Ako ste spokojný s Nubirou a Lacettim?

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
Janoo
Příspěvky: 211
Registrován: úte úno 27, 2007 16:33
Bydliště: Rožňava

Ako ste spokojný s Nubirou a Lacettim?

Příspěvek od Janoo »

Ako ste spokojný s Nubirou a Lacettim? :lol: 8) :lol:
červený Daewoo Kalos sedan 1.4 16V, 2xabg,abs,central,el. okná 14 disky plánujem chip
Reklama
 

Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

ale jo :o
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Hodně ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos »

Ja som presedlaval z Kalosa, takze par porovnavacich postrehov. Lacetti ma nizsi posed, horsie sa don nastupuje - to je vsak urobene kvoli stabilite v zakrutach. Auto ma tuhsi podvozok a zakruty prejde rychlejsie nez Kalos. Citit aj rozdiel v zadnej naprave, ktoru ma viacprvkovu - najma hrbolatejsia cesta ho tak nerozhadze. Pochvalujem si elektricke okna, ktore idu tichsie a rychlejsie ako na Kalose a na inych modeloch aut. Nizsim ludom v nom vsak chyba lepsia vyskova regulacia sedadla vodica - rozsah je prilis maly a z auta dobre nevidia. Vyborna je (pre moju velkost) laktova opierka, lepsie je urobene aj zatvaranie 5 dveri - staci jemnucko dovriet.
Co mi ale velmi chyba z Kalosa, je perfektny vysuvaci drziak na napoje. Lacetti ho nema a drziaky v stredovom tuneli su neprakticke.
Motor 1.6 je pri obsadeni iba soferom priam rozpravkovy, neziada si vytacanie. Pri castejsom plnom obsadeni by som vsak volil 1.8.
Celkovo spokojnost, vzdy ked nim mam niekam cestovat, sa tesim a relaxujem pritom.
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Uživatelský avatar
bobpe
Příspěvky: 58
Registrován: čtv led 27, 2005 10:51

Příspěvek od bobpe »

spokojný. minulý týždeň som mal požičanú astru - classic 1.4 twinport - jedinú alebo teda 2 veci čo boli lepšie - kratšie dráhy pri radení a väčší kufor - ja mám Lacetti HB. inak - ďaleko - ďaleko hlučnejšie auto, treba na to dupať aby to išlo a hlavne - nebrzdí to! tak otrasné brzdy som nemal ani na felicii, možno 13ročná nexia brzdí ako tá astra čo som mal!
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Moc , užitná hodnota je obrovská............ ( všeobecně u modelů Daewoo)
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

bobpe píše:spokojný. minulý týždeň som mal požičanú astru - classic 1.4 twinport - jedinú alebo teda 2 veci čo boli lepšie - kratšie dráhy pri radení a väčší kufor - ja mám Lacetti HB. inak - ďaleko - ďaleko hlučnejšie auto, treba na to dupať aby to išlo a hlavne - nebrzdí to! tak otrasné brzdy som nemal ani na felicii, možno 13ročná nexia brzdí ako tá astra čo som mal!
Bracha ma Astru 1.6 Caravan a ma na brzdy stejny nazor (a ja taky, kdyz jsem s tim parkrat musel jet), jenze v servisu rekli, ze je to pry "vlastnost" Aster, nikoliv zavada...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Velmi.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
karstn
Příspěvky: 334
Registrován: pon lis 29, 2004 16:57

Příspěvek od karstn »

Celkem jo jen mi vadi hlavova operka ze nejde sklopit jen posunovat nahoru a dolu. A zesvetel tez nejsem nijak nadsen.
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

karstn píše:Celkem jo jen mi vadi hlavova operka ze nejde sklopit jen posunovat nahoru a dolu. A zesvetel tez nejsem nijak nadsen.
U CDX obě přední opěrky hlavy naklopit jdou (4 polohy). Světla v mém případě průměr (o něco lepší než předchozí Felicia).
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
karstn
Příspěvky: 334
Registrován: pon lis 29, 2004 16:57

Příspěvek od karstn »

Jura píše:
karstn píše:Celkem jo jen mi vadi hlavova operka ze nejde sklopit jen posunovat nahoru a dolu. A zesvetel tez nejsem nijak nadsen.
U CDX obě přední opěrky hlavy naklopit jdou (4 polohy). Světla v mém případě průměr (o něco lepší než předchozí Felicia).
Ja mam SE a tam to nejde. Chtel sem si koupit ale pry nejsou. Nevi nekdo kde by byly k sehnani. Ja jezdim celkem se sedadlem dosti sklopenym dozadu ale hlavu uz tak moc dozadu nesmim dat jinak bych usnul :). Na delsi trasy se fakt prida polohovatelna
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

karstn píše: Ja mam SE a tam to nejde. Chtel sem si koupit ale pry nejsou. Nevi nekdo kde by byly k sehnani. Ja jezdim celkem se sedadlem dosti sklopenym dozadu ale hlavu uz tak moc dozadu nesmim dat jinak bych usnul :). Na delsi trasy se fakt prida polohovatelna
No, to je fakt, že to nastavení opěrky "nejvíc vzadu" se vlastně nedá použít. Jsem rád, že mám polohovatelné. Zkus poshánět, třeba se dají dokoupit a vyměnit.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos »

Burane CDX na diely asi nezozenies, takze jedine origo v Chevrolete. Tipujem ze ten 1 kus, co potrebujes na soferovu sedacku, bude stat cca 1000 Sk.
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Génius Rastos píše:Burane CDX na diely asi nezozenies, takze jedine origo v Chevrolete. Tipujem ze ten 1 kus, co potrebujes na soferovu sedacku, bude stat cca 1000 Sk.
Burane???! Jistě že v Chevrolete, tak to bylo myšleno.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Jura: Klid, Rastos myslel "bourané" ve smyslu "havarované"...to nebyla nadávka... :lol:
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“