Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Ahoj Aveotici,
když jsem bylna 1.garančce tak se mě zeptali jestli mě něco na autíku trápí tak sem si celkem otevřeně postěžoval na :
to že mi při prudkém brždění na dálnici klepe volant a pak že kolem 2500 ot. drnčí cosi v přístrojovce. To drnčení bylo odstraněno během garančky.....dělali to celej den ....2x mi volali jestli to nevadí že si auto nechaj o den déle v servisu....nemohli na to přijít, pak prej že museli rozhodit přístrojovku a znova složit..... sice to nedrnčelo ale za týden bylo drnčení opět jako dřív.
Ohledně kotoučů konstatovali že sou mírně zvlněné, ale jakože celkem v normě a že to je spotřebka.......když vyděl technik moje zděšení tak v obavách o svůj život před mým zrakem napsal email někam na centrálu zda může kotouče vyměnit......
za 3 týdny mi ochotně volají ať přijedu že dostanu nové, při předávání jim znova připomenu drnčení kolem 2500 ot. naprosto ochotně auto přebírají a druhý den volají že je vše hotové.....jako obvykle auto je umyté zevnitř i zvenku (je to běžné??? udělali to vždycky jak u garančky, nebo při výměně bouchnutejch dveří a i teď, mě to potěšilo auto bylo vždycky jako prase) podepíšu papír a valím domů. Na faktuře vydím kotouče s prací za cca 4068,- koukám na ně sou dvojité, chlazené....nejsem si jistej jestli u modelu HB 2006 byly předtím jednoduche??? rozhodně nové kotouče potěšily a druhá položka : Rezonance při jízdě v kabině práce 1023,- + 65,- tlumící molitan....vypadá to že tam mají některá Avea chybičku a je nutné palubovku dotáhnout a utlumit....rozhodně technik u Srby v Modřanech díky mému naléhání ví jak na to...no uvidíme zdali časem znova nezačne na mě vrnět....... T
Když to shrnu tak mám z přístupu Srbaservisu dobrej pocit.....připadá mi že se snažej dohnat nedostatky Korejskýho přístupu dohonit slušným servisem a slušným jednáním......každopádně vždycky od nich odcházím v pohodě..... doufám že jim to vydrží.
Měj te se a příjemné km.
když jsem bylna 1.garančce tak se mě zeptali jestli mě něco na autíku trápí tak sem si celkem otevřeně postěžoval na :
to že mi při prudkém brždění na dálnici klepe volant a pak že kolem 2500 ot. drnčí cosi v přístrojovce. To drnčení bylo odstraněno během garančky.....dělali to celej den ....2x mi volali jestli to nevadí že si auto nechaj o den déle v servisu....nemohli na to přijít, pak prej že museli rozhodit přístrojovku a znova složit..... sice to nedrnčelo ale za týden bylo drnčení opět jako dřív.
Ohledně kotoučů konstatovali že sou mírně zvlněné, ale jakože celkem v normě a že to je spotřebka.......když vyděl technik moje zděšení tak v obavách o svůj život před mým zrakem napsal email někam na centrálu zda může kotouče vyměnit......
za 3 týdny mi ochotně volají ať přijedu že dostanu nové, při předávání jim znova připomenu drnčení kolem 2500 ot. naprosto ochotně auto přebírají a druhý den volají že je vše hotové.....jako obvykle auto je umyté zevnitř i zvenku (je to běžné??? udělali to vždycky jak u garančky, nebo při výměně bouchnutejch dveří a i teď, mě to potěšilo auto bylo vždycky jako prase) podepíšu papír a valím domů. Na faktuře vydím kotouče s prací za cca 4068,- koukám na ně sou dvojité, chlazené....nejsem si jistej jestli u modelu HB 2006 byly předtím jednoduche??? rozhodně nové kotouče potěšily a druhá položka : Rezonance při jízdě v kabině práce 1023,- + 65,- tlumící molitan....vypadá to že tam mají některá Avea chybičku a je nutné palubovku dotáhnout a utlumit....rozhodně technik u Srby v Modřanech díky mému naléhání ví jak na to...no uvidíme zdali časem znova nezačne na mě vrnět....... T
Když to shrnu tak mám z přístupu Srbaservisu dobrej pocit.....připadá mi že se snažej dohnat nedostatky Korejskýho přístupu dohonit slušným servisem a slušným jednáním......každopádně vždycky od nich odcházím v pohodě..... doufám že jim to vydrží.
Měj te se a příjemné km.
- Reklama
- srneček
- Příspěvky: 106
- Registrován: čtv říj 05, 2006 10:40
- Bydliště: Oslavany, Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
1.2 má taky zevnitře chlazené kotouče a také už mi je měnily, že začali házet. Po cca 15000 je přesoustružili (ikdyž se mi to nelíbilo, ale v Praze neschválili výměnu) a při cca 22000 je měnili, jelikož začali házet znova. No a ty nové mi teď při cca 32000 začínají znovu házet (kopat do volantu při brždění).
CHEVY AVEO 1.2 sedan 2006
dříve KADETT Caravan 1.4i /1.6i 3dv
Škoda 120L
dříve KADETT Caravan 1.4i /1.6i 3dv
Škoda 120L
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
to drnčení mám taky i když u Kalose a po několika servisních zásazích to prohlásili v Ostravě za standard a musel jsem si na to zvyknout... měl jsi více štěstí než já.Jeník píše:Ahoj Aveotici,
když jsem bylna 1.garančce tak se mě zeptali jestli mě něco na autíku trápí tak sem si celkem otevřeně postěžoval na :
to že mi při prudkém brždění na dálnici klepe volant a pak že kolem 2500 ot. drnčí cosi v přístrojovce. To drnčení bylo odstraněno během garančky.....dělali to celej den ....2x mi volali jestli to nevadí že si auto nechaj o den déle v servisu....nemohli na to přijít, pak prej že museli rozhodit přístrojovku a znova složit..... sice to nedrnčelo ale za týden bylo drnčení opět jako dřív.
Ohledně kotoučů konstatovali že sou mírně zvlněné, ale jakože celkem v normě a že to je spotřebka.......když vyděl technik moje zděšení tak v obavách o svůj život před mým zrakem napsal email někam na centrálu zda může kotouče vyměnit......
za 3 týdny mi ochotně volají ať přijedu že dostanu nové, při předávání jim znova připomenu drnčení kolem 2500 ot. naprosto ochotně auto přebírají a druhý den volají že je vše hotové.....jako obvykle auto je umyté zevnitř i zvenku (je to běžné??? udělali to vždycky jak u garančky, nebo při výměně bouchnutejch dveří a i teď, mě to potěšilo auto bylo vždycky jako prase) podepíšu papír a valím domů. Na faktuře vydím kotouče s prací za cca 4068,- koukám na ně sou dvojité, chlazené....nejsem si jistej jestli u modelu HB 2006 byly předtím jednoduche??? rozhodně nové kotouče potěšily a druhá položka : Rezonance při jízdě v kabině práce 1023,- + 65,- tlumící molitan....vypadá to že tam mají některá Avea chybičku a je nutné palubovku dotáhnout a utlumit....rozhodně technik u Srby v Modřanech díky mému naléhání ví jak na to...no uvidíme zdali časem znova nezačne na mě vrnět....... T
Když to shrnu tak mám z přístupu Srbaservisu dobrej pocit.....připadá mi že se snažej dohnat nedostatky Korejskýho přístupu dohonit slušným servisem a slušným jednáním......každopádně vždycky od nich odcházím v pohodě..... doufám že jim to vydrží.
Měj te se a příjemné km.
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Ahoj, jen má zkušenost, po 10 000 km zvlněné kotouče, při 15000 na servisce mi je vyměnili, ujel sem snad 5000km a začali házet znova, přesně jak se píše v prvním příspěvku. Takže teď je servis při 30 000 tak jim to vpálim znova.
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Chlapci , kus sa krote pri prudkom brzdení s Aveom . V žiadnom prípade v zjazde z dialnice prutko na brzdy potom sa Vám tie kotúče pomstia .
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
mě u nás v Renocaru řekli že na to není záruka na ty brzdy a palubka mě drnčí na pravé straně taky když jedu přes nerovnosti holt je to laciný auto molitanem pár věcí jsem si už vypodložil sám
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
ahoj, tak detail,po dalnicich nejezdim, je pravda že mám občas svižnější jízdu, ale že bych někde dupal na brzdy se mi nezdá. Ale i kdyby, musí to sakra vydržet aspoň 10 000 km ne? Za dobu co vyráběj auta by už měli vyrábět i kvalitní kotouče ne? Jinak ještě upozornění. To je z jiného soudku.
Příběh: Za sedačkou řidiče seděla malá holka asi 4 roky, hrála si s nějakym tim leskem na rty, takový to labelo, pak jí to spadlo na zem a jestli jste se dívali pod sedák řidiče, je tam jeden výstup na větrání a jedna prostě zbytečná díra. Tak do té díry zajelo to spadlé Labelo. Já to ale nevěděl. Asi 20 000 km mi někde něco jezdilo, při prždění i při rozjezdu, slyšel jsem nějakou kovovou kuličku. Vůbec jsem nevěděl co stim, už sem to chtěl přenechat servisu, ale jednou ráno u benzínky, se mi zasekla páčka na otevření víka nádrže . Tak sem zabral a něco tam prasklo, naštěstí jsem zjistil, že je to právě labelo které mi jezdilo pod přičkou, kde je vyřízlá ta díra. Takže jsem to konečně mohl rozebrat odstranit a je to . Doporučuji všem tu zbytečnou díru v koberci zadělat, Měl jsem štěstí v neštěstí, že to vjelo až takhle nakraj, nevím jak bych to dostával někde ze středu. Další možností je nedávat nic dětem v autě do ruky.
P.S. Chápe někdo proč jsou pod sedačkou spolujezdce dva větráky a pod sedačkou řidiče jen jeden?
Příběh: Za sedačkou řidiče seděla malá holka asi 4 roky, hrála si s nějakym tim leskem na rty, takový to labelo, pak jí to spadlo na zem a jestli jste se dívali pod sedák řidiče, je tam jeden výstup na větrání a jedna prostě zbytečná díra. Tak do té díry zajelo to spadlé Labelo. Já to ale nevěděl. Asi 20 000 km mi někde něco jezdilo, při prždění i při rozjezdu, slyšel jsem nějakou kovovou kuličku. Vůbec jsem nevěděl co stim, už sem to chtěl přenechat servisu, ale jednou ráno u benzínky, se mi zasekla páčka na otevření víka nádrže . Tak sem zabral a něco tam prasklo, naštěstí jsem zjistil, že je to právě labelo které mi jezdilo pod přičkou, kde je vyřízlá ta díra. Takže jsem to konečně mohl rozebrat odstranit a je to . Doporučuji všem tu zbytečnou díru v koberci zadělat, Měl jsem štěstí v neštěstí, že to vjelo až takhle nakraj, nevím jak bych to dostával někde ze středu. Další možností je nedávat nic dětem v autě do ruky.
P.S. Chápe někdo proč jsou pod sedačkou spolujezdce dva větráky a pod sedačkou řidiče jen jeden?
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
&&preto lebo v zadu je miesto pre3osoby. a tak nevedeli ako to vyriešiť.
Predsa do stredového panelu nemuhli vyrezat otvor na vetranie, alebo na kurenie . tak to vyriešili takto.
Niekedy sa banálne veci riešia aj nelogicky.
Predsa do stredového panelu nemuhli vyrezat otvor na vetranie, alebo na kurenie . tak to vyriešili takto.
Niekedy sa banálne veci riešia aj nelogicky.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
To vysvětluje proč jsou dva vývody na pravé straně, ale na levé je jen jeden + nesmyslná díra vyřízlá i v koberci... Třeba se dlouho nemohli rozhodnout na jakou stranu to daj a nechali to na operátorech ve výrobě, aby neměli monotonní práci... nebo newim..
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
já mám avejko rok a 4měsíce,byl jsem na dvou garančkách,je tam najeto přes 35000km a s kotoučema ani s palubkou nemám problém,asik jsem natrefil na dobrého a šikovného korejce
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
no ja ten problem s brzdami tiez nemam, a to casto mam aj auto nalozene, ale brzdim minimalne len ked treba, a nie do kazdej zakrutky a nelepim sa zbytocne na auta, sem tam sa preveziem aj ja troska rychlejsie a zvyknem do dediny brzdit motor a to ma avejco 58tis
ex 1x lada 2105 1,3...teraz 1,2 72k silver, komfort,
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Kotouce at jsou jakekoli se daji znicit za par kilometru a reklamace u tohodle je vetsinou neuspesna a opravnene.
znam cloveka ktery znicil cokoli ted jezdi s keramickyma az ty jeho zpusob jizdy vydrzi...
znam cloveka ktery znicil cokoli ted jezdi s keramickyma az ty jeho zpusob jizdy vydrzi...
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG