to nějak ověřit, že je to modul v rozdělovači?

Nenašel by se někdo v Brně, kdo by se mnou rozdělovač na chvilku prohodil, jestli to zavrčí (samo, že ne zadarmo).
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Píšeš ,že Svíčky jsou černé a mokré od benzínu.
tak to vyzerá na zapalovanie -zlá iskra.Poprípade by mohlo byť aj vela paliva ,alebo zlý benzín a preto zahádže sviečky.Netankovala predtým?
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Na plnou nádrž najeto asi 250km, teď je tam tak půlka.
Už asi začínám přemýšlet, že přece jen obětuju těch cca 1500,- za ten modul do rozdělovače
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

tak k cidlu oleje.ano ve schematu je opravdu zaznamenano ze vede kabel od cidla k rj motoru a pri poklesu tlaku zastavi motor.respektive za nejakych zvlastnich podminek vypne motor.a navic jen nektere typy nexii.zadnou pojistku to zpravidla nevypali,i kdyz v pripade ze odejde cidlo do zkratu tak se to stat muze.
k tomu chcipnuti u habrona to je divne.uprime i kdyz se mi to zda jako blbost podival bych se na rozvody.to je jeste za malo.mohl odejit cely rozdelovac uz se nam to stalo.proste najednou nedal spravne jiskru i s novou civkou a modulem.pomuze jen zkouska z jineho auta.nebo nakup novych veci.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Rozvody v pořádku, kontroloval jsem to.

Jinak je to 8V.
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Pavle, co myslíš tím nájupem nových věcí??? V rozdělovači snad kromě cívky a modulu je jen ta magnetická růžice, či co to je ...
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Ještě dotaz, jak se dá vyndat ta cívka v rozdělovači? V noci jsem doma našel jednu fungl novou, tak že bych jí vyměnil. Ráno, než jsem šel do práce, jsem sundal (zase) víko rozdělovače, ale nepřišel jsem na to, jak ji demontovat.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..jaaj ani sa nepytaj ...
cely ho ho treba vybrat..
vyrazit stift, dat dole tu spojku,
vyrahnut osku...
a potom "vypiplat dole ten pliesok"...co drzi cievku..

..a neprechlastava ten motor tak naahodou ..??
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“