Iskrenie z kabla od cievky do rozdelovaca (na kostru)
Moderátor: Blue Lanos
Iskrenie z kabla od cievky do rozdelovaca (na kostru)
Ahojte,
Problem - iskri mi z kabla, ktory ide z cievky do rozdelovaca. Iskry prechadzaju na objekt kostry, ktory je ku kablu najblizsie (vecsinou sa opiera o nadrzku s brzdovou kvapalinou). Menili sa sviecky aj komplet rozvodove kable...chvilu bol pokoj, ale potom to zase zacalo prerazat Ked mam hodeny neutral, pocujem v aute tukanie/taktiez ked v noci kuknem pod kapotu, iskry z kabla na kostru su vidno....Zvonku je povrch rozdelovaca cisty, motor chodi OK. Mam este vycistit kryt rozdelovaca zvnutra? MATIZ 0.8 SE r.v. 1999 , 80.000 KM, striebro
Diki-diki
Rado77
Problem - iskri mi z kabla, ktory ide z cievky do rozdelovaca. Iskry prechadzaju na objekt kostry, ktory je ku kablu najblizsie (vecsinou sa opiera o nadrzku s brzdovou kvapalinou). Menili sa sviecky aj komplet rozvodove kable...chvilu bol pokoj, ale potom to zase zacalo prerazat Ked mam hodeny neutral, pocujem v aute tukanie/taktiez ked v noci kuknem pod kapotu, iskry z kabla na kostru su vidno....Zvonku je povrch rozdelovaca cisty, motor chodi OK. Mam este vycistit kryt rozdelovaca zvnutra? MATIZ 0.8 SE r.v. 1999 , 80.000 KM, striebro
Diki-diki
Rado77
- Reklama
Cau Robert,
veko rozdelovaca som pozeral, zvonku to vyzera OK. Rozmyslam, ze predsa len ho otvorim a vycistim zvnutra. Ako som cital aj v inych diskusiach, nemal by to byt problem dat dole a nasadit (samozrejme si oznacim kable ). Este som rozmyslal poriadne obalit tan kabel od cievky do rozdelovaca niecim nevodivym, aspon take 3 cm z kazdej strany...
veko rozdelovaca som pozeral, zvonku to vyzera OK. Rozmyslam, ze predsa len ho otvorim a vycistim zvnutra. Ako som cital aj v inych diskusiach, nemal by to byt problem dat dole a nasadit (samozrejme si oznacim kable ). Este som rozmyslal poriadne obalit tan kabel od cievky do rozdelovaca niecim nevodivym, aspon take 3 cm z kazdej strany...
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
OK, diki za radu,
...len som tak uvazoval "preco vobec iskri privodny kabel, aj ked je novy?"....a napadlo ma, ze jedine kvoli tomu, ze rozdelovac kladie nejaky odpor.... s takymto pripadom som sa este na forach nestretol
V kazdom pripade diiiiik za radu, pustim sa do toho
Rado77
...len som tak uvazoval "preco vobec iskri privodny kabel, aj ked je novy?"....a napadlo ma, ze jedine kvoli tomu, ze rozdelovac kladie nejaky odpor.... s takymto pripadom som sa este na forach nestretol
V kazdom pripade diiiiik za radu, pustim sa do toho
Rado77
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
no mozna je spatna izolace a proto to probiji protoze od indukcni civky do rozdelovace jde vysoke napeti, kvalitnejsi kabel a vse bude v cajku, to je jako se startovacimy kabely jak se prodavaj v suprmerketech, jednou sem meril odpor a maj min nez kabely v aute, takovyma kabelama nenastartujes ani sekacku proto sem si vyrobil svoje, kamos pracuje u dopravniho podniku a prines mi kabal jak se pouziva v tramvajich. a jestli se chvili snazit tak sem si jisty ze by se dalo vyrovit z toho i zapalovaci kabely.
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Chlapi,
urobil som to zda sa:
Akcia - vycistil som hlavu rozdelovaca (aj zvnutra). Privodovy kabel od cievky som skrutil tak, aby sa nicoho po ceste do rozdelovaca nedotykal. Iskrenie prestalo, ani vo vnutri to tukanie uz nieje pocut. Takze vyzera to byt OK.
Mam inu otazku - pred casom sa mi stalo, ze z nicoho nic mi po nastartovani skakali otacky motora (aj ked bol motor zahraty). V neutrali isiel proste sam do otacok, ako keby som drzal plyn na polovici. Po par sekundach zacali otazky kolisat (napr. na 3 sekundy na 1000, potom na 10 sekund na 2000, a noe a nie sa znizit na povodne). Neviete, cim by to mohlo byt? P.S: potom som isiel do nejakeho noname servisu narychlo (niekde pri Piestanoch), chlapik vytiahol nejaku hadicku, chvilu tam podrzal prst (motor skoro zdochol). Takto to urobil par krat, a odrazu sa otacky znizili a odvtedy bol pokoj... ? Pls viete niekto, co s tym mohlo byt?
Dakujem
Rado77
urobil som to zda sa:
Akcia - vycistil som hlavu rozdelovaca (aj zvnutra). Privodovy kabel od cievky som skrutil tak, aby sa nicoho po ceste do rozdelovaca nedotykal. Iskrenie prestalo, ani vo vnutri to tukanie uz nieje pocut. Takze vyzera to byt OK.
Mam inu otazku - pred casom sa mi stalo, ze z nicoho nic mi po nastartovani skakali otacky motora (aj ked bol motor zahraty). V neutrali isiel proste sam do otacok, ako keby som drzal plyn na polovici. Po par sekundach zacali otazky kolisat (napr. na 3 sekundy na 1000, potom na 10 sekund na 2000, a noe a nie sa znizit na povodne). Neviete, cim by to mohlo byt? P.S: potom som isiel do nejakeho noname servisu narychlo (niekde pri Piestanoch), chlapik vytiahol nejaku hadicku, chvilu tam podrzal prst (motor skoro zdochol). Takto to urobil par krat, a odrazu sa otacky znizili a odvtedy bol pokoj... ? Pls viete niekto, co s tym mohlo byt?
Dakujem
Rado77
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu