Lacetti SW - první dojmy po necelých 400 km
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Myslim ze v negativach su to moc silne slova. Ktore auto podobnej kategorie ma vyznamne lepsi vyhlad? Tam fyzika proste nepusti. Moja niekdajsia Lada 1200 mala lepsi vyhlad ako Lacetti, ale tuhost stlpikov je neporovnatelna. Radenie je ine ako moze byt niekto zvyknuty z inych znaciek, kupodivu mne osobne nevadi (ani viacerym inym), nemam dovod vyznamnejsie sa nim zaoberat - jednoducho ho pri jazde ani neregistrujem a nijako ma neobtazuje. A kufor - ten si predsa pozriem pri kupe a ak mi velkost nestaci, siahnem po vacsom aute.
Ja osobne by som si tiez nove Lacetti nekupil, ale z ineho dovodu - financneho. No ako malo jazdene - tak rok-dva - je horuci favorit, pretoze viem, ze sa v nom cestuje prijemne a ziadne zasadnejsie technicke negativa nema.
Ja osobne by som si tiez nove Lacetti nekupil, ale z ineho dovodu - financneho. No ako malo jazdene - tak rok-dva - je horuci favorit, pretoze viem, ze sa v nom cestuje prijemne a ziadne zasadnejsie technicke negativa nema.
- Reklama
Nechci, aby to, že nesvítí světlo po vytažení klíčku nebo neosvícená spínačka vyzněla jako kritika celého auta. Spíš to jsou jen takové nedotažené drobnosti, jinak jsem docela spokojenej.
S řazením jsem taky měl docela problém, ne s přesností, ale s tuhostí při řazení, teď při cca 6,5 tisících km se to rozběhalo, jak má. Kufr pro mě není malý, ale jen nízký, když chci naložit něco vyššího nebo víc věcí, prostě rovnám až ke stropu. Schránky pod ním a na bocích jsou fajn, vlastní kufr je pak prázdný..Podstatně víc ocením dostatek místa vzadu..
Pořád jsem přesvědčenej, že za ty peníze je to to nejlepší auto, co jsem mohl pořídit. Ne že bych nevěděl o lepších, ale takový poměr cena/užitná hodnota těžko někde jinde najdu.
S řazením jsem taky měl docela problém, ne s přesností, ale s tuhostí při řazení, teď při cca 6,5 tisících km se to rozběhalo, jak má. Kufr pro mě není malý, ale jen nízký, když chci naložit něco vyššího nebo víc věcí, prostě rovnám až ke stropu. Schránky pod ním a na bocích jsou fajn, vlastní kufr je pak prázdný..Podstatně víc ocením dostatek místa vzadu..
Pořád jsem přesvědčenej, že za ty peníze je to to nejlepší auto, co jsem mohl pořídit. Ne že bych nevěděl o lepších, ale takový poměr cena/užitná hodnota těžko někde jinde najdu.
Lacetti 1.8 SW světle zelená metalíza 35U, předtím Racer 1.5 GSi 8V 1993
to si majitele novych fabii myslej dotedDan píše: Pořád jsem přesvědčenej, že za ty peníze je to to nejlepší auto, co jsem mohl pořídit. Ne že bych nevěděl o lepších, ale takový poměr cena/užitná hodnota těžko někde jinde najdu.
ne, koupil jsi dobre, i kdyz ja bych asi volil variantu lacetti tak 2-3 roky stary
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Nakonec, proč ne, nejdůležitější je, když je člověk s autem, co si koupil, spokojenej, ne? A nezáleží na tom, jestli je za 10 tisíc nebo milion..
Nejvíc se mi na autě líbí, když v cca 150 na dálnici jen sešlápneš plyn a vidíš protáhlé obličeje koncernových vozů s TDi, co se nevím proč ve většině případů při těchto rychlostech ve zrychlení moc nechytají..
Nejvíc se mi na autě líbí, když v cca 150 na dálnici jen sešlápneš plyn a vidíš protáhlé obličeje koncernových vozů s TDi, co se nevím proč ve většině případů při těchto rychlostech ve zrychlení moc nechytají..
Lacetti 1.8 SW světle zelená metalíza 35U, předtím Racer 1.5 GSi 8V 1993
Myslím si, že Astra 1.6 by taky ztrácela dechDan píše:Nakonec, proč ne, nejdůležitější je, když je člověk s autem, co si koupil, spokojenej, ne? A nezáleží na tom, jestli je za 10 tisíc nebo milion..
Nejvíc se mi na autě líbí, když v cca 150 na dálnici jen sešlápneš plyn a vidíš protáhlé obličeje koncernových vozů s TDi, co se nevím proč ve většině případů při těchto rychlostech ve zrychlení moc nechytají..
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no..
ja sice nemam na tom mojom najazdene ani prd..
..
ale uz teraz vam mozem povedat..
ze nejake tie zaarovecky, podsvietenia a pod. ma voobec traapit nebudu..
..
takze zatial mnou zistenee MINUSY:
- karoseria nieje zinkovana, iba morena, a to ako celok..
(cize medzi niektorymi stycnymi plochami je cisty plech)
- budu asi trpet na horne ulozenia tlmicov, a stabilizacne tycky(gulaky) na tlmicoch...
- aj na tychto vozoch pravdepodobne zacne casom hrkotat saltpaaka..
- ziarovky, uz teraz maam naratanych asi 5 druhov a typov..a to som lem pri prednych svetlach
no takze, az z toho nexeme mat "hrdzave plechovky", este pred zimou by som isiel dat osetrit kasnu.. aj dutiny
no tie PLUSY..
..motor 1.8 na SW je skutocne dobra vec..
..vykonova rezerva je aj ked je to plne nalozene..
..napravy su pomerne masivne, voz ma ram, (inak by to moje po burecke nevyzeralo tak dobre)
..dostatok vnutorneho priestoru vzadu aj ked maju ludia vpredu sedane "nadoraz"..
..vysia podlaha v kufry by mozno niekomu vadila, ale je to dobre, lebo okolo rezervy su kastliky..
( v Nexii mi doteraz liedaju "casti povinnej vybavy" po kufry, tu budu pekne ulozeneee )
..
no a az sa ftom konecne zvezem..
tak dam vedet viac..
ja sice nemam na tom mojom najazdene ani prd..
..
ale uz teraz vam mozem povedat..
ze nejake tie zaarovecky, podsvietenia a pod. ma voobec traapit nebudu..
..
takze zatial mnou zistenee MINUSY:
- karoseria nieje zinkovana, iba morena, a to ako celok..
(cize medzi niektorymi stycnymi plochami je cisty plech)
- budu asi trpet na horne ulozenia tlmicov, a stabilizacne tycky(gulaky) na tlmicoch...
- aj na tychto vozoch pravdepodobne zacne casom hrkotat saltpaaka..
- ziarovky, uz teraz maam naratanych asi 5 druhov a typov..a to som lem pri prednych svetlach
no takze, az z toho nexeme mat "hrdzave plechovky", este pred zimou by som isiel dat osetrit kasnu.. aj dutiny
no tie PLUSY..
..motor 1.8 na SW je skutocne dobra vec..
..vykonova rezerva je aj ked je to plne nalozene..
..napravy su pomerne masivne, voz ma ram, (inak by to moje po burecke nevyzeralo tak dobre)
..dostatok vnutorneho priestoru vzadu aj ked maju ludia vpredu sedane "nadoraz"..
..vysia podlaha v kufry by mozno niekomu vadila, ale je to dobre, lebo okolo rezervy su kastliky..
( v Nexii mi doteraz liedaju "casti povinnej vybavy" po kufry, tu budu pekne ulozeneee )
..
no a az sa ftom konecne zvezem..
tak dam vedet viac..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Asi žádné, to je fakt...asi je dneska moderní zvyšovat tuhost na úkor bezpečnosti, což se mi nezdá jako dobrý nápad, ale těžko s tím něco udělám...Rastos píše: Ktore auto podobnej kategorie ma vyznamne lepsi vyhlad?
Co se týče řazení tak mám na mysli to, že šaltrpáka chodí po příliš dlouhých dráhách...mně je to nepříjemné...a při řazení pětky musím hodně natahovat ruku...Rastos píše:Radenie je ine ako moze byt niekto zvyknuty z inych znaciek, kupodivu mne osobne nevadi (ani viacerym inym), nemam dovod vyznamnejsie sa nim zaoberat - jednoducho ho pri jazde ani neregistrujem a nijako ma neobtazuje.
Lacetti SW je už tak dost velké...a na to jaká je to velká kysna, je ten kufr maličký...Rastos píše:A kufor - ten si predsa pozriem pri kupe a ak mi velkost nestaci, siahnem po vacsom aute.
Ale abych jenom nekritizoval, tak jsem si vzpomněl ještě na dva plusy...a to je velký rejd a velká nádrž...což se obojí hodí...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
S nádrží si dovolím nesouhlasit, při spotřebě kolem 8 litrů musíš už po cca 600 km tankovat. Na dovolené by mi vůbec nevadila o nějakých 20-30 l větší
Pořád mi vrtá hlavou, jestli mám sepsat postřehy o autě, co jsem nasbíral během 4 měsíců a necelých 7 tisících km. Co vy na to?
Pořád mi vrtá hlavou, jestli mám sepsat postřehy o autě, co jsem nasbíral během 4 měsíců a necelých 7 tisících km. Co vy na to?
Lacetti 1.8 SW světle zelená metalíza 35U, předtím Racer 1.5 GSi 8V 1993
jasne napis, bude co dat aspon a na nubira stranky.Dan píše:S nádrží si dovolím nesouhlasit, při spotřebě kolem 8 litrů musíš už po cca 600 km tankovat. Na dovolené by mi vůbec nevadila o nějakých 20-30 l větší
Pořád mi vrtá hlavou, jestli mám sepsat postřehy o autě, co jsem nasbíral během 4 měsíců a necelých 7 tisících km. Co vy na to?
a ad srovnani s astrou, stale je zde problem ten, ze to je par let starsi auto a taky o nekolik set tisic levnejsi I kdyz bych rekl ze kvalitou srovnatelna.
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Ja viem, ze Lacetti SW nema OHROMUJUCO velky kufor. Dokonca v sedane je myslim o 5 litrov vacsi. Ale su taki ludia, ako jeden moj znamy. Predtym mal o korejcoch beznu mienku (t. j. ziadna skusenost + predsudky). Ale ked som mal doma SW, prisiel, najskor si sadol dozadu a zistil, ze sedi ako u seba v obyvaku. Potom si pozrel prakticky, 3-podlazny kufor a skonstatoval - super ze to nie je taka velka MATOHA ako napr. Mondeo...
Odvtedy je rozhodnuty pre Lacetti SW niekedy koncom roka.
Odvtedy je rozhodnuty pre Lacetti SW niekedy koncom roka.
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Poradí mi někdo jak teda vypnout to chlazení schránky před spolujezdcem a nevypnout klimu ? Je zajímavý že třeba v zimě to tam chladí furt. Třeba Pavián jí má taky chlazenou ale i vyhřejvanou pokud topíš. Ale u mně tam jde furt zima z klimy. V zimě třeba odmlžuju okna, v autě je teplo, topim a klima do schránky funí furt ledovej vzduch. Jinak prostor pro mapy a chlast je oddělenej v kaslíku přepážkou.
Na Lacetti je krásně vidět mentalita korejců. Narvou do auta velký věci aby mohli machrovat v ceníku ale na detaily z vysoka s...
Dlouhý dráhy šaltpáky mně osobně nevaděj. Ale třeba u Citroenu Picasso je šaltpáka tak blbě, že při 3ce nevyměníš CDčko v rádiu ! Kolega ho má a ten problém nezná... u každýho auta totiž hned řeže šaltpáku na minimum !
Já už se bál, že tu někdo má problémy s řazenim, jak píšou všude "odborníci" v testech, prej nepřesný řazení. Dlouhý, to jo ale nepřesný jsem v Lacetti ještě neviděl !
Na Lacetti je krásně vidět mentalita korejců. Narvou do auta velký věci aby mohli machrovat v ceníku ale na detaily z vysoka s...
Dlouhý dráhy šaltpáky mně osobně nevaděj. Ale třeba u Citroenu Picasso je šaltpáka tak blbě, že při 3ce nevyměníš CDčko v rádiu ! Kolega ho má a ten problém nezná... u každýho auta totiž hned řeže šaltpáku na minimum !
Já už se bál, že tu někdo má problémy s řazenim, jak píšou všude "odborníci" v testech, prej nepřesný řazení. Dlouhý, to jo ale nepřesný jsem v Lacetti ještě neviděl !
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- djpsx
- Příspěvky: 697
- Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
- Bydliště: Pardubice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ani u Nubiry to tak není....Tak jak říkáš, dlouhý,ale ne nepřesný.Krtek píše:Poradí mi někdo jak teda vypnout to chlazení schránky před spolujezdcem a nevypnout klimu ? Je zajímavý že třeba v zimě to tam chladí furt. Třeba Pavián jí má taky chlazenou ale i vyhřejvanou pokud topíš. Ale u mně tam jde furt zima z klimy. V zimě třeba odmlžuju okna, v autě je teplo, topim a klima do schránky funí furt ledovej vzduch. Jinak prostor pro mapy a chlast je oddělenej v kaslíku přepážkou.
Na Lacetti je krásně vidět mentalita korejců. Narvou do auta velký věci aby mohli machrovat v ceníku ale na detaily z vysoka s...
Dlouhý dráhy šaltpáky mně osobně nevaděj. Ale třeba u Citroenu Picasso je šaltpáka tak blbě, že při 3ce nevyměníš CDčko v rádiu ! Kolega ho má a ten problém nezná... u každýho auta totiž hned řeže šaltpáku na minimum !
Já už se bál, že tu někdo má problémy s řazenim, jak píšou všude "odborníci" v testech, prej nepřesný řazení. Dlouhý, to jo ale nepřesný jsem v Lacetti ještě neviděl !
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.